loading...
با شماره گیری کد #4422*789* بدون نیاز به اینترنت کارت شارژ بخرید و در قرعه کشی شرکت کنید
ایرج بازدید : 37 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

Photo Cut Out  نام یک نرم افزار زیبا و جذاب و البته کاربردی برای سیستم عامل های آیفون و آیپد است که با آن میتوانید از هر تصویری که استیکر بسازید و آنها را در تصاویر دیگر استفاده کنید .  در این نرم افزار در واقع با میکس بخش ها و تصاویر مختلف ،  میتوانید آثار خلاقانه ای بسازید . ویژگی های این نرم افزار دارای انواع بک گراندها و افکت های هنری ، قابلیت ذخیره و به اشتراک گذاری استیکرها و … است . برای اجرای این بازی به iOS 6.1 و بالاتر نیاز دارید  .

 

Photo Cut Out 1.4.6 ویرایش تصاویر Photo Cut Out v1.4.6 – آیفون و آیپد و آیپاد

 

ایرج بازدید : 30 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

آفیس یکی از پر کاربرد ترین نرم افزارهای شرکت میکروسافت میباشد که هر کاربری که با کامپیوتر کار میکند حتما با آن سر و کار داشته اید. این بار افیس برای گوشیهای اندروید ارائه شده ! با استفاده از نرم افزار کاربردی OfficeSuite Pro به ایجاد ، مشاهده ، چاپ ، ویرایش و به اشتراک گذاری فایل های ورد ، اکسل و پاورپوینت پرداخته و یا فایل های با فرمت PDF را بارگزاری کنید. قابل ذکر است که نرم افزار OfficeSuite Pro کاملا از زبان فارسی پشتیبانی می کند. برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید .

نسخه ی اصلاح شده اضافه شد

 

OfficeSuite Pro 7.5.1952 نرم افزار آفیس OfficeSuite Pro 7.5.1952 – اندروید

 

ایرج بازدید : 37 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

اگر به دنبال یک تم بسیار شیک و زیبا برای اسمارت فون اندرویدی خود هستید پیشنهاد دانلود ها استفاده از  VIPER  –  Go Apex Nova theme میباشد ، از قابلیت های این تم میتوان به ظاهر فوق العاده زیبا مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که با گذشت مدت ها زمان از انتشار آن و علی رغم پولی بودنش دارای امتیاز ۴٫۹ از ۵٫۰ میباشد.در این تم بیش از ۱۰۰۰ آیکون  با کیفیت HD و همچنین ۷ والپیپر بسیار زیبا و با کیفیت نیز در این پوسته قرار داده شده. این تم بر روی اندروید ۲.۲ و بالاتر قابل اجراست .

 

VIPER Go Apex Nova theme 2.4.5.1 تم محبوب VIPER – Go Apex Nova theme 2.4.5.1 – اندروید

ایرج بازدید : 292 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

استیک  من ها شخصیت های ساده و یک دست سیاه پوشی که بازی های آنان عمدتا با گرافیک و گیم پلی ساده و اعتیاد آور هستند! در بازی Stickman Soccer v2.4 یک فوتبال حرفه ای با انیمیشن های جذاب را تجربه کنید. با اینکه این بازی ساده به نظر می رسد اما می تواند شما را به خوبی سرگرم خودش کند. تیم ملی مورد نظر خود را انتخاب کنید و با بازی های خود ،به رتبه خود بیفزایید. امکان انتخاب ۳ نوع سختی متفاوت ،۲ مدل بازی ۱۱نفره یا ۴ نفره ،حالت تمرینی ، گرافی زیبا و متفاوت و گیم پلی خوب از ویژگی های این بازی زیباست. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.‍ ۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Stickman Soccer v2.4 بازی فوتبال Stickman Soccer v2.4 – اندروید

 

ایرج بازدید : 65 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

مطمئنا حتی اگر انتخاب شما یکی از بهترین و بالاترین مدل های htc و سامسونگ هم که باشد با این حجم نرم افزارها و مخصوصا بازی های دیتا دار جدید به این مشکل آزار دهنده یعنی پر شدن فضای مموری داخلی و فضای App گوشی برخورد کرده اید . یکی از مشکلات اصلی کاربران دارای اسمارت فون های اندرویدی مواجه شدن با کمبود حافظه می باشد به گونه ای که با نصب چندین بازی اچ دی حافظه ی گوشی تمام شده و دیگر نمی توانند بازی های دلخواهشان را نصب کنند! FolderMount Premium 2.6.4 برنامه کاربردی مخصوص گوشی های روت شدی اندرویدی که در صورت کمبود فضای داخلی گوشی ، امکان انتقال فولدر برنامه یا بازی های موجود در حافظه داخلی گوشی را به حافظه SD ( خارجی ) منتقل به شما میدهد. در واقع کار این نرم افزار به این صورت است که با حفظ نام و پوشه برنامه یا بازی مورد نظر شما در مموری داخلی فقط دیتاهای حجیم داخل پوشه مورد نظرتان را با پوشه ای با اسم مشابه به مموری خارجی یا مموری اکسترنال انتقال می دهد .  این نرم‌افزار بر روی اندروید ۲.۳ و بالاتر قابل اجراست  .

