loading...
با شماره گیری کد #4422*789* بدون نیاز به اینترنت کارت شارژ بخرید و در قرعه کشی شرکت کنید
ایرج بازدید : 60 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (1)

Spintires-CODEX

 

Spintires pC دانلود بازی Spintires برای PC

 بازی Spintires یک بازی جدید در سبک رانندگی ماشین های سنگین توسط کمپانی Oovee team طراحی و روانه بازار شد . در بازی Spin Tires باربری با کامیون های سنگین و غول پیکر به خوبی شبیه سازی شده و باید سعی کنید ماموریتهای مختلفی که به شما محول می شود در کوتاهترین زمان ممکن به پایان برسانید و وارد مرحله های بعد شوید . اب و هوا یکی از ارکان اصلی بازی SpinTires است که روی شیوه رانندگی شما تاثیر خواهد گذاشت و در هوای بارانی باید احتیاط لازم را با توجه به اینکه ماشین سنگین است و احتمال سر خردن و چپ کردن آن وجود دارد به خرج دهید.

ایرج بازدید : 51 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

| به همراه دانلود نسخه های آندروید و آیفون |

 

Ichi PC دانلود بازی سرگرم کننده و کم حجم Ichi

 Ichi عنوان یک بازی ساده ی پازل می باشد که پس از انتشار نسخه ی موبایل ، هم اکنون نسخه ی ویندوز آن نیز در دسترس می باشد . گول سادگی این بازی را نخورید ! در مراحل بالاتر این بازی می تواند سرعت و ذهن شما را به چالش بکشد . تمام کاری که در این بازی می بایست انجام دهید ، هدایت توپ در حال حرکت به مکان های حلقه های طلایی مشخص است که این کار با مثلث های قرار گرفته در بازی انجام می شود . با دسترسی به اینترنت به راحتی مراحل بیشتری که توسط سایر پلیرها خلق شده اند را بازی نمایید و یا خود شما نیز مرحله ای جدید بسازید و با دوستان خود در سراسر دنیا به اشتراک بگذارید .

 

ایرج بازدید : 50 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 

Chronology-TiNYiSO

 

Chronology دانلود بازی فکری Chronology برای PC

 Chronology عنوان بازی ترکیبی از پازل ها و معماهای چالش برانگیز می باشد که به تازگی منتشر شده است . شما در این بازی در نقش مخترع پیر ولی باهوش بازی خواهید کرد که به شدت به حلزون خود وابسته است ، شما با اختراع و داشتن یک ماشین زمان می توانید زمان را متوقف کنید و با آن به گذشته و آینده سفر کنید . با استفاده از این توانایی های خود در زمان سفر کنید و با دستکاری اشیا ، پازل های بازی را حل نمایید . همچنین می توانید با استفاده از دکمه سوئیچ ، شخصیت خود را با توجه به نقطه ی قوتشان در امر حل پازل های بازی تغییر دهید و حلزون یا دانشمند را انتخاب کنید . محیط های بازی سرشار از رنگ های شاد و زیبا هستند که در مکان های مختلف ، مخلوطی از فرهنگ های متنوع را مشاهده خواهید کرد. در ادامه می توانید تصاویری از این بازی به همراه لینک دانلود آن را مشاهده نمایید .

ایرج بازدید : 42 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

 

Dark Raid-CODEX

 

Dark Raid دانلود بازی Dark Raid برای PC

 Dark Raid  یک عنوان اول شخص اکشن برای کامپیوتر می باشد که توسط شرکت  Vector Games  ساخته شده است . ماموریت شما در این بازی نجات دنیا از دست بیگانگان است . سفینه فضایی Swan که یک سفینه تحقیقاتی است در پی دریافت سیگنال عجیب و ناشناخته از یک منبع ناشناس متوجه حمله موجودات بیگانه فضایی به کره زمین میشود حال شما نقش محافظت از کره زمین را در برابر بیگانگان بر عهده دارید. بازی Dark Raid یک بازی در سبک FPS واقعی با گرافیک و گیم پلی نسل جدید است که شما را وارد درگیری های فضایی میکند . باس های مختلفی وجود دارند که با استفاده از سلاح های مختلف و جمع آوری اطلاعات لازم باید آن هارا نابود کنید .

ایرج بازدید : 275 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

یک بازی جدید و متفاوت در انتتظار شماست، در بازی  Waterpark Tycoon شما می توانید یک پارک آبی بسیار بزرگ درست کرده و آنجا را اداره کنید. همان طور که گفته شد این بازی متفاوت استراتژیکی بوده و وظیفه بازیکن ساختن انواع ابزار های پارک آبی، بزرگ کردن منطقه و البته جلب رضایت مشتریان می باشد. همچنین شما می توانید این بازی را در ۲ حالت آزاد و مرحله ای بازی کنید. Waterpark Tycoon توسط شرکت معتبر  astragon ارائه و در تاریخ ۲۴ می منتشر شده است.

 

Waterpark Tycoon – TiNYiSO

 

Waterpark.Tycoon.Cover دانلود بازي Waterpark Tycoon براي PC

ایرج بازدید : 77 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

Legends of Persia نام عنوان جدید استودیوی سورنا هست. استودیوی سورنا یک استودیوی بازی سازی مستقل ایرانی می باشد. این بازی با توجه به سبک متفاوتی که دارد می تواند توجه برخی گیمر ها را جلب کند. شاهزاده سیاوش می خواهد انتقام پدرش را از افراسیاب بگیرد که در این راه باید از موانع دشواری عبور کرده و دشمنانش را شکست دهد تا در آخر به قاتل پدرش، افراسیاب را نابود کند.

