loading...
با شماره گیری کد #4422*789* بدون نیاز به اینترنت کارت شارژ بخرید و در قرعه کشی شرکت کنید
ایرج بازدید : 50 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

| به همراه دانلود نسخه های آندروید و آیفون |

 

Ichi PC دانلود بازی سرگرم کننده و کم حجم Ichi

 Ichi عنوان یک بازی ساده ی پازل می باشد که پس از انتشار نسخه ی موبایل ، هم اکنون نسخه ی ویندوز آن نیز در دسترس می باشد . گول سادگی این بازی را نخورید ! در مراحل بالاتر این بازی می تواند سرعت و ذهن شما را به چالش بکشد . تمام کاری که در این بازی می بایست انجام دهید ، هدایت توپ در حال حرکت به مکان های حلقه های طلایی مشخص است که این کار با مثلث های قرار گرفته در بازی انجام می شود . با دسترسی به اینترنت به راحتی مراحل بیشتری که توسط سایر پلیرها خلق شده اند را بازی نمایید و یا خود شما نیز مرحله ای جدید بسازید و با دوستان خود در سراسر دنیا به اشتراک بگذارید .

 

ایرج بازدید : 50 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 

Chronology-TiNYiSO

 

Chronology دانلود بازی فکری Chronology برای PC

 Chronology عنوان بازی ترکیبی از پازل ها و معماهای چالش برانگیز می باشد که به تازگی منتشر شده است . شما در این بازی در نقش مخترع پیر ولی باهوش بازی خواهید کرد که به شدت به حلزون خود وابسته است ، شما با اختراع و داشتن یک ماشین زمان می توانید زمان را متوقف کنید و با آن به گذشته و آینده سفر کنید . با استفاده از این توانایی های خود در زمان سفر کنید و با دستکاری اشیا ، پازل های بازی را حل نمایید . همچنین می توانید با استفاده از دکمه سوئیچ ، شخصیت خود را با توجه به نقطه ی قوتشان در امر حل پازل های بازی تغییر دهید و حلزون یا دانشمند را انتخاب کنید . محیط های بازی سرشار از رنگ های شاد و زیبا هستند که در مکان های مختلف ، مخلوطی از فرهنگ های متنوع را مشاهده خواهید کرد. در ادامه می توانید تصاویری از این بازی به همراه لینک دانلود آن را مشاهده نمایید .

ایرج بازدید : 48 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 بازی، داستان دختری به نام “اورورا” را روایت می کند که از خانه اش دزدیده شده و به سرزمین دوری برده می شود.در راه شخصیت های فرعی نیز وجود دارند که به شما کمک شایانی می کنند.سازندگان بازی تاکید کرده اند که شخصیت های فرعی نیز در بازی تاثیر بسزایی  در روند بازی دارند و همچنین قابل بازی می باشند.در بازی میتوانید از دوستان خود برای هدایت دیگر شخصیت ها نیز کمک بگیرید و به کمک دوستان خود سناریوی این بازی را پیش ببرید و این ماجراجویی زیبا را به پایان برسانید. در بازی تصمیمات زیادی پیش رویتان قرار میگیرد که باید به نحو احسنت از آن ها استفاده کنید ، زیرا در طول بازی تصمیم هایتان نتایجی خواهند داشت که ممکن است پیامد های خوبی را به همراه نداشته باشد.پس در تصمیم گیری دقت کنید. روایت بازی همانند شعری میباشد که باید آن را تا بیت آخر خوانده و آن را معنی کنید.این موضوع را حتی سازندگان بازی روی آن تاکید کرده و بارها و بارها خصوصا در مراسم Ubi Digi Days آن را اذعان داشته اند. اورورا یک دختر کوچیک می باشد که مشخصات ظاهری آن همانند شخصیت اصلی انیمیشن Brave است.او دارای موهای قرمز (جیغ) می باشد . او یک تاج طلا بر روی سر خود دارد که به نوعی سمبل این بازی میباشد.او یک لباس سر تا سر سفید پوشیده است و چهره ی او بسیار زیبا است.

