loading...
با شماره گیری کد #4422*789* بدون نیاز به اینترنت کارت شارژ بخرید و در قرعه کشی شرکت کنید
ایرج بازدید : 51 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

| به همراه دانلود نسخه های آندروید و آیفون |

 

Ichi PC دانلود بازی سرگرم کننده و کم حجم Ichi

 Ichi عنوان یک بازی ساده ی پازل می باشد که پس از انتشار نسخه ی موبایل ، هم اکنون نسخه ی ویندوز آن نیز در دسترس می باشد . گول سادگی این بازی را نخورید ! در مراحل بالاتر این بازی می تواند سرعت و ذهن شما را به چالش بکشد . تمام کاری که در این بازی می بایست انجام دهید ، هدایت توپ در حال حرکت به مکان های حلقه های طلایی مشخص است که این کار با مثلث های قرار گرفته در بازی انجام می شود . با دسترسی به اینترنت به راحتی مراحل بیشتری که توسط سایر پلیرها خلق شده اند را بازی نمایید و یا خود شما نیز مرحله ای جدید بسازید و با دوستان خود در سراسر دنیا به اشتراک بگذارید .

 

ایرج بازدید : 33 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 

Angry Birds Space Premium v2.0.0 پرندگان خشمگین در فضا Angry Birds Space Premium v2.0.0 – اندروید

 اگر شما به این پرندگان خشمگین علاقه مند هستید حتما این نسخه را دریافت نمایید ، چرا که این بار پرندگان به فضا رفته اند. از ویژگی های نسخه جدید می توان به وجود ۲۰۰ مرحله هیجان انگیز در بین ستارگان ، تولد پرندگان جدید با قدرت‌های جدید ، وجود پاداش های مختلف ، پس زمینه های قشنگ ، موسیقی جذاب ، و … را نام برد . این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲.۳ و بالاتر طراحی و ساخته شده است.

ایرج بازدید : 35 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 

The Lord of the Tower 1.0.1 بازی ارباب برج The Lord of the Tower 1.0.1 – اندروید

 The Lord of the Tower که ساخته شرکت Right Fusion Inc است روایت یک پادشاه مغرور است, که به تنهایی در قصر خود زندگی میکند اما در روزی عده ای اورگ قصد تسخیر قلعه ی او را دارند به خانه ی او حمله ور میشوند شما باید به او کمک کنید تا این موجودات شیطانی را نابود کنند.در بازی The Lord of the Tower به سربازان کمک کنید سازه‌ های دفاعی بسازند و از پادشاه و سرزمین دفاع کنند.برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

ایرج بازدید : 40 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

 پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در دنیایی که اتوموبیل‌ها تازه اختراع شده‌اند، یک دانشمند دیوانه در حال آزمایش و تست نهایی اتوموبیل ساخته خود است، اما مافیا به دنبال این اختراع انقلابی است تا از آن استفاده کند… Turbolab Pursuit یک بازی دوبعدی تعقیب و گریز است که منهدم کردن اهداف نیز جزئی از گیم‌پلی آن می‌باشد.

ویژگی‌ها:

دارای بیش از ۴۰۰۰ ترکیب مختلف برای سفارشی سازی

با استفاده از اسلحه‌های نابودگر اتوموبیل خود را تقویت کنید

تعداد بیشمار آیتم افزایش دهنده قدرت

مرحله‌های ایجاد شده به صورت تصادفی

 

Turbolab Pursuit v2.7 – Mod Money
ایرج بازدید : 37 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

در بازی Hay Day  شما بایستی در نقش یک کشاورز به پرورش انواع محصولات کشاورزی همچون سبزیجات، میوه ها و انواع توت ها پرداخته و برای پیشرفت مزرعه ی تان و متعاقبا کسب در آمد بیشتر باید آن را به ابزار آلات مورد نیاز تجهیز کنید. شما همچنین می توانید محصولاتتان را به انواع کارخانه های تولید قند ، لبنیات، نانوایی و غیره بفروشید و برای فروش بیشتر، محصولاتتان را در فروشگاه های مختلف بگذارید و یا در روزنامه تبلیغ کنید. تغییراتی که در نسخه آخر این بازی اعمال شد میتوان به وجود درخت زیتون در بازی ، وجود ماشین های جدید اشاره کرد . برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰.۳ و بالاتر نیاز دارید.