 

Legends of Persia – CODEX

 

Legends.Of.Persia.Cover دانلود بازي Legends of Persia براي PC

 

ایرج بازدید : 57 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

Murdered Soul Suspect عنوان یک عنوان جدید در سال ۲۰۱۴ می باشد که بازیکنان را به دنیایی رمز آلود می برد و پلیرها می بایست معماهای شخصی بازی را حل نمایند . داستان بازی اتفاقات پس از مرگ رونان اوکانر (Ronan O'Connor) را به تصویر می کشد. رونان اوکانر (Ronan O'Connor) یک کاراگاه حرفه ای است که در شهر Salem زندگی می کند. اتفاقات بازی از جایی آغاز می شود که رونان اوکانر به آپارتمانی مرموز وارد می شود و پس از آن به دلایلی نامعلوم از پنجره ی آخرین طبقه ی آپارتمان به بیرون پرت شده و به زمین برخورد می کند و در حال از دست دادن جانش است، در این زمان رونان اوکانر خودش را تماشا می کند و مانند هر انسان معمولی هنوز مرگ خودش و روح بودش را نپذیرفته ولی به مرور زمان به این وضعیت عادت می کند. اکنون رونان هیچ چیز را به یاد نمی آورد، چرا به آن آپارتمان رفته بود و چرا از پنجره ی به بیرون پرت شد سوالاتی هستند که ذهن رونان را به خود مشغول کرده است، از آنجا که رونان کاراگاهی زبده است قصد دارد قاتل خودش را پیدا کند و دلیل مرگش را بداند تا بتواند با آرامش مرگ را تجربه کند. ایده ی داستان بازی یکی از جالب ترین ایده ی هایی است که می توان به سراغ آن رفت و از آنجا که رونان به خوش گذرانی نپرداخته و به دنبال علل مرگش است داستان بازی را بیش از پیش پیچیده می کند.

 

Murdered Soul Suspect-CODEX

 

Murdered Soul Suspect PC دانلود بازی Murdered Soul Suspect برای PC

 

ایرج بازدید : 278 دوشنبه 12 خرداد 1393 نظرات (0)

Watch Dogs بر مبنای ایده های جدید بنیان گذاری شده است و المان های موجود در بازی کاملا جدیدی می باشند و نمونه ی آن ها تا کنون در هیچ بازی رایانه ای مطرح دیگری دیده نشده است. مهم ترین و البته جدید ترین ایده ای که در بازی وجود دارد قابلیت هک کردن است، چیزی که در اولین نمایش بازی به خوبی به تصویر کشیده شده بود و توانست خود را به عنوان المان اصلی گیم پلی و حتی داستان بازی مطرح کند. شخصیت اصلی بازی یک هکر با تجربه و البته زخم خورده به نام Aiden Pearce می باشد که قرار است از قدرت اصلی خود یعنی هک کردن در جهت انتقام گرفتن استفاده کند. Watch Dogs یک عنوان Open World است که شما را به یکی از بزرگ ترین شهر های آمریکای شمالی یعنی شیکاگو می برد، جایی که همه چیز توسط سیستم های نظارتی فاسد کنترل می شود و این جا است که باید یک قهرمان خیزش کند و شهر را از خفقان نجات دهد اما Aiden قهرمانی نیست که شما انتظار آن را خواهید داشت. یوبی سافت اعلام کرده است که نوشتن داستان Watch Dogs از حدود ۲ سال قبل از شروع مراحل ساخت بازی یعنی سال ۲۰۰۸ آغاز شد و تیم نویسندگی داستان بازی با تحقیق و پژوهش بسیار توانستند تا به موضوعی برسند که به توان آن را برای چنین بازی بزرگی گسترش داد. تیم سازنده داستان بازی را بر مبنای یک چیز ساده پایه ریزی کرده است و آن وجود سیستم های نظارتی در جامعه است. چیزی که امروزه در اکثر مناطق جهان وجود دارد و حتی در انگلستان پوستر هایی بر روی دیوار ها وجود دارد که روی آن ها اعلام شده دولت مراقب شما است. چنین مبحثی که در آن تقریبا تمام فعالیت های انسان ها زیر نظر سیستم های نظارتی است، باعث می شود تا در برخی از مواقع عده ای از مردم از این وضعیت ناراضی شوند و دست به طغیان بزنند. داستان Watch Dogs نیز دقیقا بر روی همین مسئله تاکید دارد، وجود پیش از حد سیستم های نظارتی باعث می شود که یک هکر قدرتمند دست به طغیان بزند و به کمک قدرت هک کردن خود، یک تنه با این سیستم مبارزه کند.

Watch Dogs PC -RELOADED

 

Watch Dogs PC دانلود بازی Watch Dogs برای PC

 

dvd دانلود بازی Watch Dogs برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در شش DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۱۶۰۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Watch Dogs برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

ایرج بازدید : 41 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

در سال ۲۰۱۳ در مرکز اروپا (اوکراین) شاهد یک فاجعه هستیم که همه نسبت به آن دچار بهت زدگی شده اند و اتفاقی که افتاد فراتر از درک مردم بود. بعدی از جهان پدیدار شد و بخش عمده ای از اوکراین به منطقه از پدیده های ماوراء الطبیعه تبدیل شده است. تعدادی از مردم کشته شدند و کسانی که موفق به زنده ماندن شدن برای خود قانونی ساخته و با قوانین خود زندگی میکردند. شما در بازی نقش یک بازمانده را دارید که با استفاده از سلاح های گرم و سرد و گرفتن شمشیر در یک یا دو دست به جنگ دشمن رفته و آن ها را نابود میکنید. باس های مختلف و بسیار قوی‌ای برای بازی در نظر گرفته شده است که شما باید آن ها را نابود کنید.

Collapse PC-SKIDROW

 

Collapse pc cover دانلود بازی Collapse برای Pc

 

ایرج بازدید : 40 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

داستان بازی اینبار بیشتر به "پیتر پارکر" پرداخته است و دارای چلنج های بیشتری نسبت به قسمت گذشته است به گفته ی سازندگان بازی در این شماره سیستم تار زدن و سیستم مبارزه بهبود یافته و عمیق تر شده است ، بازی در منهتن (نیویورک) اتفاق می افتد و به شما اجازه آپگرید کردن کارکتر را میدهد همچنین شما میتوانید با سیستم "Hero or Menace" حِس یک قهرمان واقعی را داشته باشید.در این شماره شما شاهد رویارویی با دشمنان قدیمی و جدید اسپایدرمن خواهید بود. Sam Riegel به نقش خودش به عنوان Spider-Man باز خواهد گشت، و گیم پلی این نسخه نیز بسیار به گیم پلی نسخه اول در این سری شباهت پیدا کرده است. برای باز کردن لباس های متفاوت در بازی، بازیکنان نیاز دارند تا ماموریت های فرعی را به اتمام برسانند و حتی پس از به اتمام رسیدن مراحل اصلی بازی، جرایم در شهر اتفاق خواهد افتاد. در این نسخه از بازی سیستم شب و روز و تفاوت در زمان های بازی وجود نداشته اما گیمرها می توانند در زمان های مختلف در شهر گشت بزنند.

