loading...
با شماره گیری کد #4422*789* بدون نیاز به اینترنت کارت شارژ بخرید و در قرعه کشی شرکت کنید
ایرج بازدید : 46 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (1)

سلام دوستان

شما می توانید بدون نیاز به اینترنت  و با شماره گیری کد #4422*789* گوشی خود را شارژ کنید البته با سیمکارت ایرانسل

* ارزان تر از همه جا

* دارای مجوز از پلیس فتا

* پشتیبانی 24 ساعته توسط شرکت رایانمهر

* سریع و بدون دردسر

ایرج بازدید : 64 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

 

Java.Runtime.Environment.Cover فایل های اجرایی جاوا Java Runtime Environment 8.0 Update 20 Build b19

Java Runtime Environment یا به طور اختصار JRE فایل های لازم جهت اجرا برنامه هایی است که با زبان محبوب Java نوشته می شوند را در سیستم کاربر تعبیه میکند و به این ترتیب برنامه هایی که با این زبان نوشته می شوند در کامپیوتر قابل اجرا خواهند بود. زبان جاوا به دلیل گستردگی در دنیای وب نیز حضور فعالی دارد و بازی ها و صفحات هستند که با این زبان نوشته شده اند و برای اجرا و مشاهده انها نیز به نصب بودن فایل های لازم یا Java Runtime Environment روی کامپیورتان خواهید داشت. همچنین همانطور که گفتیم برخی از نرم افزارهای تحت ویندوز نیز نیاز  به نصب بودن Java Runtime Environment دارند. نسخه پیشرو جدیدترین آپدیت فایل های مورد نیاز اجرای زبان جاوا است که با نصب به راحتی تمامی برنامه های نوشته شده قدیمی و جدید تحت جاوا را اجرا خواهید نمود.

  

ایرج بازدید : 48 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

IDM سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager 6.20 build 3 Final

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود. 

ایرج بازدید : 65 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

Mozilla Firefox نسخه نهایی مرورگر سریع فایرفاکس Mozilla Firefox 30.0 Final

 Mozilla Firefox 30.0 محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید.

 

ایرج بازدید : 45 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

DropBox.Cover اشتراک گذاری آسان فایل Dropbox 2.8.3 Stable

 

 نرم افزار Dropbox جهت آپلود در فضای ابری می باشد . این نرم افزار ۲ گیگابایت فضای ابری ارزشمند رایگان به شما میدهد. برای استفاده از نرم افزار برنامه را نصب کرده و سپس به سایت سازنده Dropbox بروید و سپس در سایت سازنده روی Sign up کلیک کنید و اطلاعات خود را وارد نمایید و در سایت  عضو شوید و بعد روی sign in کلیک کنید . و برنامه را باز کنید Sign in کلیک کنید و وارد نرم افزار شوید . و روی فایل مورد نظر خود کلیک راست کنید و در قسمت Dropbox فایل های خود را آپلود کنید . این برنامه یکی از ایمن ترین سیستم های امنیتی استفاده میکند که فایل ها برای کاربران دیگر به اشتراک گذاشته نشود . این برنامه را می توانید از دانلودها دریافت کنید.

 

ایرج بازدید : 57 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

RL Vision Flash Renamer 6.72 نرم افزار RL Vision Flash Renamer  ابزاری قدرتمند در زمینه تغییر نام دسته ای فایل های چندگانه می باشد. این نرم افزار ابزار مناسبی برای وب مسترها، دارندگان دوربین های دیجیتالی، mp3 Player و… است که می خواهد فایلهایشان به صورت یکجا تغییر نام دهند.شما به کمک این نرم افزار و تنها با یک کلیک میتوانید هزاران فایل را به آسانی تغییر نام دهید.همچنین می توانید اطلاعات مربوط به تاریخ ساخت و یا تغییرات و همچنین attribute انواع فایل ها را تغییر داده و به استخراج و تغییر ID3 tag فایل های MP3 بپردازید. از ویژگی های این برنامه میتوان  به  مرتب کردن فایل ها با حروف بزرگ و يا كوچک و تركيب اعداد،تغییر تاریخ و ویژگی های فایل،امکان کار کردن بر روی فایل ها، پوشه ها و زیر پوشه ها و … اشاره کرد.

