loading...
با شماره گیری کد #4422*789* بدون نیاز به اینترنت کارت شارژ بخرید و در قرعه کشی شرکت کنید
ایرج بازدید : 51 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

| به همراه دانلود نسخه های آندروید و آیفون |

 

Ichi PC دانلود بازی سرگرم کننده و کم حجم Ichi

 Ichi عنوان یک بازی ساده ی پازل می باشد که پس از انتشار نسخه ی موبایل ، هم اکنون نسخه ی ویندوز آن نیز در دسترس می باشد . گول سادگی این بازی را نخورید ! در مراحل بالاتر این بازی می تواند سرعت و ذهن شما را به چالش بکشد . تمام کاری که در این بازی می بایست انجام دهید ، هدایت توپ در حال حرکت به مکان های حلقه های طلایی مشخص است که این کار با مثلث های قرار گرفته در بازی انجام می شود . با دسترسی به اینترنت به راحتی مراحل بیشتری که توسط سایر پلیرها خلق شده اند را بازی نمایید و یا خود شما نیز مرحله ای جدید بسازید و با دوستان خود در سراسر دنیا به اشتراک بگذارید .

 

ایرج بازدید : 33 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 

Angry Birds Space Premium v2.0.0 پرندگان خشمگین در فضا Angry Birds Space Premium v2.0.0 – اندروید

 اگر شما به این پرندگان خشمگین علاقه مند هستید حتما این نسخه را دریافت نمایید ، چرا که این بار پرندگان به فضا رفته اند. از ویژگی های نسخه جدید می توان به وجود ۲۰۰ مرحله هیجان انگیز در بین ستارگان ، تولد پرندگان جدید با قدرت‌های جدید ، وجود پاداش های مختلف ، پس زمینه های قشنگ ، موسیقی جذاب ، و … را نام برد . این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲.۳ و بالاتر طراحی و ساخته شده است.

ایرج بازدید : 43 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

KMPlayer v1.1.3 دانلود نرم افزار پخش کننده KMPlayer v1.1.3 – آندروید

 نرم افزار KMPlayer یکی از قدرتمند ترین و محبوب ترین برنامه های پخش ویدئو که در سیستم عامل های ویندوز بسیار محبوب هست، نسخه اندرویدی این پلیر محبوب پس از مدت ها انتظار به تازگی منتشر شده است که دارای همان قابلیت های نسخه ویندوزی است. یکی از بهترین قابلیت های این پخش کننده که شما رو از بقیه پلیر های بی نیاز میکند این است اطلاعات کاملی همچون اسم، تصویر پیش نمایش، حجم، رزولوشن و غیره لیست می کند تا بتوانید تنها با یک لمس هرکدام را که مایلید پخش کنید! این پلیر از اکثر فرمت های صوتی و تصویری مانند ۳g2, .3gp, .3gp2, .3gpp, .amv, .asf, .avi, .divx, drc, .dv,f4v, .flv, .gvi, .gxf, .iso, .m1v, .m2v, .m2t, .m2ts, .m4v,mkv, .mov, .mp2, .mp2v, .mp4, .mp4v, .mpe, .mpeg,mpeg1, .mpeg2, .mpeg4, .mpg, .mpv2, .mts, .mtv, .mxf, .mxg,nsv, .nuv, .ogm, .ogv, .ogx, .ps, .rec, .rm, .rmvb, .tod,ts, .tts, .vob, .vro, .webm, .wm, .wmv, .wtv, .xesc پشتیبانی میکند. برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۴.۱ و بالاتر نیاز دارید.

ایرج بازدید : 38 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

SimSimi v6.2.5 گفتگو با روبات هوشمند SimSimi v6.2.5 – اندروید

 SimSimi یک نرم افزار بسیار جالب و سرگرم کننده برای سیستم عامل محبوب اندروید می باشد که توسط آن می توانید درون موبایل یا تبلت تان با روبات هوشمند چت و گفتگو کنید و روبات نیز پاسخ هایی مربوط به سوال تان به شما ارائه خواهد داد. نرم افزار SimSimi دارای هوش مصنوعی بالایی بوده و جواب های بسیار جالب و بامزه ای را به شما می دهد. توانایی تلفظ و پخش لغت های به صورت صوتی یکی از ویژگی های این اپلیکیشن جالب و کم حجم می باشد. این نرم افزار را می توانید در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

ایرج بازدید : 171 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

Rocket%20Music%20Player%20Premium%202.8.4.2 موزیک پلیر Rocket Music Player Premium 2.8.4.2 – اندروید