The Amazing Spider-man 2 PC-Proper.RELOADED

 

The Amazing Spider man 2 pc cover دانلود بازی The Amazing Spider man 2 برای PC

 

dvd دانلود بازی The Amazing Spider man 2 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در سه DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۹۸۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی The Amazing Spider man 2 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

ایرج بازدید : 48 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 بازی، داستان دختری به نام “اورورا” را روایت می کند که از خانه اش دزدیده شده و به سرزمین دوری برده می شود.در راه شخصیت های فرعی نیز وجود دارند که به شما کمک شایانی می کنند.سازندگان بازی تاکید کرده اند که شخصیت های فرعی نیز در بازی تاثیر بسزایی  در روند بازی دارند و همچنین قابل بازی می باشند.در بازی میتوانید از دوستان خود برای هدایت دیگر شخصیت ها نیز کمک بگیرید و به کمک دوستان خود سناریوی این بازی را پیش ببرید و این ماجراجویی زیبا را به پایان برسانید. در بازی تصمیمات زیادی پیش رویتان قرار میگیرد که باید به نحو احسنت از آن ها استفاده کنید ، زیرا در طول بازی تصمیم هایتان نتایجی خواهند داشت که ممکن است پیامد های خوبی را به همراه نداشته باشد.پس در تصمیم گیری دقت کنید. روایت بازی همانند شعری میباشد که باید آن را تا بیت آخر خوانده و آن را معنی کنید.این موضوع را حتی سازندگان بازی روی آن تاکید کرده و بارها و بارها خصوصا در مراسم Ubi Digi Days آن را اذعان داشته اند. اورورا یک دختر کوچیک می باشد که مشخصات ظاهری آن همانند شخصیت اصلی انیمیشن Brave است.او دارای موهای قرمز (جیغ) می باشد . او یک تاج طلا بر روی سر خود دارد که به نوعی سمبل این بازی میباشد.او یک لباس سر تا سر سفید پوشیده است و چهره ی او بسیار زیبا است.

Child of Light PC-RELOADED

 

Child of Light pc cover small دانلود بازی Child of Light برای PC

ایرج بازدید : 34 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Viking Saga 3: Epic Adventure – در این قسمت از داستان وایکینگ ها شما در نقش پادشاهی شمالی به نام Ingolf بازی خواهید کرد . او قصد ازدواج با زن رویاهای خود را دارد ولی برای رسیدن به این او ، ابتدا می بایست درخواست پدر دختر را برآورده کند . پدر دختر از او بزرگترین الماس دنیا را می خواهد ! این گوهر گرانبها در زمین های دوردست موجود می باشد ، پس با سوار با کشتی دریاها و زمین ها را برای یافتن این الماس زیر و رو کنید. از ۴۴ مرحله ی جذاب بازی که برای تست مهارت های مدیریتی شما طراحی شده اند ، لذت ببرید!

 

Viking Saga 3 دانلود بازی مدیریتی حماسه وایکینگ Viking Saga 3: Epic Adventure

 

ایرج بازدید : 38 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

سومین نسخه بازی ماجرایی و جذاب The Secret Order منتشر شد. در این نسخه پدر شما در دام چند تبهکار افتاده و شما باید به دفتر مرکزی شهر گریفین مراجعه کرده و با همکاری پلیس و با پیدا کردن وسایل مورد نیاز، برای نجات پدر خود بشتابید. برای اینکار باید به یک کشتی سلطنتی در شهر گریفین رفته و از پادشاه مرموز این شهر، کمک بخواهید. اما اینکار به همین سادگی نیست و باید با حل پازل های بازی، مراحل را به سرانجام برسانید.

 

The Secret Order 3 دانلود بازی فکری The Secret Order 3: Ancient Times

ایرج بازدید : 264 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

داستان این عنوان روشی بسیار جدید و خلاقانه برای روایت دارد و فراموش نکنیم که روایت زیبا از زیبایی خود داستان پر اهمیت تر است. داستان این بازی این گونه آغاز می شود که شخصیت اصلی که یک زن است در یک تیمارستان یا بیمارستان وحشتناک به هوش می آید. هیچ چیز از گذشته اش نمی داند. هیچ چیز از هیچ چیزی نمی داند و به طور کل از همه دنیا بی خبر است! او نمی داند که در این مکان خوفناک چه می کند و یا اصلا این جا کجاست؟ او بلند می شود. شجاع نیست! قطعا قلبش در حال ایستادن است اما نمی تواند در آن مکان دهشتناک بماند. نمی تواند آن جو تاریک را تحمل کند. شاید فرار خیلی ترسناک باشد. اما قطعا ماندن در این تاریکی دهشتناک تر است. کسی چه می داند که در این راه با چه مواجه می شود؟ آرزویش فقط یک چیز است و آن دیدن دوباره روشنایی روز است… داستان این عنوان به طرز بسیار جالی ذره ذره آشکار می شود. شما هیچ چیز از داستان این بازی نمی فهمید مگر آن که آن را حداقل ۱۰ بار تمام کنید. قطعا برای شما این موضوع غیر قابل پذیرش است. اما نکته ای بسیار خاص در این بازی وجود دارد و آن این است که تمام کردن بازی فقط ۳۰ دقیقه طول می کشد! جالب است نه؟ این ریسک عجیبی است که از سوی سازندگان به وجود آمده است. در حقیقت سازندگان این عنوان بازی را این گونه ساخته اند که اصلا باید حداقل ۱۰ بار آن را تمام کرد. چرا؟ چون هر باری که شما بازی را پایان می دهید در این راه فرار تکه های بیشتری از داستان را یافته اید. پیدا کردن نوشته های رو دیوار و … .