 نرم افزار تغییر نام گروهی فایل ها RL Vision Flash Renamer

ایرج بازدید : 43 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

 

معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

 

 

IDM سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager 6.20 build 1 Final Retail

ایرج بازدید : 52 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

برای اولین بار در ایران می خواهیم به شما نرم افزار افزایش بازدید رایگان را بدهیم افزایش بازدید تا 10000 تا درساعت با آی پی های متفاوت در ضمن همراه با توضیهات اولین با در میهن توسط دانلود هاه برای شما دوستان عزیز طراحی شده است.

نکته : محیط کار با این برنامه چینی است اما برای راحتی کار شما آموزش قرار می دهیم


ایرج بازدید : 240 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 January 2014

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است در این نسخه تمامی Hotfix های ویندوز تا تاریخ May14-2013، اینترنت اکسپلورر ۱۰ (IE 10)، درایورهای مربوط به USB3، درایورهای مربوط به کارت های شبکه، درایورهای تمامی وایرلس ها، اضافه شدن کلید نصب به طور خودکار برای فعال سازی ویندوز به صورت پیش فرض گنجانده شده است. این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است.

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده January 2014 |

ایرج بازدید : 64 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

بازیابی سریع و آسان اطلاعات Recuva 1.50.1036

Recuva  نرم افزار رایگان و سریع برای بازیابی فایل های حذف شده به دلایل مختلف می باشد. این نرم افزار در صورتی که بلافاصله بعد از حذف و از بین رفتن اطلاعات شروع به کار کند ، قابلیت بازیابی اکثر فایل ها را خواهد داشت. همچنین این نرم افزار دارای موتور و الگوریتم ویژه ای به نام Deep Scan می باشد که برای بازیابی فایل هایی که قبل تر از بین رفته اند تعبیه شده است. این الگوریتم با صرف زمان بیشتری در هنگام اسکن کردند ، فایل :/.-ای قدیمی تر حذف شده را که امکان بازیابی شدن را دارد ، نمایش خواهد داد. همچنین نرم افزار قابلیت این را دارد که نوع فایل ها نظیر عکس،ویدیو،سند،موزیک و… را قبل از آغاز اسکن مشخص کنید تا سریعتر به نتیجه برسید. همچنین جستجو در مسیر و پوشه ای ویژه نیز ممکن شده است. نرم افزار بعد یافتن فایل ها آنها را با ۳ رنگ نشانه گذاری میکند. قرمز،زرد و سبز که به ترتیب وضعیت بازیابی آنها را از بد به خوب درجه بندی میکند و سالم بودن آنها بعد از بازیابی را مشخص می نماید. یکی از توانایی های مهم نرم افزار بازیابی فایل های word ذخیره نشده است که به هر دلیلی قبل از ذخیره شدن از بین رفته اند. بازیابی اطلاعات فرمت شده از روی هارد دیسک نیز در توانایی های نرم افزار می باشد. قابلیت جالب دیگر نرم افزار بازیابی  ایمیل های حذف شده از نرم افزارهایی مدیریت ایمیل مانند Outlook Express و Mozilla Thunderbird و Windows Live Mail می باشد .

 

ایرج بازدید : 36 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود منیجر قدرتمند فلش گت (FlashGet)

 download flashget

FlashGet نام آشنایی در نرم افزارهای مدیریت دانلود محسوب می شود که باتوجه به امکانات و قابلیت های بالایش به عنوان نرم افزاری رایگان و خارج از دردسرهای کرکینگ طرفداران زیادی دارد. این نرم افزار از نظر دانلود فایل ها همانند IDM پرسرعت عمل میکند که میتواند ۶ تا ۱۰ برابر سرعت دانلودتان را افزایش دهد. مسلما اگر از مدیریت دانلود مرورگرها استفاده میکنید ، FlashGet میتواند به راحتی لذت دانلود را برایتان فراهم کند. نصب ساده و آسان در کنار سازگاری با مرورگرهای مختلف FlashGet را به انتخاب خوبی بدل میکند. یکی از قابلیت های خوب این نرم افزار زمانی مشخص می شود که کاربر با کپی کردن لینک دانلود پنجره کوچکی باز می شود تا دانلود سریع را برای کاربر فراهم میکند. جدا کردن فایل های فشرده ، ویدویی و موزیک و تورنت نیز نوعی دسته بندی محسوب می شود که کاربر میتواند به تفکیک فایل های دانلود شده خود را بررسی کند. استفاده حداکثری از حجم پهنای باند و همچنین تنظیم اینکه چه تعداد لینک همزمان دانلود شوند و خاموش شدن سیستم بعد از اتمام تمامی دانلودها نیز از دیگر قابلیت های فلش گت می باشد. پشتیبانی از قابلیت Resume لینک ها و تنظیمات پروکسی نیز از امکانات جانبی نرم افزار محسوب می شود.