این بازی دارای فایل دیتا می باشد

 

Hay Day 1.18.168 بازی مزرعه داری Hay Day 1.18.168 – اندروید

ایرج بازدید : 39 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

Carmageddon  نام یک بازی بسیار سرگرم کننده می باشد که بوسیله آن، شما می توانید مسابقاتی خطرناک و متفاوت را تجربه کنید که با دارا بودن امتیاز ۴٫۸ از ۵٫۰ علی رغم پولی بودنش استقبال کم نظیری از آن صورت گرفته است و در پلی استوری از برترین بازی ها به شمار می رود. این بازی قبلا برای کامپیوتر نیز عرضه شده بودف باید بدانید که اکنون نسخه اندروید آن نیز عرضه شده است و هیچ تقاوتی با نسخه کامپیوتر ان ندارد. شما در این بازی می توانید به صورت دیوانه وار حرکت کنید، عابرین پیاده را زیر بگیرید، با اسلحه ها٬تیغ ها و غیره رقیبانتان را از بین ببرید و مسابقاتی پر از وحشت و متفاوت را تجربه کنید.این بازی دارای ۳۶ مرحله چالش انگیز در ۱۱ محیط متفاوت و زیبا، امکان مشاهده نقشه مسیر مسابقات ، ۲۸ حریف خطرناک و منحصر به فرد گوناگون است.برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

این بازی با دیتا می باشد.

 

Carmageddon v1.1.479 بازی رانندگی وحشیانه Carmageddon v1.1.479 – اندروید

ایرج بازدید : 291 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

استیک  من ها شخصیت های ساده و یک دست سیاه پوشی که بازی های آنان عمدتا با گرافیک و گیم پلی ساده و اعتیاد آور هستند! در بازی Stickman Soccer v2.4 یک فوتبال حرفه ای با انیمیشن های جذاب را تجربه کنید. با اینکه این بازی ساده به نظر می رسد اما می تواند شما را به خوبی سرگرم خودش کند. تیم ملی مورد نظر خود را انتخاب کنید و با بازی های خود ،به رتبه خود بیفزایید. امکان انتخاب ۳ نوع سختی متفاوت ،۲ مدل بازی ۱۱نفره یا ۴ نفره ،حالت تمرینی ، گرافی زیبا و متفاوت و گیم پلی خوب از ویژگی های این بازی زیباست. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.‍ ۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Stickman Soccer v2.4 بازی فوتبال Stickman Soccer v2.4 – اندروید

 

ایرج بازدید : 34 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

مجموعه  بازی های دکتر پاندا ، همگی در راستای آموزش به کودکان و فراهم کردن تجربه ی مشاغل و کارهای روزمره برای آنها عرضه میشوند . در بازی Dr. Panda’s Supermarket محصولاتی را با کمک حیوانات جنگل برداشت کنید و این محصولات را به سوپر ماکت پاندا مهربان ببرید و بفروشید و پولی بگیرید تا با آن پول فروشگاه های مختلف را سازماندهی کنید . از قابلیت های این بازی میتوان به گرافیک رتینا و فضای شاد و فانتزی ، دارای بیش از ۱۰ مینی گیم مختلف و … اشاره کرد . برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید .

 

Dr. Panda%92s Supermarket مدیریت سوپرمارکت Dr. Panda’s Supermarket v1.2 – آیفون و آیپد و آیپاد

 

ایرج بازدید : 36 دوشنبه 12 خرداد 1393 نظرات (0)

این بازی که حدودا پانزده سال پیش یعنی سال ۱۹۹۸ برای کنسول ها منتشر شد بود ساعت ها قبل شاهد منتشر شدن نسخه ی اندرویدی آن در پلی استوری بودیم! در این بازی شما در نقش شخصیت های به یاد ماندنی و مختلف به مبارزه با دیگر شخصیت ها می پردازید و بازی ای متفاوت تیکن را تجربه خواهید کرد. SOULCALIBUR یک بازی مبارزه ای سه بعدی برای سیستم عامل اندروید می باشد . شخصیت دلخواه خود را انتخاب کرده و آماده مبارزه ای سخت و نفس گیر شوید! باری دارای ۱۹ شخصیت می باشد که هرکدام از آن ها مهارت ها و سلاح های خاص خود را دارند. این بازی بر روی اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر قابل اجراست.

 

SOULCALIBUR v1.0.3 بازی مبارزه ای SOULCALIBUR v1.0.3 – اندروید

ایرج بازدید : 37 دوشنبه 12 خرداد 1393 نظرات (0)

در بازی Kingdom & Dragons شما در دهکده ای هستید که دشمنان و جادوگران آن را تهدید کرده اند مردم دهکده از شما خواسته اند تا مثل یک قهرمان واقعی برای نابودی آن ها تلاش کرده و با آن ها مبارزه کنید. در بازی Kingdom & Dragons می توانید با بدست آوردن موفقیت ها قفل برخی از آیتم ها مانند شمشیرها، زره ها، طلاها، گنجینه ها و … را باز کنید. افزون بر این تلاش کنید گنجینه های نادر را بدست آورید و مجموعه ای از زره های قدرتمند را بر تن جنگجویان خود بپوشانید. بازی Kingdom & Dragons یکی ازبهترین بازی های ار پی جی در سبک استراتژی است. بازی نیاز دسترسی به اینترنت دارد.این بازی بر روی اندروید ۲.۳ و بالاتر قابل اجراست.

