loading...
با شماره گیری کد #4422*789* بدون نیاز به اینترنت کارت شارژ بخرید و در قرعه کشی شرکت کنید
ایرج بازدید : 40 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

بازی  فوق العاده زیبا و محبوب Watch Dogs که گیمرهای زیادی را در سرتاسر دنیا جذب خود کرده بود سرانجام امروز در سرتاسر دنیا پخش رسمی گردید. این بازی نظرهای بسیاری از منتقدین را جذب کرده و بیش از ۹۰جایزه بازی های رایانه ای را نامزد شده است. هم اکنون، موسیقی متن این بازی که با نام هنری Brian Reitzell به ثبت رسیده است و دارای ۱۳ترک می باشد، به طور رسمی توسط کمپانی یوبی سافت ریلیز شده است .  در ادامه مطلب می توانید موسیقی متن این بازی بی نظیر را از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Watch Dogs Soundtrack cover دانلود موسیقی متن بازی Watch Dogs

ایرج بازدید : 38 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

ویدئو جدید یاسر بینام بنام جواب این سوالو نده / تکست



موزیک ویدئو جدید و فوق العاده زیبای یاسر بینام به نام جواب این سوالو نده



براي دانلود کليک راست نموده و از گزينه Save Target As استفاده نماييد

 

 

نام خواننده - نام آهنگ کیفیت حجم فایل لینک دانلود
یاسر بینام - جواب این سوالو نده HQ 45MB Download
یاسر بینام - جواب این سوالو نده NQ 22MB Download
یاسر بینام - جواب این سوالو نده LQ 10MB Download
یاسر بینام - جواب این سوالو نده 3GP 2MB Download


دانلود آهنگ این ویدئو

 

ایرج بازدید : 42 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

برای شما علاقه مندان موسیقی های متن بازی Wolfenstein: The New Order را که چندی پیش عرضه شد را به صورت رایگان و با کیفیت ۳۲۰Kbps آماده کرده ایم . یکی از قدیمی ترین بازی های کامپیوتری بازی Wolfenstein میباشد که خیلی از گیمرها قدیمی این عنوان را بازی کردند و خاطرتات شیرینی از این عنوان دارند. شاید گیمرهایی که دیگر الان علاقه ای به این بازی ها ندارند قبلا این عنوان به یاد ماندنی را بازی کردند. شاید آن زمان خیلی ها کامیپوتر نداشتند. خاطرتات شیرین و زنگ آژیر خطر و… یاد همگی بخیر! بعد از چندین سال شرکت Activision قصد دارد که دوباره آن خاطرتات را زنده کند.

 

Wolfenstein The New Order ost موسیقی های متن بازی ولفنشتاین: نظام نوین Wolfenstein: The New Order OST

ایرج بازدید : 39 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

برای علاقه مندان به موزیک های بی کلام و آرام بخش، مجموعه ای دیگر با عنوان Phantasys را قرار داده ایم که در سال ۲۰۱۲ میلادی عرضه شده اند. این مجموعه دارای ۱۱ آهنگ بی کلام که تمامی آن ها با کیفیت ۱۹۲kbps آماده شده اند. موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. در این نوع موسیقی فقط از صدای ساز استفاده می‌شود، در گذشته نیز (ماقبل تاریخ) صدا ی هماهنگ و موسیقی وجود داشته است که امروز اطلاعات کمی درباره آن دوران در دست است.

 

Phantasys دانلود آلبوم آهنگ بی کلام با عنوان Danny Wright: Phantasys

ایرج بازدید : 233 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

برای علاقه مندان به موزیک های بی کلام و آرام بخش، مجموعه ای دیگر با عنوان Pure Ambient Music را قرار داده ایم که در سال ۲۰۱۴ میلادی عرضه شده اند. این مجموعه دارای ۳۵ آهنگ آرام در سبک های مختلف است که تمامی آن ها با کیفیت ۳۲۰kbps آماده شده اند. موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. در این نوع موسیقی فقط از صدای ساز استفاده می‌شود، در گذشته نیز (ماقبل تاریخ) صدا ی هماهنگ و موسیقی وجود داشته است که امروز اطلاعات کمی درباره آن دوران در دست است.