Daylight PC-SKIDROW

 

Daylight pc cover دانلود بازی Daylight برای PC

ایرج بازدید : 33 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

کاراکتر Rayne در طول بازی های پیشین خود موفقیت خوبی را نداشته اما سازنده بازی ( WayForward ) که برای ساخت بازی ( Batman: Brave ) معروف است در تلاش برای احیاء شخصیت خون آشام و undead این سری ، در بازی جدیدی که در سبک side-scrolling و beat-'em-up بوده و با نام BloodRayne: Betrayal معرفی شده ، میباشد. Betrayal یک بازی اکشن side-scrolling است که شما را در نقشی شریرانه و کنترل شخصیت دورگه آن Rayne فرو میبرد. به عنوان جنگجویی در سبک beat-'em-up او حرکات مختلفی را در اختیار دارد : میتواند با اسلحه pistol خود شلیک کند ( هرچند که تیرهای محدودی دارد ) ، به دشمنان با شمشیر ضربه بزند ، بدود ، بپرد و نیز حرکاتی با سرعت ناگهانی را به سمت حریف اجرا کند. همین حرکات آخری ( dash ) تنها روش دفاعی برای BloodRayne محسوب میشوند چرا که برای مدت کوتاهی او را آسیب ناپذیر خواهند کرد. به خاطر خون او که از نوع خون آشامی است ، Rayne میتواند دشمنان را گرفته و خون آنها را بمکد. نوشیدن خون دشمنان به سلامتی شما میافزاید و همچنین اگر آنها را گرفته و بعد از گاز گرفتن به سرعت رها کنید مبتلا میشوند که این حالت بسیار مفید است چرا که با فشردن کلید تحریک کردن ( taunt ) در حالی که دشمنان مبتلا شده روی تصویر هستند باعث منفجر شدن آنها میشوید. منفجر کردن آنها در کنار برخی دشمنان با درجه کمی از سلامتی منجر به تولید زنجیره ای از دشمنان انفجاری خواهد شد. در طول بازی Rayne کنترل بسیار خوش دستی داشته و به سرعت به دستورات شما عکس العمل نشان میدهد و شما به سرعت عادت به دویدن ، پریدن و تکه تکه کردن دشمنان خواهید کرد. بازی در مراحل اولیه بسیار شاد و هیجانی است چرا که دشمنان اکثرا ضعیف بوده و موجودات قوی هم کمتر ظاهر میشوند. از آنجایی که Rayne نیمه خون آشام محسوب میشود در صورت ایستادن مستقیم زیر نور ماه سلامتی خود را به تدریج از دست میدهد. ولی در این میان گرفتن دشمنان و نوشیدن خون آنها راه خوبی برای به دست آوردن سلامتی از دست رفته خواهد بود. هرچه قدر که در طول بازی بیشتر جلو بروید دشمنان جدید و قویتری را ملاقات خواهید کرد. مانند نوعی موجود قورباغه مانند که تنها راه مبارزه با او حمله های سریع ( dash ) به سمتش خواهد بود. و همچنین مگس هایی با جثه هایی غول آسا که از لانه های خود به بیرون پرواز خواهند کرد.

BloodRayne Betrayal PC-SKIDROW

BloodRayne Betrayal Update.1-SKIDROW added!

 

Bloodrayne Betrayal pc cover دانلود بازی BloodRayne Betrayal برای PC

ایرج بازدید : 36 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Viking Saga 3: Epic Adventure – در این قسمت از داستان وایکینگ ها شما در نقش پادشاهی شمالی به نام Ingolf بازی خواهید کرد . او قصد ازدواج با زن رویاهای خود را دارد ولی برای رسیدن به این او ، ابتدا می بایست درخواست پدر دختر را برآورده کند . پدر دختر از او بزرگترین الماس دنیا را می خواهد ! این گوهر گرانبها در زمین های دوردست موجود می باشد ، پس با سوار با کشتی دریاها و زمین ها را برای یافتن این الماس زیر و رو کنید. از ۴۴ مرحله ی جذاب بازی که برای تست مهارت های مدیریتی شما طراحی شده اند ، لذت ببرید!

 

Viking Saga 3 دانلود بازی مدیریتی حماسه وایکینگ Viking Saga 3: Epic Adventure

 

ایرج بازدید : 35 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Phenomenon 3: Outcome – در این بازی می بایست برای نجات دنیا از دست بیگانگان تمام تلاش خود را بکنید . یک مدال بزرگ بدست می آورید که باعث می شود تا شما به جزیره ی مرموزی وارد شوید . شما در این جزیره ی ماده ی پلاسمای آبی رنگ را کشف می کنید که نه تنها برای جزیره ، بلکه برای تمام دنیا یک تهدید مرگبار است . برای نجات دنیا با یک تیم تحقیقاتی برای یافتن منبع این ماده تلاش کنید تا قبل از اینکه دنیا نابود شود . سبک این بازی Hidden Object می باشد که امیدواریم از آن لذت ببرید .

 

Phenomenon 3 دانلود بازی فکری پدیده 3    Phenomenon 3: Outcome

ایرج بازدید : 32 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اولین دی ال سی از بازی جنجال برانگیز و ترسناک Outlast با نام Whistleblower عرضه شده است. در این DLC شما با شخصیت Waylon Park که یک مهندس نرم افزار تحت قرارداد با Murkoff بوده و هم چنین Miles و ژورنالیستی که ایمیل ها را ارسال می کرده بازی خواهید کرد. باتوجه به امنیت فوق العاده قوی پروتوکل ها، Waylon چندین هفته است که نتوانسته با زن و فرزند خود صحبت کند و به همین خاطر گروهی از دانشمندان عالم را با دکترهای متخصص که عملیاتی خطرناک و آزمایشاتی بی قانون را اجرا می کنند دور خود جمع کرده تا آزمایشاتی را بر روی بیماران خود انجام دهد! بدین وسیله وی می خواهد روح بیماران بی گناه خود را آزمایش کند تا بتواند از طریق دانشی جدید از این محدوده ی حفاظت شده خارج شود و به دیدار خانواده ی خود از طریق روحش برود!