 

Kingdom %26 Dragons v1.2.0 بازی پادشاهی Kingdom & Dragons v1.2.0 – اندروید

ایرج بازدید : 30 دوشنبه 12 خرداد 1393 نظرات (0)

داستان بازی Aliens Drive Me Crazy سفینه های مختلفی به زمین نفوذ کرده اند و با از دست رفتن ارتباطات ماهواره‌ای زمین ؛ خطر بزرگی زمین را تهدید می کند! هم اکنون وظیفه ی شماست که با تاکتیک های چریکی خود بر ماشین خود سوار شوید و با زیر گرفتن انواع دشمنان مختلف به پایگاه بیگانگان برسید و انواع کارفرمایان و اشغالگران را نابود سازید! در بازی Aliens Drive Me Crazy سبک بی پایان ، شما باید سوار بر ماشینتان شوید و هرج و مرج به وجود آمده را کنترل کنید ! فضایی ها به سرزمینتان حمله کرده اند و این وظیفه شماست که در یک ماجراجویی هیجان انگیز ، آنها و رئیس هایشان را از زمین بیرون کنید . برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Aliens Drive Me Crazy 1.0.0 بازی ماشین سواری Aliens Drive Me Crazy v1.0.0 – آیفون و آیپد و آیپاد

ایرج بازدید : 40 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

بازی Hill Climb Racing v1.16.0 یکی از اعتیاد آور ترین و سرگرم کننده ترین بازی با دارا بودن امتیاز ۴٫۷ در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی ها نیز به شمار می رود. این بازی بر اساس قوانین فیزیک و نیوتون ساخته شده است و در آن شما می بایستی اتومبیل را در مسیر هموار و پر پیچ و خمی که در انتظارتان است سالم به مقصد برسانید و در بازی کوچکترین حرکت اضافی متناقض با علم فیزیک باعث واژگون شدن شما خواهد شد.اگر شما برای اولین بار این بازی را اجرا کنید به شما قول میدهم که چندین ساعت پای این بازی بنشینید چون این بازی بسیار اعتیاد آورد است.روند بازی Hill Climb Racing به این شکل است که شما در نقش یک راننده حرفه ای هستید و باید با مهارت های خود موانع مختلف را از سر راه خود بردارید. این بازی بر روی اندروید ۲.۲ و بالاتر قابل اجراست.

 

Hill%20Climb%20Racing%20v1.16.0 بازی سواری تفریحی Hill Climb Racing v1.16.0 – اندروید

 

ایرج بازدید : 31 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Android Collection Pack 04 – بدون شک آندروید یکی از محبوب ترین سیستم عامل های گوشی های هوشمند می باشد که روزانه ۱۰۰ ها نرم افزار و بازی و … برای گوشی های آندرویدی عرضه می شود . سایت دانلودها برای شما دارندگان گوشی های آندروید مجموعه ای از جدیدترین اپلیکیشن ها ، بازی ها و تم های آندروید را به صورت رایگان آماده کرده است . این پک چهارمین مجموعه عرضه شده در سال ۲۰۱۴ از سایت می باشد که هر هفته عرضه خواهد شد . با فستیوال پک های آندرویدی دانلودها همراه شوید تا با صرف کمترین وقت ، بهترین و جدیدترین برنامه ها و بازی ها را در اختیار داشته باشید .

 

Android Collection Pack پک چهارم برنامه ها، بازی ها و تم های جدید آندروید Android Collection Pack

ایرج بازدید : 33 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بازی Hitman GO یک بازی فکری و در سبک نوبتی (Turn-based) است. شما باید در این بازی بر روی حر حرکت خود فکر کنید و سعی کنید در هر مرحله در بی‌ سر و صداترین حالت ممکن مأموریت خود را انجام دهید. برای اجرای این بازی به iPad 2 و بالاتر، iPhone 4 و بالاتر و iPod Touch 5 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی بر روی iOS 6.0 و بالاتر قابل اجرا است.