 

Pure Ambient Music مجموعه 35 موسیقی بی کلام آرام بخش Pure Ambient Music

ایرج بازدید : 29 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

فرزند روشنایی (Child of Light) عنوان بازی از شرکت یوبی سافت می باشد که به تازگی منتشر شده است . برای شما علاقه مندان Soundtrack های بازی را را با کیفیت ۳۲۰ آماده کرده ایم که موسیقی بازی اثری از Coeur de Pirate می باشد . بازی، داستان دختری به نام “اورورا” را روایت می کند که از خانه اش دزدیده شده و به سرزمین دوری برده می شود.در راه شخصیت های فرعی نیز وجود دارند که به شما کمک شایانی می کنند.سازندگان بازی تاکید کرده اند که شخصیت های فرعی نیز در بازی تاثیر بسزایی در روند بازی دارند و همچنین قابل بازی می باشند.در بازی میتوانید از دوستان خود برای هدایت دیگر شخصیت ها نیز کمک بگیرید و به کمک دوستان خود سناریوی این بازی را پیش ببرید و این ماجراجویی زیبا را به پایان برسانید. در بازی تصمیمات زیادی پیش رویتان قرار میگیرد که باید به نحو احسنت از آن ها استفاده کنید ، زیرا در طول بازی تصمیم هایتان نتایجی خواهند داشت که ممکن است پیامد های خوبی را به همراه نداشته باشد.پس در تصمیم گیری دقت کنید.

 

Child of Light ost دانلود موسیقی های متن بازی فرزند روشنایی Child of Light

 

ایرج بازدید : 373 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

Sleep Deeply نام آلبوم موسیقی بدون کلامی است به آهنگسازی Dan Gibson که در سال ۲۰۰۶ و در هشت قطعه منتشر شده است. در آهنگسازی این آلبوم Dan Gibson از مشاوره دکتر Lee R. Bartel بهره برده است.
بر اساس گزارش کنگره مطالعات آمریکا در مجله Life Magazine در آمریکا ۷۰ میلیون نفر از مشکل بی خوابی رنج می برند. Dan Gibson در این آلبوم موسیقی سعی در خلق موسیقی آرامش بخشی برای کمک به داشتن خوابی عمیق داشته است. آهنگسازی و تنظیم آلبوم Sleep Deeply بر اساس یافته های علمی صورت گرفته است. هم اکنون می توانید این آلبوم استثنایی را به صورت رایگان از دانلودها دریافت کنید.

 

sleep آلبوم موزیک بی کلام و آرامش بخش Sleep Deeply

ایرج بازدید : 36 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محسن یگانه به نام نشانی . این آهنگ تیتراژ پایانی برنامه نشان بی نشانه ها می باشد که  هم اکنون از شبکه دوم سیما در حال پخش است. این اثر توسط محسن یگانه آهنگ سازی و تنظیم شده است و ترانه سرای آن استاد عبدالجبار کاکایی می باشد. هم اکنون می توانید این آهنگ شنیدنی را با کیفیت اورجینال از دانلودها دریافت کنید.

 

mohsen neshani downloadha.c دانلود تيتراژ برنامه نشان بي نشانه ها با صداي محسن يگانه

ایرج بازدید : 37 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

س از استقبال بی نظیر کاربران سایت دانلودها از تیتراژ سریال دلنوازان با صدای علی لهراسبی و درخواست های کاربران عزیز مبنی بر قرار گرفتن تیتراژ دیگر این سریال در سایت هم اکنون تیم دانلودها آهنگ دیگر این سریال را هم با کیفیت اورجینال در دسترس علاقه مندان قرار داده است. این آهنگ با نام "خدایا" یا"سیب سوخته" با آهنگسازی فواد غفاری و صدای دلنشین علی لهراسبی منتشر شده. هم اکنون می توانید آن را از دانلودها دریافت کنید.

 

ali khodayaa دانلود تیتراژ دوم سریال دلنوازان با صدای علی لهراسبی

 

dvd دانلود تیتراژ دوم سریال دلنوازان با صدای علی لهراسبی شما می توانید مجموعه کامل سریال دلنوازان را در ۱۰ DVD از فروشگاه دانلودها با قیمت ۱۱۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود تیتراژ دوم سریال دلنوازان با صدای علی لهراسبی توضیحات بیشتر و خرید مجموعه …

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 249
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 92
  • بازدید ماه : 92
  • بازدید سال : 25,132
  • بازدید کلی : 85,082
  • کدهای اختصاصی
    نام و نام خانوادگي
    پست الکترونيکي
    شماره تلفن
    مبلغ به تومان
    توضيحات