loading...
با شماره گیری کد #4422*789* بدون نیاز به اینترنت کارت شارژ بخرید و در قرعه کشی شرکت کنید
ایرج بازدید : 46 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (1)

سلام دوستان

شما می توانید بدون نیاز به اینترنت  و با شماره گیری کد #4422*789* گوشی خود را شارژ کنید البته با سیمکارت ایرانسل

* ارزان تر از همه جا

* دارای مجوز از پلیس فتا

* پشتیبانی 24 ساعته توسط شرکت رایانمهر

* سریع و بدون دردسر

ایرج بازدید : 60 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

DVDVideoSoft Free Studio یک پک کامل برای نرم افزار های مالتی مدیا می باشد. تمامی نرم افزار های موجود در این مجموعه توسط شرکت DVDVideoSoft ساخته شده و شامل مبدل های ویدیو، صوت و عکس می باشد. شایان ذکر است در این مجموعه بیش از ۴۰ نرم افزار فقط در یک ستاپ قرار داده شده که باعث می شود تنها با چند کلیک نرم افزار های دلخواه خود را نصب کنید. تعدادی از نرم افزار های موجود در این مجموعه در می توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.

 

Dvd.Video.Soft.Cover مجموعه مبدل هاي قدرتمند DVDVideoSoft Free Studio 6.3.4.530 Final

ایرج بازدید : 57 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Free Studio 2014 6.3.0.430 در عین رایگان بودن نرم افزاری کاملا قدرتمند، حرفه ای و همه کاره محصول کمپانی DVDVideoSoft است. هدف اصلی این برنامه متحد کردن همه ی برنامه های چند رسانه و توسعه دهندگان این برنامه ها است. این برنامه که خود شامل هشت قسمت YouTube, MP3 & Audio, CD-DVD-BD, DVD and Videos, Photos, CellPhones, Gadgets Apple, 3D است و با ظاهر فوق العاده زیبا و رابط کاربری بسیار آسان به راحتی به کاربر اجازه دسترسی به هر بخش را برای انجام فعالیت مورد نظر می دهد. این برنامه در نوع خود بی نظیر است که شامل ابزارهای دانلود، پلیر، تبدیل فرمت و رایت سی دی می باشد. با استفاده از این برنامه رایگان قادر خواهید بود فایل های صوتی و تصویری خود را در فرمت های مختلف از اینترنت دریافت کنید، تبدیل کنید، به دستگاه های چند رسانه ای منتقل کنید و حتی در سایت های نظیر یوتوب و فیسبوک به اشتراک بگذارید

 

Free Studio 6.3.0.430 مدیریت فایل های مالتی مدیا Free Studio 2014 6.3.0.430

 

ایرج بازدید : 227 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 برای ویرایش کردن فایل صوتی که در اختیار دارید به وسیله این برنامه به راحتی می توانید بهترین عملکرد را با استفاده از ابزار های این برنامه داشته باشید. از ابزارهای بسیار منحصر به فرد این نرم افزار می توان به تجزیه تحلیل صداهای خروجی و گذاشتن لایه ها و افکت های بسیار حرفه ای به صورت اتوماتیک وداشتن اکولایز حرفه ای شرکت سونی را اشاره کرد. SpectraLayers Pro یک پلتفورم منحصر به فرد برای ویرایش صوت می باشد که دارای قابلیت های بی نظیری برای شکل دادن به صدا بوده و یک جریان کاری ویژه را پشتیبانی می کند. با استفاده از این نرم افزار می توانید اطلاعات صوتی را به صورت یک شکل چند وجهی مشاهده کنید! Unmix کردن فایل های صوتی درون لایه های مولفه گسسته با استفاده از ابزارهای متنوع ویرایش صوتی از دیگر امکانات نرم افزار است.

 

sony spectralayers 2 cover ویرایش فایل های صوتی خود با Sony SpectraLayers Pro v2.1.32

ایرج بازدید : 66 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Aiseesoft Total Video Converter نام نرم افزاری می باشد که به منظور تبدیل فرمت های فایل های تصویری برای کاربران ساخته شده است و کاربران به کمک آن می توانند اقدام به تبدیل فرمت فایل های تصویری نظیر AVI, MPEG, VCD, DVD, WMV, MKV, MP4, WAV, MP3 و تمامی فرمت های مشهور تصویری نمایند. شاید بتوان قدرت اصلی این نرم افزار را در تبدیل فرمت TS دانست که به خوبی این فرمت را تبدیل کرده و کیفیت مطلوبی را ارائه می دهد. کافیست تنها فایل مورد نظر را به برنامه معرفی کنید و مسیر ذخیره سازی فایل خروجی را نیز مشخص نمایید. سپس فرمت مورد نظر خود را انتخاب کنید و با کلیک بر دکمه Convert عملیات تبدیل را آغاز نمایید. این نرم افزار محصولی از Aiseesoft Studio می باشد.