Child of Light PC-RELOADED

 

Child of Light pc cover small دانلود بازی Child of Light برای PC

ایرج بازدید : 34 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Viking Saga 3: Epic Adventure – در این قسمت از داستان وایکینگ ها شما در نقش پادشاهی شمالی به نام Ingolf بازی خواهید کرد . او قصد ازدواج با زن رویاهای خود را دارد ولی برای رسیدن به این او ، ابتدا می بایست درخواست پدر دختر را برآورده کند . پدر دختر از او بزرگترین الماس دنیا را می خواهد ! این گوهر گرانبها در زمین های دوردست موجود می باشد ، پس با سوار با کشتی دریاها و زمین ها را برای یافتن این الماس زیر و رو کنید. از ۴۴ مرحله ی جذاب بازی که برای تست مهارت های مدیریتی شما طراحی شده اند ، لذت ببرید!

 

Viking Saga 3 دانلود بازی مدیریتی حماسه وایکینگ Viking Saga 3: Epic Adventure

 

ایرج بازدید : 38 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

سومین نسخه بازی ماجرایی و جذاب The Secret Order منتشر شد. در این نسخه پدر شما در دام چند تبهکار افتاده و شما باید به دفتر مرکزی شهر گریفین مراجعه کرده و با همکاری پلیس و با پیدا کردن وسایل مورد نیاز، برای نجات پدر خود بشتابید. برای اینکار باید به یک کشتی سلطنتی در شهر گریفین رفته و از پادشاه مرموز این شهر، کمک بخواهید. اما اینکار به همین سادگی نیست و باید با حل پازل های بازی، مراحل را به سرانجام برسانید.

 

The Secret Order 3 دانلود بازی فکری The Secret Order 3: Ancient Times

ایرج بازدید : 36 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Viking Saga 3: Epic Adventure – در این قسمت از داستان وایکینگ ها شما در نقش پادشاهی شمالی به نام Ingolf بازی خواهید کرد . او قصد ازدواج با زن رویاهای خود را دارد ولی برای رسیدن به این او ، ابتدا می بایست درخواست پدر دختر را برآورده کند . پدر دختر از او بزرگترین الماس دنیا را می خواهد ! این گوهر گرانبها در زمین های دوردست موجود می باشد ، پس با سوار با کشتی دریاها و زمین ها را برای یافتن این الماس زیر و رو کنید. از ۴۴ مرحله ی جذاب بازی که برای تست مهارت های مدیریتی شما طراحی شده اند ، لذت ببرید!

 

Viking Saga 3 دانلود بازی مدیریتی حماسه وایکینگ Viking Saga 3: Epic Adventure

 

ایرج بازدید : 35 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Phenomenon 3: Outcome – در این بازی می بایست برای نجات دنیا از دست بیگانگان تمام تلاش خود را بکنید . یک مدال بزرگ بدست می آورید که باعث می شود تا شما به جزیره ی مرموزی وارد شوید . شما در این جزیره ی ماده ی پلاسمای آبی رنگ را کشف می کنید که نه تنها برای جزیره ، بلکه برای تمام دنیا یک تهدید مرگبار است . برای نجات دنیا با یک تیم تحقیقاتی برای یافتن منبع این ماده تلاش کنید تا قبل از اینکه دنیا نابود شود . سبک این بازی Hidden Object می باشد که امیدواریم از آن لذت ببرید .

 

Phenomenon 3 دانلود بازی فکری پدیده 3    Phenomenon 3: Outcome

ایرج بازدید : 33 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Forgotten Books: The Enchanted Crown عنوانی جدیدی در سبک بازی های شی مخفی (Hidden Object) می باشد که با تازگی منتشر شده است . دوستتان به شما کتابخانه ای را نشان می دهد که کتاب های قدیمی زیادی را در خود جای داده است و همین موضوع باعث کنجکاوی شما در مورد این کتاب ها می شود . زمانی که شما صفحات کتابی را بازمی کنید و شروع به خواندن آن می کنید ، یکی از شخصیت های کتاب از شما برای کمک خواهش می کند! برای اولین بار شما به مقر پادشاهی جادویی او منتقل می شوید ، جایی که یک هیولا در پی تخریب پادشاهی است . به پادشاه کمک کنید تا از زنجیر آزاد شود و با قلم جادویی داستان کتاب را دوباره بنویسید تا سرزمین Eldor از خطر در امان باشد .

 

Forgotten Books دانلود بازی فکری کتاب های فراموش شده Forgotten Books: The Enchanted Crown

ایرج بازدید : 34 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Deponia: The Puzzle چالشی جدید برای دوستداران بازی های پازل و جورچین تصاویر خواهد بود که در دنیای Deponia شاهد ۹۶ پازل مختلف با تصاویر متنوع خواهید بود . این بازی به صورت مرحله ای طراحی شده است به طوری که با تکمیل یک تصویر به مرحله ی بعدی خواهید رفت که قطعا سخت تر خواهد بود . این قابلیت را خواهید داشت با کشیدن و رها کردن (Drag & Drop) و یا Search & Find پازل های بازی را حل نمایید .