Outlast Whistleblower PC-RELOADED

 

Outlast Whistleblower pc cover دانلود بازی Outlast Whistleblower برای PC

ایرج بازدید : 35 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Deponia: The Puzzle چالشی جدید برای دوستداران بازی های پازل و جورچین تصاویر خواهد بود که در دنیای Deponia شاهد ۹۶ پازل مختلف با تصاویر متنوع خواهید بود . این بازی به صورت مرحله ای طراحی شده است به طوری که با تکمیل یک تصویر به مرحله ی بعدی خواهید رفت که قطعا سخت تر خواهد بود . این قابلیت را خواهید داشت با کشیدن و رها کردن (Drag & Drop) و یا Search & Find پازل های بازی را حل نمایید .

 

Deponia The Puzzle دانلود بازی کم حجم پازل Deponia: The Puzzle

ایرج بازدید : 33 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Forgotten Books: The Enchanted Crown عنوانی جدیدی در سبک بازی های شی مخفی (Hidden Object) می باشد که با تازگی منتشر شده است . دوستتان به شما کتابخانه ای را نشان می دهد که کتاب های قدیمی زیادی را در خود جای داده است و همین موضوع باعث کنجکاوی شما در مورد این کتاب ها می شود . زمانی که شما صفحات کتابی را بازمی کنید و شروع به خواندن آن می کنید ، یکی از شخصیت های کتاب از شما برای کمک خواهش می کند! برای اولین بار شما به مقر پادشاهی جادویی او منتقل می شوید ، جایی که یک هیولا در پی تخریب پادشاهی است . به پادشاه کمک کنید تا از زنجیر آزاد شود و با قلم جادویی داستان کتاب را دوباره بنویسید تا سرزمین Eldor از خطر در امان باشد .

 

Forgotten Books دانلود بازی فکری کتاب های فراموش شده Forgotten Books: The Enchanted Crown

ایرج بازدید : 37 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

داستان بازی در مورد یک مرد است که حافظه خود را از دست داده و شاید تنها دلیل اصلی آن از دست دادن همسرش است. وی پس از مدتی دچرا افسردگی میشود و تصمیم به خودکشی در همان محلی میگیرد که همسر خود را از دست داده است، اما وی زنده ماند و به حالت  اغما رفت، جایی که روح خود را به جهان مردگان هدیه داد. هم اکنون تنها یک دفترچه خاطرات از آن مانده که همه چیز از آن جهان را بازگو میکند. این دفترچه وقایع عجیبی را از جهانی دیگر بازگو می کند و شما در این بازی وارد جهان مردگان می شوید تا در دنیایی که آن مرد بدان وارد شده است به بازی بپردازید. این بازی در ژانر ترسناک و ماجراجویی می باشد که برای دانلود آن می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید.

Coma Mortuary PC-RELOADED

 

coma mortuary pc cover دانلود بازی Coma Mortuary برای PC

 

ایرج بازدید : 32 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

در بازی The Wall: Medieval Heroes شما می بایست از روستای خود در مقابل مهاجمانی که شما را محاصره کرده اند ، دفاع نمایید . این بازی ترکیبی از بازی های مدیریتی دفاع و مدیریت منابع می باشد . می توانید با استخدام کمانداران ، خرابکاران ، کارگرها و … منابع جنگی و زیستی خود را افزایش دهید و با حملات حساب شده به دشمن ، آن ها را وادار به عقب نشینی کنید . داشتن ۸ روستای مختلف ، ۱۴ بخش و واحد مختلف ، ۷ حالت بازی و … از سایر ویژگی های این بازی کم حجم می باشند .

 

The Wall Medieval Heroes بازی مدیریتی دیوار: قهرمانان قرون وسطی The Wall: Medieval Heroes

ایرج بازدید : 33 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

The Walking Dead Season 2 – این بازی در ژانر ماجراجویی قرار داد ولی درگیری های مختلف در بازی میتواند آن را به سبک اکشن بودن هم نسبت بدهد. شخصیت اصلی این بازی کلمانتین نام دارد که در طی ۵ فصل بزرگ میشود, وی یک دختر جوان یتیم است که در دنیای آخرالزمان ارواح گیر افتاده است, او باید یاد بگیرد که چجوری خود را از مخمصه ها خلاص کند و برای زنده ماندن خود تلاش کند. در طول بازی کلمانتین در شرایطی قرار میگیرد که اصول اخلاقی خود و غریزه خود را برای بقا زیر پا میگذارد, وی همواره به دنبال یک جای امن است. تصمیمات و اقدامات داستان در اطراف شما تغییر خواهد کرد و بازی در طی ۵ قسمت جذاب تر میشود. کلمانتین در بازی با چالش های مختلفی روبرو میشود که گیمر باید وی را همراهی کند. The Walking Dead Season 2 در مقایسه با فصل اول گرافیکی و هیجان انگیز تر شده است.

The Walking Dead Season 2 Episode 3-RELOADED

قسمت ۳ به صورت جداگانه به پست اضافه شد

 

The Walking Dead Season 2 Episode 1 pc cover small دانلود بازی The Walking Dead Season 2 Episode 3 برای PC

 

ایرج بازدید : 260 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

The Last Tinker City of Colors بازی سبک پلتفرمر شرکت بازی سازی Mimimi Productions است که در یک محیط شاد و دوست داشتنی شبیه به بازی های مشهوری مانند Zelda, Jak and Daxter و Banjo Kazooie جریان خواهد داشت ، یک ماجراجویی رنگارنگ و متنوع در یک شهر زیبا و رنگارنگ که بر مبنای خلاقیت، احساسات و همکاری ساخته شده است.نیروی تاریکی به نام نومیدی پدید آمده است و به دنبال از هم پاشیدن و از هم جدا رنگ ها است ، و از بین بردن تمام شادی ها و زندگی از چهان. Koru، یک پسر جوان از محله های فقیرنشین Colortown، مجبور به عکس العمل می شود. او در ماجراجویی حماسی خود را برای مبارزه با نومیدی و بازگرداندن شادی و رنگ به شهر آغاز کرده.بازی The Last Tinker City of Colors شامل ۸ ساعت گیم پلی اکشن و معمایی در یک محیط گرافیکی و زیبای Hd و شخصیت های طراحی شده زیبا و کارتونی است که از یک داستان جامع و مربوط به مشکلات جوامع امروزی بهره میبرد.

