loading...
با شماره گیری کد #4422*789* بدون نیاز به اینترنت کارت شارژ بخرید و در قرعه کشی شرکت کنید
ایرج بازدید : 46 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (1)

سلام دوستان

شما می توانید بدون نیاز به اینترنت  و با شماره گیری کد #4422*789* گوشی خود را شارژ کنید البته با سیمکارت ایرانسل

* ارزان تر از همه جا

* دارای مجوز از پلیس فتا

* پشتیبانی 24 ساعته توسط شرکت رایانمهر

* سریع و بدون دردسر

ایرج بازدید : 64 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

بازیابی سریع و آسان اطلاعات Recuva 1.50.1036

Recuva  نرم افزار رایگان و سریع برای بازیابی فایل های حذف شده به دلایل مختلف می باشد. این نرم افزار در صورتی که بلافاصله بعد از حذف و از بین رفتن اطلاعات شروع به کار کند ، قابلیت بازیابی اکثر فایل ها را خواهد داشت. همچنین این نرم افزار دارای موتور و الگوریتم ویژه ای به نام Deep Scan می باشد که برای بازیابی فایل هایی که قبل تر از بین رفته اند تعبیه شده است. این الگوریتم با صرف زمان بیشتری در هنگام اسکن کردند ، فایل :/.-ای قدیمی تر حذف شده را که امکان بازیابی شدن را دارد ، نمایش خواهد داد. همچنین نرم افزار قابلیت این را دارد که نوع فایل ها نظیر عکس،ویدیو،سند،موزیک و… را قبل از آغاز اسکن مشخص کنید تا سریعتر به نتیجه برسید. همچنین جستجو در مسیر و پوشه ای ویژه نیز ممکن شده است. نرم افزار بعد یافتن فایل ها آنها را با ۳ رنگ نشانه گذاری میکند. قرمز،زرد و سبز که به ترتیب وضعیت بازیابی آنها را از بد به خوب درجه بندی میکند و سالم بودن آنها بعد از بازیابی را مشخص می نماید. یکی از توانایی های مهم نرم افزار بازیابی فایل های word ذخیره نشده است که به هر دلیلی قبل از ذخیره شدن از بین رفته اند. بازیابی اطلاعات فرمت شده از روی هارد دیسک نیز در توانایی های نرم افزار می باشد. قابلیت جالب دیگر نرم افزار بازیابی  ایمیل های حذف شده از نرم افزارهایی مدیریت ایمیل مانند Outlook Express و Mozilla Thunderbird و Windows Live Mail می باشد .

 

ایرج بازدید : 36 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود منیجر قدرتمند فلش گت (FlashGet)

 download flashget

FlashGet نام آشنایی در نرم افزارهای مدیریت دانلود محسوب می شود که باتوجه به امکانات و قابلیت های بالایش به عنوان نرم افزاری رایگان و خارج از دردسرهای کرکینگ طرفداران زیادی دارد. این نرم افزار از نظر دانلود فایل ها همانند IDM پرسرعت عمل میکند که میتواند ۶ تا ۱۰ برابر سرعت دانلودتان را افزایش دهد. مسلما اگر از مدیریت دانلود مرورگرها استفاده میکنید ، FlashGet میتواند به راحتی لذت دانلود را برایتان فراهم کند. نصب ساده و آسان در کنار سازگاری با مرورگرهای مختلف FlashGet را به انتخاب خوبی بدل میکند. یکی از قابلیت های خوب این نرم افزار زمانی مشخص می شود که کاربر با کپی کردن لینک دانلود پنجره کوچکی باز می شود تا دانلود سریع را برای کاربر فراهم میکند. جدا کردن فایل های فشرده ، ویدویی و موزیک و تورنت نیز نوعی دسته بندی محسوب می شود که کاربر میتواند به تفکیک فایل های دانلود شده خود را بررسی کند. استفاده حداکثری از حجم پهنای باند و همچنین تنظیم اینکه چه تعداد لینک همزمان دانلود شوند و خاموش شدن سیستم بعد از اتمام تمامی دانلودها نیز از دیگر قابلیت های فلش گت می باشد. پشتیبانی از قابلیت Resume لینک ها و تنظیمات پروکسی نیز از امکانات جانبی نرم افزار محسوب می شود.

خلاصه امکانات نسخه 3.7 فلش گت:

دادن زمان دانلود به برنامه برای دانلود خودکار

سرعت و کیفیت بالای برنامه

نگهداری از فایل ها در صورت قطع شدن اینترنت

طراحی قالب توسط خودتان

و......