 

hitman go بازی فکری و جذاب Hitman GO 1.2   آیفون و آیپد

ایرج بازدید : 38 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بازی Leo's Fortune یک بازی فکری و ماجرایی است که در آن شما در نقش Leo باید به‌دنبال کسی که طلاهای شما را دزدیده است بگردید. کسی که طلای Leo را دزدیده از خود ردی به‌جا گذاشته که به او کمک می‌کند به دنبال طلاهای خود برود… در این مسیر تله‌ها و پازلهایی وجود دارد که باید بتوانید آن‌ها را حل کنید. این بازی دارای ۲۴ مرحله است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

leos fortune بازی ماجرایی و زیبای Leos Fortune 1.0.2   آیفون و آیپد

 

ایرج بازدید : 41 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بازی ۲۰۴۸ یک بازی فوق‌العاده ساده و در عین حال جذاب است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. در این بازی فکری شما باید خانه‌هایی که شماره‌های یکسان دارند را به یکدیگر بچسبانید تا تبدیل به یک خانه‌ی جدید با شماره‌ای بیشتر شوند… مثلاً با چسباندن دو خانه شماره‌ی ۲ به‌یکدیگر، یک خانه با شماره‌ی ۴ خواهید ساخت… بازی تا جایی ادامه پیدا می‌کند که همه‌ی خانه‌ها پر شوند و دیگر خانه‌ای خالی نماند. نهایتاً امتیاز خود را می‌توانید مشاهده کنید و با دوستانتان برای رکورد بالاتر رقابت کنید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

2048 بازی زیبا و فکری 2048   آیفون و آیپد

ایرج بازدید : 35 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بازی سراسر شادی و خاطره شعر یادت نره هوش و قدرت حافظه شما را به چالش میکشد. در این بازی که بر گرفته از برنامه محبوب تلویزیونی Don’t Forget The Lyrics است آهنگ ها و ترانه های ماندگار ایرانی در دسته بندی های مختلف به شما نشان داده می شود، پس از انتخاب آهنگ دلخواه آن آهنگ برای شما پخش می گردد، اما درادامه آهنگ در نقطه ای می ایستد و شما بایستی ادامه ترانه را حدس بزنید؛ البته در این راه می توانید از ۲ یاور بهره ببرید؛ یاور اول با نشان دادن ۲ جای خالی به یاری شما می آید و یاور دوم هم ۳ گزینه را برای شما نمایان میکند. در انتها هم می توانید رتبه جهانی خود را ببینید.
به شما توصیه می کنیم که لذت انجام این بازی را در محیط های خانوادگی و جمع دوستان از دست ندهید.

 

sher and نرم افزار فارسی شعر یادت نره   اندروید

 

 

caution نرم افزار فارسی شعر یادت نره   اندروید توجه: این نرم افزار در دو نسخه بتا و کامل عرضه شده است که نسخه بتا رایگان بوده و شامل چند شعر می باشد اما نسخه کامل که شامل شعر های فروانی می باشد را پس از نصب می توانید با هزینه ۲۰۰۰ تومان فعال کنید و از استفاده آن لذت ببرید. تیم دانلودها پیشنهاد میکند پس از نصب نسخه رایگان اگر نرم افزار مورد پسند واقع شد حتما نسخه کامل آن را تهیه نمایید.

 

download نرم افزار فارسی شعر یادت نره   اندروید دانلود نسخه بتا با حجم ۲۶ مگابایت (رایگان) – لینک کمکی

download نرم افزار فارسی شعر یادت نره   اندروید دانلود نسخه کامل با حجم ۴۷ مگابایت (۲۰۰۰ تومان) – لینک کمکی

 

ایرج بازدید : 40 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

سری بازی های Call of Duty از جمله پر فروش ترین بازی های کامپیوتری بوده است و اکنون جدید ترین نسخه از این بازی با عنوان Modern Warfare 2: Force Recon مخصوص موبایل توسط شرکت Glu mobile منتشر شده است. Modern Warfare 2 یک بازی سراسر هیجان و جذابیت بوده که گرافیک بالا و سبک بازی به زیبایی های آن می افزاید این بازی به صورت جاوا و در تمامی ابعاد و با چند زبان مختلف انتشار و در سایت دانلود ها در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

 

Modern Warfare 2 Force Recon بازی فوق العاده هیجان انگیز Modern Warfare 2: Force Recon برای موبایل

ایرج بازدید : 41 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

نسخه کامل و اصلی بازی بی نظیر Pro Evolution Soccer 2010 توسط شرکت Konami انتشار یافت . این بازی که پیش از این در چند نسخه آزمایشی نیز عرضه شده بود اینک به صورت کامل و در تمامی ابعاد در اختیار شما کاربران سایت دانلود ها قرار گرفته است. از ویژگی های منحصر به فرد بازی می توان به قابلیت بازی دو نفره از طریق بلوتوث اشاره نمود که مطمئناً به جذابیت های این بازی می افزاید.

 

Pro Evolution Soccer 2010 بازی فوق العاده محبوب Pro Evolution Soccer 2010 مخصوص موبایل

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 249
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 109
  • بازدید ماه : 109
  • بازدید سال : 25,149
  • بازدید کلی : 85,099
  • کدهای اختصاصی
    نام و نام خانوادگي
    پست الکترونيکي
    شماره تلفن
    مبلغ به تومان
    توضيحات