The Last Tinker City of Colors-RELOADED

 

The Last Tinker City of Colors دانلود بازی The Last Tinker City of Colors برای PC

ایرج بازدید : 36 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

DreadOut یک بازی در سبک سوم شخص و در ژانر ترسناک می باشد که شما در بازی به عنوان دختری با نام لیندا که یک دختر دبیرستانی گیر افتاده در یک شهر متروکه ی قدیمی می باشد بازی خواهید کرد. با استفاده از گوشی هوشمندی که همراه لیندا است، وی می خواهد با مشکلات ترسناک خود مقابله کند و معماهای رمزآلود را حل نماید که تقدیرش را رقم خواهند زد! به او کمک کنید تا از پس مشکلاتش بر بیاید و پشت وی باستید. با ترس و وحشت نبرد کنید!

DreadOut PC-CODEX

 

DreadOut pc cover دانلود بازی DreadOut برای PC

 

ایرج بازدید : 37 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بازی از همان اول به شما حق انتخاب می دهد.شما می توانید چهره خود را شخصی سازی کنید دقیقا شبیه به Skyrim.انتخاب دوم شما جایی است که باید خوب یا بد را انتخاب کنید.می خواهید انسان باشید یا اهریمن؟این به شما بستگی دارد.اهریمن توانایی های بیشتری دارد و در یک کلام کار شما را راحت تر می کند اما شاید هنوز هم برخی ها در این دنیا باقی مانده باشند که خیر را به شر ترجیح دهند به هر قیمتی . اما حالا سوال اینجاست . اصلا داستان بازی چیست؟ داستان بازی از جایی شروع می شود که شما باید از فرمانروای سرزمین Vertial در برابر موجودات عظیم الجثه و بدون قلب حفاظت کنید. گروه اندکی باقی مانده اند که آخرین خط تدافعی Vertial در برابر هیولا ها به حساب می آیند . حالا که داستان بازی را فهمیدیم سوال بالا را به شکلی دیگر تکرار می کنیم. میخواهید به عنوان یک انسان سرزمین خود را نجات دهید یا به عنوان یک اهریمن به سوی دیگر اهریمنان خیزش بردارید؟ انتخاب شما بین خیر و شر هر چه باشد شما دارای یک قدرت فوق العاده هستید.آتش. در علوم راهنمایی خواندیم که یکی از منابع طبیعی نور آتش است. گفتیم نور.نور پردازی چگونه است ؟ در شب شاید ما شاهد نورپردازی حرفه ای نباشیم اما حداقل می توانیم به نورپردازی در روز امیدوار باشیم. اما علاوه بر نور پردازی فاکتور های دیگری نیز باید مد نظر باشند تا بتوان یک بازی را به خوبی توصیف کرد مانند طبیعت بازی.به طور کلی بازی ماموریت های شما غالبا در جنگل می باشند پس باید گیاهان و درختان هم به زیبایی طراحی شده باشند تا بازی جذاب شود.طراحی درختان در یک کلام عالی است. چمن ها نیز عالی تر طراحی شده اند.نکته ی جالب اینجاست که بعضا در حین ماموریت شما کلبه ای را می بینید که از چوب درختان ساخته شده است که این هم زیباست.

Bound by Flame PC-CODEX

 

Bound by Flame pc cover small دانلود بازی Bound by Flame برای PC

ایرج بازدید : 34 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Deponia: The Puzzle چالشی جدید برای دوستداران بازی های پازل و جورچین تصاویر خواهد بود که در دنیای Deponia شاهد ۹۶ پازل مختلف با تصاویر متنوع خواهید بود . این بازی به صورت مرحله ای طراحی شده است به طوری که با تکمیل یک تصویر به مرحله ی بعدی خواهید رفت که قطعا سخت تر خواهد بود . این قابلیت را خواهید داشت با کشیدن و رها کردن (Drag & Drop) و یا Search & Find پازل های بازی را حل نمایید .

 

Deponia The Puzzle دانلود بازی کم حجم پازل Deponia: The Puzzle

 

 

تصاویر محیط بازی :

Deponia The Puzzle S2 s دانلود بازی کم حجم پازل Deponia: The Puzzle Deponia The Puzzle S1 s دانلود بازی کم حجم پازل Deponia: The Puzzle

ایرج بازدید : 39 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

قسمت دوم سری بازی Broken Sword 5 عرضه شده است. این بازی که قرار است در ۵ اپیزود منتشر شود داستان یک نقاشی گران قیمت و تاریخی را روایت می کند که شخصی به نام جورج و یک روزنامه نگار به نام نیکو مسئولیت رسیدگی به آن را بر عهده گرفته اند ، بازی دارای سبکی کلاسیک و تم راز آلود است که برای گیمرهای ماجراجو بسیار جذاب خواهد بود ، داستان و ماجراهای بازی در سراسر اروپا اتفاق می افتد و گرافیک ۲ بعدی که برای ساخت آن به کار رفته است بر جذابیت بازی افزوده است . یکی از ویژگی های بازی این است که با شخصیت ها همراه می شوید و نوعی تعامل با شخصیت ها دارید به طوری که تا مدت ها نمی توانید این بازی را فراموش کنید . برای رسیدن به اهداف خود , در مقابل شما پازل ها و معماهای جنایی و پلیسی وجود دارد که در بعضی مواقع شما را به چالش می کشد و باید با تکیه بر توانایی های خود آنها را حل کنید.

Broken Sword 5 The Serpents Curse Episode 2 PC-FLT

Update: Broken Sword 5 The Serpents Curse Episode 2 PC-RELOADED added!