 موزیک پلیر Rocker Music Player  یک موزیک پلیر با امکانات مناسب برای گوشی اندرویدی شماست. این برنامه با داشتن ظاهری ساده و به‌دور از پیچیدگی کار با یک موزیک پلیر را برای شما ساده می‌کند. در این برنامه می‌توانید پلی‌لیست ایجاد کرده، آهنگ‌های خود را بر اساس معیارهای مختلف مثل آلبوم، آرتیست، ژانر و… دسته بندی کنید، از اکولایزرهای موجود استفاده کنید، آهنگ‌ها را از Lock Screen کنترل نمایید، از برنامه‌های Scrobble مثل last.fm همزمان با آهنگ گوش دادن استفاده کنید و… این برنامه همچنین دارای دو نوع Widget بوده و دارای قابلیت‌های متنوع دیگری نیز می‌باشد. برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

ایرج بازدید : 42 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

Google Camera v2.2.024 دوربین گوگل Google Camera v2.2.024 – اندروید

 Google Camera یک برنامه گرفتن سریع و آسان عکس و ویدیو، و دارای حالت های تصویر خلاق مانند Photo Sphere (حوزه عکس)، Lens Blur (تاری لنز) و Panorama (پانوراما) می باشد. این نرم افزار یک دوربین ساده و سریع برای ثبت تصاویر خلاقانه وهمچنین ضبط ویدیوهای مورد علاقه تان است . همچنین این نرم افزار دارای قابلیت photo Share و عکاسی پانوراما ۳۶۰ درجه ای می باشد و میتوان از منظره یاب ۱۰۰% برای گرفتن بیشترین رزولوشن از سنسور دوربین استفاده کرد .برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۴.۴ و بالاتر نیاز دارید.

ایرج بازدید : 35 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 

The Lord of the Tower 1.0.1 بازی ارباب برج The Lord of the Tower 1.0.1 – اندروید

 The Lord of the Tower که ساخته شرکت Right Fusion Inc است روایت یک پادشاه مغرور است, که به تنهایی در قصر خود زندگی میکند اما در روزی عده ای اورگ قصد تسخیر قلعه ی او را دارند به خانه ی او حمله ور میشوند شما باید به او کمک کنید تا این موجودات شیطانی را نابود کنند.در بازی The Lord of the Tower به سربازان کمک کنید سازه‌ های دفاعی بسازند و از پادشاه و سرزمین دفاع کنند.برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

ایرج بازدید : 40 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

 پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در دنیایی که اتوموبیل‌ها تازه اختراع شده‌اند، یک دانشمند دیوانه در حال آزمایش و تست نهایی اتوموبیل ساخته خود است، اما مافیا به دنبال این اختراع انقلابی است تا از آن استفاده کند… Turbolab Pursuit یک بازی دوبعدی تعقیب و گریز است که منهدم کردن اهداف نیز جزئی از گیم‌پلی آن می‌باشد.

ویژگی‌ها:

دارای بیش از ۴۰۰۰ ترکیب مختلف برای سفارشی سازی

با استفاده از اسلحه‌های نابودگر اتوموبیل خود را تقویت کنید

تعداد بیشمار آیتم افزایش دهنده قدرت

مرحله‌های ایجاد شده به صورت تصادفی

 

Turbolab Pursuit v2.7 – Mod Money
ایرج بازدید : 37 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

در بازی Hay Day  شما بایستی در نقش یک کشاورز به پرورش انواع محصولات کشاورزی همچون سبزیجات، میوه ها و انواع توت ها پرداخته و برای پیشرفت مزرعه ی تان و متعاقبا کسب در آمد بیشتر باید آن را به ابزار آلات مورد نیاز تجهیز کنید. شما همچنین می توانید محصولاتتان را به انواع کارخانه های تولید قند ، لبنیات، نانوایی و غیره بفروشید و برای فروش بیشتر، محصولاتتان را در فروشگاه های مختلف بگذارید و یا در روزنامه تبلیغ کنید. تغییراتی که در نسخه آخر این بازی اعمال شد میتوان به وجود درخت زیتون در بازی ، وجود ماشین های جدید اشاره کرد . برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰.۳ و بالاتر نیاز دارید.