 

Aiseesoft Total Video Covnerter 7 cover تبدیل بی نظیر تمامی فرمت های مالتی مدیا با Aiseesoft Total Video Converter Platinum v7.1.26

 

ایرج بازدید : 44 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نسخه جدید پلیر محبوب KMPlayer با ورژن The KMPlayer 3.9.0.124 Final منتشر شده است. KMPlayer  بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

KMPlayer.Cover پلير قدرتمند فيلم The KMPlayer 3.9.0.124 Final

ایرج بازدید : 44 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Corel VideoStudio Pro X7 نرم افزاری کامل برای ویرایش ویدئو می باشد که امکاناتی نظیر ویرایش خلاقانه، افکت های حرفه ای، ضبط از روی صفحه نمایش، ساخت ویدئوهای اینترنتی و ابزار کامل تالیف دیسک را با هم ترکیب کرده است. سرعت بسیار بالا و ابزار ابتکاری آن ، به شما امکان ساخت هر نوع فیلمی ، از فیلم های خانوادگی و اسلایدشو تا انیمیشن های بامزه و ساخت خودآموز از طریق ضبط از صفحه نمایش را می دهد. با استفاده از ابزار کاملا حرفه ای و افکت های خلاقانه این نرم افزار می توانید خلاقیت خود را به نمایش بگذارید. با استفاده از تمامی قدرت پردازنده های چند هسته ای ، کارایی نرم افزار به صورت چشم گیری افزایش یافته است. و در نهایت ، پشتیبانی از ویدئوهای HTML5 و تالیف حرفه ای دیسک های DVD و Blu-ray از دیگر امکانات Corel VideoStudio Pro X7 می باشد. کارایی این نرم افزار همانند نرم افزار کمپانی قدیمی Ulead یعنی Ulead Video Studio می باشد که سالهاست با کمپانی Corel ادغام شده است.

 

Corel VideoStudio X7 cover ویرایش بی نظیر ویدیوهای خود با Corel VideoStudio Ultimate X7 v17.0.0.249

 

ایرج بازدید : 1532 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

پکیج کامل ویرایشگر محبوب و بسیار قدرتمند Corel Video Studio 12 x2 را که چند روزی بیشتر نیست در قالب ۳ CD عرضه شده است را می توانید از سایت دانلود ها دریافت کنید.

برای توصیف این نرم افزار باید این طور مطلب را بیان نمود که کاملترین ابزار برای ویرایش و ساخت فیلم ها با بهترین کیفیت ممکن که بتواند تقریبا تمامی خواسته های کاربران را برآورده نماید Corel Video Studio نام دارد. ابزاری با داشتن Template های متعدد و زیبا برای سلیقه های متفاوت می تواند فیلم ها را با هر فرمتی تا بهترین کیفیت ممکن یعنی Blu-ray ویرایش نماید. می تواند فیلم ها را میان افراد به اشتراک گذارد یا این که در سایت معروف Youtube آپلود کند. قادر است همان فیلم ها رابا iPhone هم به اشتراک گذارد. از صدای های با کیفیت دالبی دیجیتال پشتیبانی می کند، صداها را با بهترین کیفیت و با هرفرمتی که کاربر بخواهد ضبط می کند. می تواند صداها را هم با فیلترهای موجود ویرایش کند و صداها را از لوح های فشرده Import کند. قابلیت Capture کردن فایل های ویدئویی را از دوربین های دیجیتال، موبایل ها و انواع دستگاه های پخش و جتی DVD ها نیز دارد با همان کیفیتی که ضبط شده اند. افکت های متنوع و متعددی برای اهداف و سلیقه های مختلف در خود جای داده است که برای زیبایی کار ویرایش می توان به آن ها پناه آورد. قادر به ساخت لوح های فشرده قابل اجرا در انواع دستگاه های پخش است. اما از همه این صحبت های که بگذریم با Corel Video Studio می توان به سادگی فیلم های ساده ای را هم ساخت. یعنی فیلم های دلخواه را با Capture کردن و قراردادن تصاویر دیگر در کنار آن ها به صورت دلخواه به فیلمی دیگر تبدیل نمود. سومین قابلیت مهم این ابزار ساخت فیلم های DVD می باشد که با بهترین حالت ممکن و با افکت های مختلف به صورت Wizard تهیه و آماده کنید. و در یک کلام یک ابزار فوق العاده که دستیار بسیار مناسبی برای تدوین گران حرفه ای و مبتدی می تواند باشد. Corel Video Studio می تواند Slide Show هایی زیبا ار تصاویر تهیه نماید. از فرمت های مختلف به طور کامل پشتیبانی کند و در یک کلام یک آچار فرانسه باشد برای کاربران مشتاق به ویرایش فیلم ها .