خلاصه امکانات نسخه 3.7 فلش گت:

دادن زمان دانلود به برنامه برای دانلود خودکار

سرعت و کیفیت بالای برنامه

نگهداری از فایل ها در صورت قطع شدن اینترنت

طراحی قالب توسط خودتان

و......

ایرج بازدید : 45 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

برنامه ای قدرتمند دیگری برا ی نوشتن کد های مختلف

این برنامه دارای امکانات بسیار زیادی است که از اشتباهات برنامه نویسی شما می کاهد و این امکان را می دهد که لحظه به لحظه قالب ساخته شده را نگاه کنید.

این برنامه یکی از قدرتمند ترین ابزار برای برنامه نویسی است.

البته این برنامه از نظر محیط گرافیکی بسیار ضعیف می باشد

البته این برنامه توانایی های بالایی زیادی نسبت به دیگر برنامه ها دارد

یکی دیگر از مزیت های این برنامه کم حجم بودن آن نسبت به برنامه ها ی دیگر است.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

 

ایرج بازدید : 48 دوشنبه 12 خرداد 1393 نظرات (0)

نسخه آپدیت کامل پرفروش ترین دیکشنری، Cambridge Advanced Learner's Dictionary 4.0 هم اکنون منتشر شده است. در این نسخه نسبت به نسخه قبلی ۱۵۰۰ کلمه جدید افزوده شده است، هر کلمه با داشتن عکس مخصوص جذابیت خاصی به این دیکشنری پرطرفدار می دهد. هم چنین Thesaurus (گنجینه) ها نیز در داخل فایل فشرده موجود می باشد. این دیکشنری بیشتر برای تمرین و یادگیری قبل امتحانات می باشد به همین دلیل دارای بخش اشتباهات رایج در امتحانات بوده که می توانید از آن جهت کاهش درصد اشتباهات استفاده نمائید.

 

Cambridge.Dictionery.Cover ديکشنري زبان آموزان کمبريج Cambridge Advanced Learners Dictionary 4.0

ایرج بازدید : 60 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

DVDVideoSoft Free Studio یک پک کامل برای نرم افزار های مالتی مدیا می باشد. تمامی نرم افزار های موجود در این مجموعه توسط شرکت DVDVideoSoft ساخته شده و شامل مبدل های ویدیو، صوت و عکس می باشد. شایان ذکر است در این مجموعه بیش از ۴۰ نرم افزار فقط در یک ستاپ قرار داده شده که باعث می شود تنها با چند کلیک نرم افزار های دلخواه خود را نصب کنید. تعدادی از نرم افزار های موجود در این مجموعه در می توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.

 

Dvd.Video.Soft.Cover مجموعه مبدل هاي قدرتمند DVDVideoSoft Free Studio 6.3.4.530 Final

ایرج بازدید : 49 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

Hetman Photo Recovery نرم افزاریست که به صورت اختصاصی برای بازیابی عکس ها در کامپیوتر تولید و منتشر شده است ، با بهره گیری از این نرم افزار می توانید عکس های را که به هر دلیلی در کامیپوتر پاک شده اند را دوباره بازیابی کرده و از آنها استفاده کنید این نرم افزار از فرمت های بسیار زیاد عکس پشتیبانی می کند و تقریبا قادر است تمامی فرمت های عکس پاک شده را به سرعت یافته و آن را در اختیار شما قرار دهد ، همچنین این نرم افزار توانایی بازیابی عکس های پاک شده در حافظه های قابل حمل همچون فلش ، مموری های گوشی و…را نیز دارد

 