 

Broken Sword 1 Episode 1 pc cover small دانلود بازی Broken Sword 5 The Serpents Curse Episode 2 برای PC

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP
Processor: 1.6 GHz
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 256 MB
Hard Drive: 3 GB available space

 

تصاویری از محیط بازی:

Broken Sword 1 Episode 1 screenshots 01 small دانلود بازی Broken Sword 5 The Serpents Curse Episode 2 برای PC Broken Sword 1 Episode 1 screenshots 02 small دانلود بازی Broken Sword 5 The Serpents Curse Episode 2 برای PC

Broken Sword 1 Episode 1 screenshots 03 small دانلود بازی Broken Sword 5 The Serpents Curse Episode 2 برای PC Broken Sword 1 Episode 1 screenshots 04 small دانلود بازی Broken Sword 5 The Serpents Curse Episode 2 برای PC

 

source دانلود بازی Broken Sword 5 The Serpents Curse Episode 2 برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Fairlight را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Broken Sword 5 The Serpents Curse Episode 2 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Broken Sword 5 The Serpents Curse Episode 2 برای PC دانلود نسخه RELOADED به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Direct Link

ایرج بازدید : 34 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

عنوان Call of Duty: Ghosts طبق سنت همیشگی، قرار است این بار توسط استودیوی Infinity Ward ساخته شود ولی مهم‌ترین تفاوتی که با نسخه‌های قبلی دارد، این است که دیگر خبری از دنباله‌های Black Ops و Modern Warfare نخواهد بود و سازندگان با انتخاب Stephen Gaghan قصد دارند داستان جدیدی را پیاده سازی کنند. در سال ۲۰۲۳ آمریکا به یک کشور ضعیف تبدیل شده است و دیگر همانند گذشته از تجهیزات نظامی پیشرفته‌ای برخودار نیست و این بار کشورهای آمریکای جنوبی که حرف اول را در زمینه‌ی نظامی می‌زنند وارد جنگ می‌شوند و قصد دارن تمامی بقایای آمریکا را با خود به غارت ببرند. بنابراین تنها روزنه‌ی امید آمریکا، به گروه اشباحی است که از جوخه‌های مختلف تشکیل شده است که هدف اصلی آن‌ها، مقاومت در مقابل این استعمارها خواهد بود. در واقع این گروه توسط آخرین افراد US Special Ops Forces پرورش یافتند تا بتوانند بر علیه کشورهایی که آمریکا را به تصرف در آوردند، ایستادگی کنند. نکته‌ی قابل توجه این است که دیگر همانند نسخه‌های گذشته، مأموریت‌های فرعی در بخش جدایی قرار نخواهند داشت و بازیکن برای این که بخواهد مأموریت‌های فرعی CoD: Ghosts را انجام دهد، می‌بایست در طول بخش Campaign بازی، آیتم‌هایی را جمع آوری کند که به وسیله‌ی آن‌ها بازیکنان می‌توانند مأموریت‌های جدیدی را باز کنند.

Call of Duty: Ghosts PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲۳.۸ گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت شماره ۳ بازی Update 3-RELOADED به پست اضافه شد|

|آموزش برطرف نمودن مشکل اکسترکت کردن فایل های فشرده (روش MD5) به پست اضافه شد|

 

Call of Duty Ghosts pc cover small دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PC

ایرج بازدید : 65 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

با وجود طرفداران فراوان در کشور ما برای بازی تخته نرد متاسفانه بر خلاف بسیاری از بازیها نظیر شطرنج نرم افزارهای کامپیوتری اندکی برای این بازی موجود میباشد . تخته نرد از جمله بازیهایی میباشد که علاوه بر شانس تجربه و آشنایی با استراتژی بازی میتواند در پیروزی بازیکن تاثیر بسزایی داشته باشد و بر خلاف تصور بسیاری از مردم یک بازی فکری و استراتژیک محسوب میگردد .
Backgammon Classic نرم افزاری کوچک و زیبا جهت شبیه سازی بازی تخته نرد میباشد که ضمن آنکه میتواند باعث سرگرمی فراوان دوستان گرامی گردد ، به سبب بازی خوب کامپیوتر به عنوان طرف مقابل میتواند جهت آموزش بازی نیز به کار گرفته شود .این بازی با گرافیک ساده و زیبای خود حتی بر روی سیستمهایی با پایین ترین مشخصات سخت افزاری نیز قابل اجرا میباشد .

 

clasic بازی جذاب تخته نرد   Backgammon Classic v3.2

 

ایرج بازدید : 149 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

City Racing یکی از زیباترین بازیهای اتومبیلرانی در محیط شهر میباشد . در این بازی شما راننده اتومبیلی هستید که باید کلیه مسائل رانندگی در شهر را در نظر داشته باشید . مثلا کاملا امکان دارد در حالی که با سرعت زیاد در حال سبقت از اتومبیل دیگری میباشید عابری به طور ناگهانی به جلو اتومبیل شما بپرد و یا در صورت بسیاری از خلافهای رانندگی با تعقیب پلیس روبرو خواهید گشت و حتی در صورت بروز مشکل در اتومبیل خود باید به تعمیر گاه مراجعه نمایید . شهر مجازی که شما در آن رانندگی خواهید کرد بسیار عالی طراحی گردیده و کلیه نماهای سه بعدی نیز در آن به خوبی مطابق حرکت شما تغییر خواهند کرد . صدها و موزیک متن بسیار عالی و طبیعی میباشند . تفاوت اصلی نرم افزار با نرم افزارهای بسیار بزرگ فقط در محو بودن جزئیات میباشد که مثلا صورت افراد در این بازی به صورت محو دیده میگردد و…
نرم افزار گرچه بر روی سیستمهای حداقل ۲۵۶ مگابایت Ram نیز قایل اجرا میباشد ولی Ram حداقل ۵۱۲ مقدار توصیه شده میباشد. نرم افزار Portable و بدون نیاز به نصب میباشد و از نظر امنیتی با آنتی ویروسهای Norton و Nod32 کنترل گردیده است .