 

core پكيج نهايي و كامل ويرايشگر محبوب Corel Video Studio Ultimate x2 12 Full

 

ایرج بازدید : 373 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

Atomix Virtual DJ Pro نرم افزاری نام آشنا در زمینه طراحی موزیک پر تحرک یا همان دی جی می باشد که یک دستگاه پیشرفته ساخت دی جی را در خانه برای شما فراهم می آورد. تهیه و خرید دستگاه های دی جی علاوه بر هزینه سنگینی که به علاقمندان تحمیل می کند از نظر نحوه کار نیز گاها بسیار پیچیده و پر فوت و فن می باشند که در هر حال هر کسی ممکن است از بس هزینه سنگین خرید این دستگاه ها و یا فنون کار با دستگاه بر نیاید.
با زبان ساده باید گفت Atomix Virtual DJ یک نرم افزار جالب ، ساده و قدرتمند برای اشخاصی می باشد که علاقه خاص و ویژه ای به ضبط،، ادیت و پخش حرفه ای یک موسیقی دارند. این برنامه در اصل نرم افزاری است برای میکس نمودن فایلهای MP3 . موتور تبدیل این نرم افزار قادر است تا آهنگهای شما را به بهترین صورت میکس کرده و در کار ساخت دی جی به نحوه کار و روند پیشرفت کار شما سرعت بخشد.

 

 djpro دی جی مجازی را تجربه كنيد   Atomix Virtual DJ Pro v6.0.2

ایرج بازدید : 2730 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

بزرگترین و کامل ترین مجموعه پوسته های پلیر محبوب و معروف Jetaudio توسط تیم دانلودها تقدیم شما می گردد . این پوسته ها از سراسر اینترنت جمع آوری شده اند و تمامی زبان های دنیا از جمله فارسی در این مجموعه گنجانده شده است . این مجموعه شامل ۲۰۰ پوسته متفاوت و بسیار جذاب برای پلیر محبوب شماست.

 

jetaudio 200 پوسته نرم افزار محبوب Jetaudio

 

ایرج بازدید : 62 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

می دانید که برای پخش فرمتهای مختلف فایلهای صوتی و تصویری همیشه یک مشکل وجود دارد و اون اینکه گاهی نرم افزار  شما از فرمتی پشتیبانی نمیکنه و یا اینکه نصبش فضای زیادی رو اشغال میکنه و بسیاری از مشکلات دیگه که حتما تا حالا با اونها برخورد داشته اید.
اما نرم افزار کوچک و قدرتمند و در عین حال رایگان KMPlayer می تواند بسیاری از فایلهای صوتی و تصویری مانند VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, QuickTime و فرمتهای دیگر را پخش کند.

 

 km پخش تمامي مالتي مدياها با KMPlayer 2.9.4.1436

ایرج بازدید : 54 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

می دانید که برای پخش فرمتهای مختلف فایلهای صوتی و تصویری همیشه یک مشکل وجود دارد و اون اینکه گاهی نرم افزار  شما از فرمتی پشتیبانی نمیکنه و یا اینکه نصبش فضای زیادی رو اشغال میکنه و بسیاری از مشکلات دیگه که حتما تا حالا با اونها برخورد داشته اید.
اما نرم افزار کوچک و قدرتمند و در عین حال رایگان KMPlayer می تواند بسیاری از فایلهای صوتی و تصویری مانند VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, QuickTime و فرمتهای دیگر را پخش کند.

 

 km پخش تمامي مالتي مدياها با KMPlayer 2.9.4.1436

ایرج بازدید : 45 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

یکی از فرمتهای رایج تصویری که امروزه زیاد در اینترنت مشاهده می شود فرمت Mkv می باشد این فرمت با حجم کم ولی با کیفیت بالا بسیار مورد استفاده ارائه کنندگان فیلم ها بر روی اینترنت می باشد ولی مشکل عمده ای که این فرمت تصویری دارد عدم ساپورت آن در دستگاه های خانگی و سیستم های پخش می باشد که علت آن هم جدید بودن این فرمت می باشد شرکت معتبر Xilisoft که سابقه طولانی در تولید نرم افزارهای تبدیل فایلهای ویدیویی و صوتی دارد نرم افزار Xilisoft MKV Converter را ارائه کرده است که به راحتی می توانید با چند کلیک ویدیو مورد نظر را به فرمت های تصویری رایج و قدیمی در آورید یک نکته بسیار خوبی که در این ورژن از نرم افزار استفاده شده سرعت بالای تبدیل و پشتیبانی از زیرنویسهای فارسی است برای این کار کافی است که زیر نویس فیلم مورد نظر خود را در کنار فیلم و همنام با آن کرده و کار تبدیل را انجام دهید تا زیرنویس به فیلم بچسبد!