Hetman Photo Recovery بازیابی آسان عکس های حذف شده با Hetman Photo Recovery v4.0

ایرج بازدید : 63 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

TeamViewer 9.0.28223 Enterprise نرم افزاری بسیار کاربردی برای اتصال بین دو یا چند کامپیوتر از راه دور می باشد. همانطور که میدانید برای اتصال کامپیوترها به یکدیگر نیز به ایجاد شبکه محلی یا وجود IP اختصاصی در بستر اینترنت می باشد که هر دو این موارد برای کامپیوترهایی که از یکدیگر دور هستند ، تقریبا غیرممکن است ، چرا که تهیه یک IP اختصاصی برای کامپیوتر خانگی عملا امکان ندارد. برای رفع این مشکل نرم افزار Teamviewer بسیار کارآمد است. توسط این نرم افزار و سرورهای شرکت سازنده آن ، با در اختیار داشتن IP مجازی و پسورد ، میتوانید به کامپیوترها متصل شوید.این نرم افزار از وبسایت دانلود ها قابل دانلود است .

 

TeamViewer 9.0.28223  مدیریت سیستم از راه دور TeamViewer 9.0.28223 Enterprise

ایرج بازدید : 61 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تغییر چهره و تغییر شکل یکی از تکنیک های ساخت انیمیشن است که در آن یک عکس تبدیل به عکس دیگر می شود. برنامه رایگان FotoMorph به شما امکان ساخت این انیمیشن های تغییر شکل را در چند دقیقه فراهم می کند. بدین ترتیب می توانید به عنوان مثال یک انیمیشن از تبدیل کودک به یک فرد بزرگسال را به سادگی تهیه کنید. موتور رندر این نرم افزار بسیار قدرتمند است و به سادگی چندین فریم را در ثانیه رندر می کند. این سرعت به شما امکان مشاهده نتیحه نهایی به صورت آنی را می دهد. استفاده از FotoMorph برای ساخت فلش، Gif های انیمیشن، AVI، Jpeg و دیگر فرمت ها کاربرد دارد.

 

FotoMorph ساخت انیمیشن های تغییر چهره با FotoMorph 13.9.1

ایرج بازدید : 42 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

FDM برنامه ای رایگان و کم حجم برای افزایش سرعت دانلود و همچنین مدیریت فایل های دانلود می باشد . این برنامه ی متن باز به شما امکان دانلود فایل و یا وب سایت کامل را از طریق HTTP, HTTPS و FTP می دهد . با قابلیت Stop و ادامه دانلود ، دیگر نگران قطع شدن دانلود خود نباشید و به راحتی در زمانی دیگر عملیات دانلود را از سر بگیرید . از سایر قابلیت های این دانلود منیجر می توان به هماهنگی کامل با مرورگرهای وب ، افزایش ۶۰۰ درصدی سرعت دانلود ، زمان بندی دانلود ، یکپارچه سازی با آنتی ویروس ، کنترل ترافیک مصرفی ، دانلود یکجای وب سایت و … اشاره کرد .

 

Free Download Manager مدیریت آسان دانلود با Free Download Manager 3.9.4.1468

ایرج بازدید : 57 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Free Studio 2014 6.3.0.430 در عین رایگان بودن نرم افزاری کاملا قدرتمند، حرفه ای و همه کاره محصول کمپانی DVDVideoSoft است. هدف اصلی این برنامه متحد کردن همه ی برنامه های چند رسانه و توسعه دهندگان این برنامه ها است. این برنامه که خود شامل هشت قسمت YouTube, MP3 & Audio, CD-DVD-BD, DVD and Videos, Photos, CellPhones, Gadgets Apple, 3D است و با ظاهر فوق العاده زیبا و رابط کاربری بسیار آسان به راحتی به کاربر اجازه دسترسی به هر بخش را برای انجام فعالیت مورد نظر می دهد. این برنامه در نوع خود بی نظیر است که شامل ابزارهای دانلود، پلیر، تبدیل فرمت و رایت سی دی می باشد. با استفاده از این برنامه رایگان قادر خواهید بود فایل های صوتی و تصویری خود را در فرمت های مختلف از اینترنت دریافت کنید، تبدیل کنید، به دستگاه های چند رسانه ای منتقل کنید و حتی در سایت های نظیر یوتوب و فیسبوک به اشتراک بگذارید

 