 

cityrace بازی اتوموبیل رانی در شهر   Portable City Racing

 

ایرج بازدید : 56 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

یکبار دیگر پس از گذشت یکسال از عرضه بازی بی نظیر و زیبای Call of Duty, نسخه جدید آن برای PC زیباتر از تمامی نسخه های پیشین عرضه شد ! این بار برخلاف نسخه پنجم که داستانش درباره جنگ جهانی بود، دوباره داستان دوست موفق و زیبای جنگ های مدرن را همانند نسخه چهارم و موفق تر از پیش دنبال کرد !
بازی با گرافیکی فوق العاده بالا، هوش مصنوعی بسیار پیشرفته دشمنان، داستان حماسی و بسیار مهیج و درگیرانه، جلوه های ویژه سینمایی و بسیار با کیفیت، ، تاکتیک های جنگی جدید، و بهره گیری از سلاح های قدرتمند و حقیقی که در این نسخه بسیار زیبا و توانا و همانند سلاح واقعی طراحی شده اند به بهترین نحو ممکن عمل می کنند که همگی این ویژگی های توانسته Call of Duty 6: Modern Warfare 2 را به زیباترین بازی اکشن اول شخص سال ۲۰۰۹ و یکی از بی نظیر ترین بازی های اکشن اول شخص تاریخ بازی های رایانه ای مبدل سازد !
هم اینک میتوانید این بازی استثنایی را از دانلودها دریافت کنید و همچنین اگر از اینترنت پرسرعت بهره مند نیستید نسخه دی وی دی این بازی را از فروشگاه دانلودها تهیه نمایید.

 

call of downloadha.com دانلود بازی فوق العاده زيبا و مهيج Call Of Duty 6: Modern Warfare 2

 

dvd دانلود بازی فوق العاده زيبا و مهيج Call Of Duty 6: Modern Warfare 2 شما می توانید این بازی زیبا را در سه DVD از فروشگاه دانلودها با قیمت ۵۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 

ایرج بازدید : 42 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

Aztec Tribe بازی بسیار جالب و سرگرم کننده ای می باشد که شما در آن توسط Eons که یکی از افراد قبیله می باشد انتخاب می شوید تا محل مناسبی را برای برقراری سرزمین جدیدی برای قبیله پیدا کنید. شما در این راه باید سختی های بسیاری را متحمل شوید ، به عنوان مثال ممکن است در هنگام جستجوی یک سرزمین با دشمنان بسیاری روبه رو شوید که باید آن ها را نابود و از پای در آورید. یکی از علت هایی که قبیله شما تصمیم به مهاجرت به سرزمین دیگری را گرفته است ، وجود دشمنان بسیار و حمله ی متداول آن ها به قبیله می باشد. پیش از اینکه قبیله شما دشمنانی را داشته باشد ، شما در سرزمینی بسیار آرام با لذت زندگی می کردید. شما در هنگام جستجو باید به کشف معادن و منابع مختلفی که سر راهتان قرار دارد بپردازید تا از لحاظ مادی نیز قبیله تان را ثروتمند کنید و آن ها بتوانند به راحتی سرزمین جدشان را پایه گذاری کنند. پس از به پایان رساندن این ماموریت ، شما به یک استراحت طولانی مدت احتیاج خواهید داشت که افراد قبیله تمامی مقدمات را فراهم نموده اند و منتظر بازگشت شما از این ماموریت هستند.

 

aztecgame بازی استراتژیک جذاب Aztec Tribe 1.0.6

ایرج بازدید : 43 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

Monster Trucks Nitro بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده ای می باشد که در آن شما توسط کامیون ها و ماشین های بسیار بزرگ به مسابقه با دیگر کامیون های غول پیکر می پردازید. در ابتدا شما باید سعی کنید تا تمامی مسابقه ها را پیروز شوید تا بتوانید جایزه ی آن ها را بدست آورید! همینطور که مسابقه ها را پیروز شوید ، بر حساب پولی شما نیز افزوده می شود که این خود زمینه ی شرکت در مسابقات حرفه ای تر را فراهم می سازد. در مسابقات حرفه ای شما علاوه بر اینکه جوایز پولی آن ها را بدست می آورید ، به شما مدال های گوناگونی نیز داده می شود. در ضمن فراموش نکنید که برای شرکت در مسابقات حرفه ای ، شما مبلغی پول را برای ورود به این مسابقات پرداخت می کنید که در صورت برنده شدن علاوه بر پولی که از دیگر شرکت کنندگان دریافت می کنید ، پول خودتان نیز به شما پس داده می شود! پس همیشه سعی کنید جزء برندگان این سری از مسابقات باشید.

 

Monster Trucks Nitro 3 لذت مسابقه با ماشین های غول پیکر با بازی جذاب Monster Trucks Nitro 2.1.0

ایرج بازدید : 48 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

در ماه سپتامبر سال ۱۹۴۳ ارتش رایش سوم تقریبا تمامی سرزمین های اروپا را اشغال می کنند. سرزمینهایی که توسط آلمانی ها فتح شده بودند از Brest، شهری واقع در سواحل غرب قاره اروپا تا حومه استالینگراد گسترده شده بودند. گروه های مقاومت متعددی در سرزمینهای اشغالی اروپا فعالیت می کردند. با استفاده از تاکتیک های غافل گیرانه و پشتیبانی از سوی مردم محلی ، آنها می توانستند بصورت موثرتری با تعداد بیشتری از سربازان مجهز و آموزش دیده به مقابله بپردازند.
دولت بریتانیا  یکی ازبهترین کوماندوهای خود را عازم اروپای مرکزی می نماید. لهستان، لیتوانی، اوکراین و بلاروس کشورهایی بودند که تحرکات مقاومت در آنها بیشرین تاثیر را داشتند. وضایف  انگلیسی ها شامل آموزش و پشتیبانی از چریکهای داخلی جنگنده در جسورانه ترین عملیات های تخریبی و منحرف کننده نظامی بود . در این میان، شما عازم ماموریتی نوعی می شوید که شامل منفجر کردن پل ها، یورش به کاروان های دشمن و جمع آوری مهمات و اسلحه های ضروری می باشد. شخص بازی کننده همچنین در یک دزدی بانک نیز شرکت می نماید و درنهایت نیز یک پایگاه تولید راکتهای V2 را نابود می کند.
ویژگی های این بازی فوق العاده جذاب را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

 

dergame بازی جنگی و سراسر هیجان Battlestrike Force of Resistance

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 249
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 126
  • بازدید ماه : 126
  • بازدید سال : 25,166
  • بازدید کلی : 85,116
  • کدهای اختصاصی
    نام و نام خانوادگي
    پست الکترونيکي
    شماره تلفن
    مبلغ به تومان
    توضيحات