 

Deponia The Puzzle دانلود بازی کم حجم پازل Deponia: The Puzzle

 

 

تصاویر محیط بازی :

Deponia The Puzzle S2 s دانلود بازی کم حجم پازل Deponia: The Puzzle Deponia The Puzzle S1 s دانلود بازی کم حجم پازل Deponia: The Puzzle

ایرج بازدید : 39 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

قسمت دوم سری بازی Broken Sword 5 عرضه شده است. این بازی که قرار است در ۵ اپیزود منتشر شود داستان یک نقاشی گران قیمت و تاریخی را روایت می کند که شخصی به نام جورج و یک روزنامه نگار به نام نیکو مسئولیت رسیدگی به آن را بر عهده گرفته اند ، بازی دارای سبکی کلاسیک و تم راز آلود است که برای گیمرهای ماجراجو بسیار جذاب خواهد بود ، داستان و ماجراهای بازی در سراسر اروپا اتفاق می افتد و گرافیک ۲ بعدی که برای ساخت آن به کار رفته است بر جذابیت بازی افزوده است . یکی از ویژگی های بازی این است که با شخصیت ها همراه می شوید و نوعی تعامل با شخصیت ها دارید به طوری که تا مدت ها نمی توانید این بازی را فراموش کنید . برای رسیدن به اهداف خود , در مقابل شما پازل ها و معماهای جنایی و پلیسی وجود دارد که در بعضی مواقع شما را به چالش می کشد و باید با تکیه بر توانایی های خود آنها را حل کنید.

Broken Sword 5 The Serpents Curse Episode 2 PC-FLT

Update: Broken Sword 5 The Serpents Curse Episode 2 PC-RELOADED added!

 

Broken Sword 1 Episode 1 pc cover small دانلود بازی Broken Sword 5 The Serpents Curse Episode 2 برای PC

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP
Processor: 1.6 GHz
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 256 MB
Hard Drive: 3 GB available space

 

تصاویری از محیط بازی:

Broken Sword 1 Episode 1 screenshots 01 small دانلود بازی Broken Sword 5 The Serpents Curse Episode 2 برای PC Broken Sword 1 Episode 1 screenshots 02 small دانلود بازی Broken Sword 5 The Serpents Curse Episode 2 برای PC

Broken Sword 1 Episode 1 screenshots 03 small دانلود بازی Broken Sword 5 The Serpents Curse Episode 2 برای PC Broken Sword 1 Episode 1 screenshots 04 small دانلود بازی Broken Sword 5 The Serpents Curse Episode 2 برای PC

 

source دانلود بازی Broken Sword 5 The Serpents Curse Episode 2 برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Fairlight را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Broken Sword 5 The Serpents Curse Episode 2 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Broken Sword 5 The Serpents Curse Episode 2 برای PC دانلود نسخه RELOADED به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Direct Link

ایرج بازدید : 65 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

با وجود طرفداران فراوان در کشور ما برای بازی تخته نرد متاسفانه بر خلاف بسیاری از بازیها نظیر شطرنج نرم افزارهای کامپیوتری اندکی برای این بازی موجود میباشد . تخته نرد از جمله بازیهایی میباشد که علاوه بر شانس تجربه و آشنایی با استراتژی بازی میتواند در پیروزی بازیکن تاثیر بسزایی داشته باشد و بر خلاف تصور بسیاری از مردم یک بازی فکری و استراتژیک محسوب میگردد .
Backgammon Classic نرم افزاری کوچک و زیبا جهت شبیه سازی بازی تخته نرد میباشد که ضمن آنکه میتواند باعث سرگرمی فراوان دوستان گرامی گردد ، به سبب بازی خوب کامپیوتر به عنوان طرف مقابل میتواند جهت آموزش بازی نیز به کار گرفته شود .این بازی با گرافیک ساده و زیبای خود حتی بر روی سیستمهایی با پایین ترین مشخصات سخت افزاری نیز قابل اجرا میباشد .

 

clasic بازی جذاب تخته نرد   Backgammon Classic v3.2

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 249
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 78
  • بازدید سال : 25,118
  • بازدید کلی : 85,068
  • کدهای اختصاصی
    نام و نام خانوادگي
    پست الکترونيکي
    شماره تلفن
    مبلغ به تومان
    توضيحات