Free Studio 6.3.0.430 مدیریت فایل های مالتی مدیا Free Studio 2014 6.3.0.430

 

ایرج بازدید : 56 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 نرم افزار MINITAB یکی از نرم افزارهای کاربردی و تخصصی در زمینه آمار و کنترل کیفیت است که در بسیاری از مرکز معتبر صنعتی در حال استفاده است. با استفاده از MINITAB میتوانید داده های خام را برای پروژه های صنعتی مختلف در اختیار نرم افزار قرار دهید و نرم افزار با استفاده از تجزیه و تحلیلی که بر روی داده ها انجام میدهد عملیات کنترل کیفیت و آمار دقیق را به شما بازگرداند. در اصل نرم افزار MINITAB از نرم افزارهای تخصصی آمار می باشد که در بسیاری از پروژه های مختلف اقتصادی به علت ویژگی های خاصی که درون خود دارد قابل استفاده است.

 

Minitab 17 cover محاسبات حرفه ای آماری با Minitab v17.1.0

ایرج بازدید : 227 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 برای ویرایش کردن فایل صوتی که در اختیار دارید به وسیله این برنامه به راحتی می توانید بهترین عملکرد را با استفاده از ابزار های این برنامه داشته باشید. از ابزارهای بسیار منحصر به فرد این نرم افزار می توان به تجزیه تحلیل صداهای خروجی و گذاشتن لایه ها و افکت های بسیار حرفه ای به صورت اتوماتیک وداشتن اکولایز حرفه ای شرکت سونی را اشاره کرد. SpectraLayers Pro یک پلتفورم منحصر به فرد برای ویرایش صوت می باشد که دارای قابلیت های بی نظیری برای شکل دادن به صدا بوده و یک جریان کاری ویژه را پشتیبانی می کند. با استفاده از این نرم افزار می توانید اطلاعات صوتی را به صورت یک شکل چند وجهی مشاهده کنید! Unmix کردن فایل های صوتی درون لایه های مولفه گسسته با استفاده از ابزارهای متنوع ویرایش صوتی از دیگر امکانات نرم افزار است.

 

sony spectralayers 2 cover ویرایش فایل های صوتی خود با Sony SpectraLayers Pro v2.1.32

ایرج بازدید : 66 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Aiseesoft Total Video Converter نام نرم افزاری می باشد که به منظور تبدیل فرمت های فایل های تصویری برای کاربران ساخته شده است و کاربران به کمک آن می توانند اقدام به تبدیل فرمت فایل های تصویری نظیر AVI, MPEG, VCD, DVD, WMV, MKV, MP4, WAV, MP3 و تمامی فرمت های مشهور تصویری نمایند. شاید بتوان قدرت اصلی این نرم افزار را در تبدیل فرمت TS دانست که به خوبی این فرمت را تبدیل کرده و کیفیت مطلوبی را ارائه می دهد. کافیست تنها فایل مورد نظر را به برنامه معرفی کنید و مسیر ذخیره سازی فایل خروجی را نیز مشخص نمایید. سپس فرمت مورد نظر خود را انتخاب کنید و با کلیک بر دکمه Convert عملیات تبدیل را آغاز نمایید. این نرم افزار محصولی از Aiseesoft Studio می باشد.

 

Aiseesoft Total Video Covnerter 7 cover تبدیل بی نظیر تمامی فرمت های مالتی مدیا با Aiseesoft Total Video Converter Platinum v7.1.26

 

ایرج بازدید : 50 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

IDM سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager 6.19 Build 9 Final

 

ایرج بازدید : 62 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

Google Chrome مرورگر محبوب و سریع گوگل کروم Google Chrome 34.0.1847.116 Final

 

 

 

 