 

mkvconvert تبدیل فرمت Mkv به سایر فرمت ها توسط Xilisoft MKV Converter 5.1.26.092

ایرج بازدید : 51 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

این برنامه برای تبدیل فرمت فایل هایی که با فرمت دی وی دی می باشند به کار گرفته می شود . از این نرم افزار می توانید به عنوان مبدل فایل دی وی دی برای کپی بر روی وی سی دی استفاده کرد . همچنین برای تبدیل دی وی دی های ۹ گیگ به ۴.۷ گیگ به کار می رود . این برنامه دارای فرمت های خروجی از جمله انواع MPEG,Avi,Divx,Mpeg2 و غیره می باشد و از مزایایی آن می توان به سرعت بالا در تبدیل و رابط کاربری زیبای آن اشاره کرد.

 

1dvd ripper تبدیل فرمت دی وی دی با استفاده از 1DVD Ripper

ایرج بازدید : 57 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

با پیشرفت تکنولوژی و ازدیاد CD ها و علاقه افراد برای مشاهده این CD ها نرم افزارهای مختلفی جهت نمایش فایل های صوتی و تصویری که بتواند نیازهای شما را در هر جهت بر آورده سازد به بازار آمده است. نرم افزار PowerDVD Ultra محصول شرکت Cyberlink که علاوه بر ایجاد محیطی شاد و سرگرم کننده قویترین نرم افزار جهت نمایش فایل های ویدئویی شما با بهترین کیفیت و شفافیت می باشد.
PowerDVD Ultra آخرین حلقه از چرخه تکاملی تحسین برانگیزترین ابزار اجرای DVD و خالق حد غایت در سرگرمی و لذت به هنگام اجرای فایل های تصویری و صوتی می باشد. این نرم افزار با بهره گیری از تعداد زیادی کنترل کننده قابل تنظیم برای Audio/Video برای ارائه بهترین کیفیت پخش، ارائه شده است.
قابلیت پیشتیبانی از تمامی فرم های صوت و تصویر، ۸ کانال خروجی صدا در سینمای خانگی، و صدای فراگیر Surround با قدرت شبیه سازی واقعی، Power DVD را تبدیل به غول ترین Player در میان طرفداران DVD کرده است، با CyberLink Power DVD به عنوان Player بی همتای فیلم های High Definition از تماشای فیلم ها نهایت لذت را خواهیدبرد.

powerdvd ultra downloadha.com لذت تماشاي فيلم با كيفيت واقعي با Cyberlink Power DVD Ultra 9.00

 

ایرج بازدید : 82 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (1)

JetAudio فقط یک نرم افزار مالتی مدیا نیست بلکه یک برنامه نرم افزار یکپارچه مالتی مدیاست که مجموعه ماموریت های فشرده را قادر به انجام می باشد. این نرم افزار فقط برای اجرای انواع فرمت های مختلف صوتی و تصویری نیست ، بلکه می تواند قابلیت هایی مثل رایت کردن سی دی ، تبدیل فرمت های صوتی به یکدیگر را نیز انجام دهد. JetAudio نرم افزار جامع چند رسانه ای است که علاوه بر پخش موزیک و فایل های ویدیویی قابلیت رایت CD، ضبط کردن ، تبدیل فایل های مختلف به یکدیگر را دارا می باشد. همچنین امکان ایجاد یک رادیو اینترنتی با کمک نرم افزار جانبی JetCast که به وسیله نرم افزار JetAudio ارائه می شود وجود خواهد داشت. ضبط فایل های صوتی آنالوگ، امکان افزودن پلاگهای مختلف Visualization، قابلیت Sound۲Vision، افکت های صوتی گوناگون مانندWide ، Reverb، X-bass، خروجی صدای چندکاناله و … از دیگر توانایی های این نسخه جدید است.

jetaudio downloadha.com پخش همه منظوره مالتي مديا Cowon Jetaudio 7.5.1.2 Plus

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 249
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 134
  • بازدید ماه : 134
  • بازدید سال : 25,174
  • بازدید کلی : 85,124
  • کدهای اختصاصی
    نام و نام خانوادگي
    پست الکترونيکي
    شماره تلفن
    مبلغ به تومان
    توضيحات