 

FolderMount Premium 2.6.4 نرم افزار انتقال دیتا FolderMount Premium 2.6.4 – اندروید

 

ایرج بازدید : 34 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

داستان بازی Ninja Chaos 1.2  نینجا های آشوبگر را به تصویر میکشد که تصمیم می گیرند برای دفاع از شهر خود از دست نیرو های ستمگر قیام کننده و از توان های رزمی خود برای شکست دشمنان استفاده کنند. در بازی Ninja Chaos 1.2 که ساخته شرکت HAB Studio است مهارت های خود را افزایش دهید ، در بین شخصیت های مختلف نینجا با سرعت حرکت کنید ، حملات مختلفی را به نمایش بگذارید و با استفاده از قدرت های خاص دشمنان را شکست دهید. ویزگی های این بازی گرافیک سه بعدی پیشرفته با پشتیبانی از رزولوشن‌های بالا ، قابلیت ارتقاء شخصیت ، آیتمهای افزایش دهنده قدرت و … است . برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۱ و بالاتر نیاز دارید .

 

Ninja Chaos 1.2 بازی نینجا Ninja Chaos 1.2 – اندروید

ایرج بازدید : 275 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

یک بازی جدید و متفاوت در انتتظار شماست، در بازی  Waterpark Tycoon شما می توانید یک پارک آبی بسیار بزرگ درست کرده و آنجا را اداره کنید. همان طور که گفته شد این بازی متفاوت استراتژیکی بوده و وظیفه بازیکن ساختن انواع ابزار های پارک آبی، بزرگ کردن منطقه و البته جلب رضایت مشتریان می باشد. همچنین شما می توانید این بازی را در ۲ حالت آزاد و مرحله ای بازی کنید. Waterpark Tycoon توسط شرکت معتبر  astragon ارائه و در تاریخ ۲۴ می منتشر شده است.

 

Waterpark Tycoon – TiNYiSO

 

Waterpark.Tycoon.Cover دانلود بازي Waterpark Tycoon براي PC

ایرج بازدید : 40 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

بازی  فوق العاده زیبا و محبوب Watch Dogs که گیمرهای زیادی را در سرتاسر دنیا جذب خود کرده بود سرانجام امروز در سرتاسر دنیا پخش رسمی گردید. این بازی نظرهای بسیاری از منتقدین را جذب کرده و بیش از ۹۰جایزه بازی های رایانه ای را نامزد شده است. هم اکنون، موسیقی متن این بازی که با نام هنری Brian Reitzell به ثبت رسیده است و دارای ۱۳ترک می باشد، به طور رسمی توسط کمپانی یوبی سافت ریلیز شده است .  در ادامه مطلب می توانید موسیقی متن این بازی بی نظیر را از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Watch Dogs Soundtrack cover دانلود موسیقی متن بازی Watch Dogs

ایرج بازدید : 77 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

Legends of Persia نام عنوان جدید استودیوی سورنا هست. استودیوی سورنا یک استودیوی بازی سازی مستقل ایرانی می باشد. این بازی با توجه به سبک متفاوتی که دارد می تواند توجه برخی گیمر ها را جلب کند. شاهزاده سیاوش می خواهد انتقام پدرش را از افراسیاب بگیرد که در این راه باید از موانع دشواری عبور کرده و دشمنانش را شکست دهد تا در آخر به قاتل پدرش، افراسیاب را نابود کند.

 

Legends of Persia – CODEX

 

Legends.Of.Persia.Cover دانلود بازي Legends of Persia براي PC

 

ایرج بازدید : 34 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار Weather Live  اجازه ندهید آب و هوای بد شما را شگفت زده کند. با نرم افزار Weather Live به آسانی به وضعیت آب و هوایی شهرها و کشورهای مختلف دسترسی داشته باشید و پیش بینی روزهای آینده ی آب و هوایی را مشاهده کنید . برنامه با جمع آوری اطلاعات دمایی از منابع معتبر می تواند بهترین منبع اطلاع رسانی باشد. برنامه دارای ویجت اختصاصی برای دسترسی سریع تر به اطلاعات دمایی است . برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Weather Live v2.4 پیش بینی آب و هوا Weather Live v2.4 – اندروید

تعداد صفحات : 25

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 249
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 115
  • بازدید ماه : 115
  • بازدید سال : 25,155
  • بازدید کلی : 85,105
  • کدهای اختصاصی
    نام و نام خانوادگي
    پست الکترونيکي
    شماره تلفن
    مبلغ به تومان
    توضيحات