ایرج بازدید : 265 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

WinZip Pro یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین نرم افزار فشرده ساز دنیا محسوب می شود که ۱ بیلیون بار دانلود شده است! این نرم افزار قدرتمند علاوه بر امکانات زیاد در زمینه فشرده سازی فایل ها ، قابلیت های جانبی زیادی را شامل می شود که به آنها خواهیم پرداخت. مسلما اولین درخواست کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز ، ساخت فایل های فشرده است. این نرم افزار توانایی فشرده سازی زیاد و همچنین قرار دادن پسورد روی فایل ها می باشد. ضمنا در فشرده سازی عکس امکان ویژه ای دارد و میتواند تا ۲۵ درصد عکس را بدون کاهش کیفیت ، کاهش حجم دهد. همچنین این نرم افزار میتواند دیگر فایل های فشرده با فرمت های مختلف نظیر Zip, Zipx, RAR, 7Z, BZ2, LHA, CAB, IMG, ISO را به فرمت zip تبدیل کند و یا آنها را از حالت فشرده خارج سازد. قابلیت جدید اضافه شده به نرم افزار ، تبدیل فایل ها به فرمت PDF است. به این ترتیب فایل های نرم افزارهای آفیس توسط WinZip Pro به فرمت PDF تبدیل خواهند شد. قفل گذاری این نرم افزار روی فایل های ZIP با فناوری AES encryption انجام می شود. در نسخه جدید ، نرم افزار میتواند برروی عکس ها و فایل های PDF واترمارک دلخواه شما را نیز قرار دهد. دیگر قابلیت مهم نرم افزار ، امکان پشتیبان گیری خودکار و زمان بندی شده از فایل ها و فولدرهای مشخص شده است و ذخیره سازی آنها با فرمت ZIP می باشد. همچنین این نرم افزار میتواند فایل های شما را روی لوح های فشرده نیز رایت نماید و نکته جالب دیگر این است که اگر فایل بک آپ شما از مقدار ظرفیت لوح فشرده بیشتر باشد ، خود نرم افزار به صورت خودکار آن را به چندین لوح فشرده تبدیل خواهد کرد.

 

WinZip Pro 17 فشرده سازی حرفه ای فایل ها توسط WinZip Pro 18.5 Build 11111

ایرج بازدید : 277 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نرم افزار قدرتمند و بسیار کم حجم مدیریت دانلود BitTorrent که از کلاینتهای معروف بیت تورنت می باشد ابزاری ساده  و در عین حال دارای قابلیتهای فراوان می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد  تا فایلهای به اشتراک گذاشته شده ای که از استاندارد تورنت استفاده می کنند را بدون دردسر دریافت نمایید. BitTorrent کلاینتی موثر و کارآمد و با قابلیتهای کارآمد برای بیت تورنت و مناسب پلتفرم ویندوز می باشد که ردپای بسیار کمی از خود برجای می گذارد . BitTorrent  بگونه های طراحی شده است که تا حد ممکن از سی پی یو ، فضا و حافظه به میزان کمترین میزان استفاده را می نماید و همچنین تمامی عملکردهایی را که ازاین دسته کلاینتهای پیشرفته انتظار می رود را ارائه می دهد. با استفاده از BitTorrent می توانید سرعت دانلود خود را افزایش داده و با به اشتراک گذاری فایل و پهنای باند شرکت کنید.

 

bi Torrent دانلود از تورنت با BitTorrent 7.9.1.31141

ایرج بازدید : 31 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Screenshot Captor نرم افزاری است که به شما راهی آسان و سریع را برای گرفتن عکس از محیط ویندوز و حتی نوشته هایی که کپی آن ها غیر ممکن می باشد را پیشنهاد می کند. شما می توانید پس از تهیه عکس با ابزارهای نسبتا حرفه این نرم افزار به ویرایش عکس نیز بپردازید. از موارد استفاده این نرم افزار می توان به ساختHelp  سیستم، آموزش های آنلاین، دستورالعمل ها، اعانه های تمرینی، نمایش ها، مواد بازاریابی، وب پیج ها، ایمیل ها و … اشاره کرد. از قابلیت های جالب این نرم افزار فرمان گرفتن صوتی آن توسط میکروفن می باشد، به این صورت که شما با گفتن "عکس بگیر" می توانید از به سرعت از محیط اسکرین شات تهیه کنید.