ایرج بازدید : 60 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

DVDVideoSoft Free Studio یک پک کامل برای نرم افزار های مالتی مدیا می باشد. تمامی نرم افزار های موجود در این مجموعه توسط شرکت DVDVideoSoft ساخته شده و شامل مبدل های ویدیو، صوت و عکس می باشد. شایان ذکر است در این مجموعه بیش از ۴۰ نرم افزار فقط در یک ستاپ قرار داده شده که باعث می شود تنها با چند کلیک نرم افزار های دلخواه خود را نصب کنید. تعدادی از نرم افزار های موجود در این مجموعه در می توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.

 

Dvd.Video.Soft.Cover مجموعه مبدل هاي قدرتمند DVDVideoSoft Free Studio 6.3.4.530 Final

ایرج بازدید : 138 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

آیکون ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی ها هستند و برای اکثر کارها همانند طراحی وب سایت و … می توانند بسیار زیبا و جالب باشند . در این پست از سایت دانلود ها ، مجموعه ای از ۲۵ فایل EPS شامل ده ها آیکون متنوع را آماده کرده ایم که با توجه به تنوع آن ها ، می توانید در امور مختلفی از آن ها استفاده کنید . تمام این آیکون ها با فرمت EPS به همراه یک فایل پیش نمایش JPG می باشند .

 

Icon Set مجموعه آیکون های متنوع Different Icons Set

ایرج بازدید : 51 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

آیا تابه حال یک آکواریم سه بعدی را به گونه ای که بسیار واقعی به نظر رسد، مشاهده نموده اید؟
نرم افزار Aqua Real 3D اولین آکواریم سه بعدی است که از پیشرفته ترین فناوری ها درزمینه های ۳DVR (واقعیت دنیای مجازی) و بیومکانیک بهره می برد. در این آکواریم زیبا  بدون شک زیباترین موجودات در دنیای زیرآب را خواهید دید. در این نرم افزار حتی قادر به بازی کردن با این موجودات دوست داشتنی خواهید بود ، به آنها دست بزنید (البته با کلیک موس چرا که با این کار آنها را از این سو به آنسو می رانید)، به انها غذا بدهید ویا فقط به تماشای این صحنه های زیبا و دلنشین بنشینید و آنها را هنگامی که به زیبایی در باشکوه ترین آکواریم سه بعدی غوطه ور هستند تماشا نمایید. در حقیقت این نرم افزار نه تنها یک اسکرین سیور بسیار زیبا است، بلکه می تواند به عنوان دسکتاپ شمنا را به محیطی کاملا پویا و فعال تبدیل نماید، که می تواند تجربه واقعی ترین آکواریم مجازی با عالیترین کیفیت ممکن رابرای شما به ارمغان آورد.
پس از اینکه نرم افزار Aqua Real 3D را نصب نمودید، بر روی آیکون میانبر ایجاد شده بر روی دسکتاپ خود کلیک نمایید، چیزی که مشاهده خواهید نمود، تنها یک برنامه کامپیوتری ساده نخواهد بود، پنجره ای که باز خواهید نمود از دسکتاپ شما تا اقیانوسی بی انتها گسترده می شود. چیزی که به شما ارائه می شود تنها تعدادی از نقاط روشن ودرخشان نمی باشد بلکه، عروس های زیبای دریایی و مرجان های باشکوه و دیگر موجودات زیبا را خواهید دید که درون آب شناور هستند. گروهی از ماهی ها شناکنان به دنبال یکدیگر هستند مانند اینکه برروی پارچه های ابریشمی غوطه ور هستند . نور طلایی رنگ خورشید به درون اقیانوس نفوذ می کند و بر لابلای تپه های مرجانی آبی رنگ می تابد، گویی که نقاشی چیره دست این صحنه عظیم و باشکوه و زیبا را نقاشی نموده است. هر چند هیچ چیزی نمی توناد جایگزین اقیانوس بیکران آبی شود ولی با این نرم افزار به این حقیقت پی خواهید برد که در دنیای مجازی نیز میتوان به حسی مشابه آنچه در دنیای واقع به ان دست می یابیم، رسید و طبیعت را بصورت مجازی لمس نمود. صدا گذاری این نر افزار نیز به قدی زیبا و دل نشین می باشد که حس بود کنار دریا برروی ساحل را به بیننده القا می کند.

 

Aqua real 3d واقعی ترین و زیباترین اسکرین سیور سه بعدی آکواریم – Aqua Real 3D v4.1.100.1332

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 249
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 132
  • بازدید ماه : 132
  • بازدید سال : 25,172
  • بازدید کلی : 85,122
  • کدهای اختصاصی
    نام و نام خانوادگي
    پست الکترونيکي
    شماره تلفن
    مبلغ به تومان
    توضيحات