 

Screenshot capton عکس برداری از دسکتاپ Screenshot Captor 4.8.5

ایرج بازدید : 33 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

امروزه با پیشرفت بدون توقف بسته نرم افزای آفیس کمتر شرکت یا موسسه و کارخانه ای را می توان یافت که از این بسته نرم افزاری و محصولات بی نظیزش استفاده ننماید در بین این برنامه ها ، اکسس و اکسل بیشتر به کمک شرکتها و موسسات می آید و آنها را در تحلیل و مدیریت آمارهایشان یاری می دهد. دلیل استقبال و استفاده مردم از این بسته نرم افزاری این است که هر شرکت و موسسه ای احتمالا روش کار خود را دارد و نرم افزار های جامع موجود نمی تواند نیازهای خاص آنها را برآورده کند برای مرتفع ساختن این نیازها به میان برنامه احتیاج داریم که قویترین نرم افزار که در عین حال ساده هم باشد، بدون شک ماکروسافت اکسس است و ماهم نرم افزاری را تحت این پایگاه داده دوست داشتنی ماکروسافت انتشار داده ایم که به کمک آن می توانید موجودی انبار خود را مدیریت کنید.

 

 

x nomad entry digiday anbar نرم افزار انبارداری تحت اکسس

ایرج بازدید : 33 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نرم افزار Classroom Spy Pro محصول شرکت EduIQ این اجازه را به شما میدهد تا هر کاری که افراد متصل به شبکه در پشت رایانه ها انجام میدهند را بدون اینکه از پشت میز کارتان بلند شوید مشاهده نمایید و رایانه ها را نظارت کنید. بیشترین کاربرد این نرم افزار در کلاس های درس و کافی نت ها میباشد و به کمک مدیر سیستم میتوانید تمام فعالیت هایی را که افراد انجام میدهند مشاهده نمایید. همچنین میتوان تصاویر را با رایانه دانشجویان و دانش آموزان در کلاس به اشتراک گذاشت و سخنرانی خود و نمایش کارها را به راحتی انجام داد.

 

classroom spy professional 3 9 17 1 مدیریت کامپیوترهای در شبکه Classroom Spy Professional 3.9.17.1

 

ایرج بازدید : 20 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

با نرم افزار PDF24 Creator 6.4.1 شما می توانید به راحتی فایل های پی دی اف را ایجاد و ویرایش کنید. همچنین شما قادر خواهید بود که اسناد خود را که دارای فرمت های مختلفی هستند را به پی دی اف تبدیل کنید. یکی از ویژگی های این نرم افزار کم حجم بودن آن است و با تمامی نسخه های ویندوز به طور کامل سازگاری دارد.

PDF24.Creator.6.4.1.Cover ايجاد فايل هاي پي دي اف با PDF24 Creator 6.4.1

 

ایرج بازدید : 38 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ES-Computing EditPlus نرم افزاری رایگان برای ویراش فایل های متنی و انواع فایل های کد اصلی (Source Code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای ++Notepad ویندوز است. توسط این نرم افزار کاربر میتواند انواع فایل های زبان های برنامه نویسی نظیر , C++, Java, C#, XML, HTML, PHP, Javascript, RC resource file, makefile, ASCII art file (extension .nfo, doxygen, ini file, batch file, ASP, VB/VBS source files, SQL, Objective-C, CSS, Pascal, Perl, Python and Lua را مشاهده و ویرایش نماید و نرم افزار با پشتیبانی از زبان و syntax این زبان های نامبرده شده به راحتی میتواند به جدا ساختن جملات و نمایش بخش های مختلف دستورات با رنگ های مختلف اقدام کند. قابلیت باز نمودن چندین فایل به صورت همزمان درون یک پنجره یا tab-browsering نیز از امکانات مهم نرم افزار محسوب می شود.. امکانات این برنامه عبارت از مشخص نمودن Syntax ها ، تفکیک و قالب بندی کدها ، تکمیل خودکار کدها ، ویرایش همزمان چند فایل ، Drag & Drop متون ، قابلیت جستجوی کامل و … می باشد. همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماکروها را نیز دارا می باشد. قابلیت جالب دیگر نرم افزار امکان پرینت گرفتن از صفحات کد زبان های برنامه نویسی به همان صورت مشخص بودن بخش های مختلف کد با رنگ های مختلف می باشد که کمتر نرم افزار دارای این قابلیت می باشد.

 

EditPlus new ادیتور ویرایش فایل HTML با ES Computing EditPlus 3.70.320

ایرج بازدید : 32 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Dataland CD Label Designer نام نرم افزاری است حرفه ای که به شما در زمینه طراحی لیبل CD و DVD کمک خواهد نمود . این برنامه به شما کمک می کند تا با کم ترین دانش در زمینه طراحی و گرافیک ، لیبل های بسیار زیبا بسازید . علاوه بر برچسب CD و DVD بخش های دیگری نظیر جلد CD و پک DVD نیز در این برنامه تعبیه شده است . تنها کاری که برای طراحی های خود می بایست انجام دهید انتخاب یک تصویر مناسب برای پشت زمینه و نوشتن متن دلخواهتان بر روی آن می باشد . این نرم افزار که زبان شیرین پارسی را نیز به زبان های کاربری خود افزوده است.

 

dataland cd label designer ساخت لیبیل برای DVD با Dataland CD Label Designer 5.3.1

ایرج بازدید : 33 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

IconEdit2 نام نرم افزاری از شرکت Lokas است که با کمک آن قادر به طراحی آیکون های بسیار زیبا خواهید بود . در این نرم افزار با ابزارهای مختلفی که در اختیار خواهید داشت به راحتی قادر به ساخت و طراحی آیکون های زیبا خواهید بود . همچین از ویژگی های این نرم افزار می توان به وارد نمودن تصاویر دلخواه خود به برنامه و ایجاد تغییرات با ابزارهای موجود در این نرم افزار ، و تبدیل آن به آیکون را نام برد

 

icon edit2 6 7 ساخت و ویرایش آیکون با IconEdit2 6.7

 

ایرج بازدید : 44 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نسخه جدید پلیر محبوب KMPlayer با ورژن The KMPlayer 3.9.0.124 Final منتشر شده است. KMPlayer  بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

KMPlayer.Cover پلير قدرتمند فيلم The KMPlayer 3.9.0.124 Final

ایرج بازدید : 43 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Mozilla Firefox 29.1 محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید

Mozilla Firefox نسخه نهایی مرورگر سریع فایرفاکس Mozilla Firefox 29.1 Final

ایرج بازدید : 33 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

IDM آخرین نسخه اینترنت دانلود منیجر Internet Download Manager v6.19.8 Final

 

ایرج بازدید : 38 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Efficient Sticky Notes 3.70.360 افرادی بسیاری را می بینیم که از اینکه کارهای روزانه خود و یا قرار ملاقات ها و بطور کلی امور خود را بیاد نمی آورند ابراز نارضایتی می کنند. این افراد همواره بدنبال راه حلی برای  مشکل خود می گردند تا این اشتباهات را به حداقل برسانند و بتوانند بطور مرتب به امور خود رسیدگی کنند. این مسئله اصلا دور از انتظار نیست که شما هم به چنین مشکلاتی برخورد کرده باشید و بطور قطع برای شما نیز تاکنون این واقعه رخ داده است. حال آنکه برای یادآوری کارهای روزانه راه حال های بسیاری ارائه شده است. بطور مثال در نسخه های اخیر سیستم عامل ویندوز ، گدجت کاربردی به نام Sticky Notes به دسکتاپ افزوده شد که محیطی ساده در اختیار شما قرار می دهد و می توانید یادداشت های خود را در آن بنویسید و آن را در گوشه ای از دسکتاپ خود قرار دهید. با این وجود این ابزار چندان کامل نیست و می توان امکانات بسیار بیشتر و کامل تری را برای آن در نظر گرفت. Efficient Notes نام نرم افزاری است که امروز قصد معرفی آن را داریم. این نرم افزار را می توان نمونه فوق پیشرفته همان Sticky Notes ساده ویندوز دانست. تنها کاری که باید انجام دهید ، نوشتن یادداشت های خود درون نرم افزار است که در این زمینه ، نرم افزار محیطی مشابه به نرم افزار معروف Microsoft Word در اختیار شما قرار می دهد. می توانید لینک ، عکس ، شکلک های دیجیتال و هر آنچه نیاز است تا کارهای شما را به یادتان به بیاورد اضافه نمایید. 

 

efficient sticky notes 3.70.360 نوشتن یادداشت و برنامه روزانه Efficient Sticky Notes 3.70.360

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 249
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 88
  • بازدید ماه : 88
  • بازدید سال : 25,128
  • بازدید کلی : 85,078
  • کدهای اختصاصی
    نام و نام خانوادگي
    پست الکترونيکي
    شماره تلفن
    مبلغ به تومان
    توضيحات