این بازی دارای فایل دیتا می باشد

 

Hay Day 1.18.168 بازی مزرعه داری Hay Day 1.18.168 – اندروید

ایرج بازدید : 39 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

Carmageddon  نام یک بازی بسیار سرگرم کننده می باشد که بوسیله آن، شما می توانید مسابقاتی خطرناک و متفاوت را تجربه کنید که با دارا بودن امتیاز ۴٫۸ از ۵٫۰ علی رغم پولی بودنش استقبال کم نظیری از آن صورت گرفته است و در پلی استوری از برترین بازی ها به شمار می رود. این بازی قبلا برای کامپیوتر نیز عرضه شده بودف باید بدانید که اکنون نسخه اندروید آن نیز عرضه شده است و هیچ تقاوتی با نسخه کامپیوتر ان ندارد. شما در این بازی می توانید به صورت دیوانه وار حرکت کنید، عابرین پیاده را زیر بگیرید، با اسلحه ها٬تیغ ها و غیره رقیبانتان را از بین ببرید و مسابقاتی پر از وحشت و متفاوت را تجربه کنید.این بازی دارای ۳۶ مرحله چالش انگیز در ۱۱ محیط متفاوت و زیبا، امکان مشاهده نقشه مسیر مسابقات ، ۲۸ حریف خطرناک و منحصر به فرد گوناگون است.برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

این بازی با دیتا می باشد.

 

Carmageddon v1.1.479 بازی رانندگی وحشیانه Carmageddon v1.1.479 – اندروید

ایرج بازدید : 37 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

Photo Cut Out  نام یک نرم افزار زیبا و جذاب و البته کاربردی برای سیستم عامل های آیفون و آیپد است که با آن میتوانید از هر تصویری که استیکر بسازید و آنها را در تصاویر دیگر استفاده کنید .  در این نرم افزار در واقع با میکس بخش ها و تصاویر مختلف ،  میتوانید آثار خلاقانه ای بسازید . ویژگی های این نرم افزار دارای انواع بک گراندها و افکت های هنری ، قابلیت ذخیره و به اشتراک گذاری استیکرها و … است . برای اجرای این بازی به iOS 6.1 و بالاتر نیاز دارید  .

 

Photo Cut Out 1.4.6 ویرایش تصاویر Photo Cut Out v1.4.6 – آیفون و آیپد و آیپاد

 

ایرج بازدید : 30 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

آفیس یکی از پر کاربرد ترین نرم افزارهای شرکت میکروسافت میباشد که هر کاربری که با کامپیوتر کار میکند حتما با آن سر و کار داشته اید. این بار افیس برای گوشیهای اندروید ارائه شده ! با استفاده از نرم افزار کاربردی OfficeSuite Pro به ایجاد ، مشاهده ، چاپ ، ویرایش و به اشتراک گذاری فایل های ورد ، اکسل و پاورپوینت پرداخته و یا فایل های با فرمت PDF را بارگزاری کنید. قابل ذکر است که نرم افزار OfficeSuite Pro کاملا از زبان فارسی پشتیبانی می کند. برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید .

نسخه ی اصلاح شده اضافه شد

 

OfficeSuite Pro 7.5.1952 نرم افزار آفیس OfficeSuite Pro 7.5.1952 – اندروید

 

ایرج بازدید : 37 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

اگر به دنبال یک تم بسیار شیک و زیبا برای اسمارت فون اندرویدی خود هستید پیشنهاد دانلود ها استفاده از  VIPER  –  Go Apex Nova theme میباشد ، از قابلیت های این تم میتوان به ظاهر فوق العاده زیبا مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که با گذشت مدت ها زمان از انتشار آن و علی رغم پولی بودنش دارای امتیاز ۴٫۹ از ۵٫۰ میباشد.در این تم بیش از ۱۰۰۰ آیکون  با کیفیت HD و همچنین ۷ والپیپر بسیار زیبا و با کیفیت نیز در این پوسته قرار داده شده. این تم بر روی اندروید ۲.۲ و بالاتر قابل اجراست .

 

VIPER Go Apex Nova theme 2.4.5.1 تم محبوب VIPER – Go Apex Nova theme 2.4.5.1 – اندروید

ایرج بازدید : 292 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

استیک  من ها شخصیت های ساده و یک دست سیاه پوشی که بازی های آنان عمدتا با گرافیک و گیم پلی ساده و اعتیاد آور هستند! در بازی Stickman Soccer v2.4 یک فوتبال حرفه ای با انیمیشن های جذاب را تجربه کنید. با اینکه این بازی ساده به نظر می رسد اما می تواند شما را به خوبی سرگرم خودش کند. تیم ملی مورد نظر خود را انتخاب کنید و با بازی های خود ،به رتبه خود بیفزایید. امکان انتخاب ۳ نوع سختی متفاوت ،۲ مدل بازی ۱۱نفره یا ۴ نفره ،حالت تمرینی ، گرافی زیبا و متفاوت و گیم پلی خوب از ویژگی های این بازی زیباست. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.‍ ۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Stickman Soccer v2.4 بازی فوتبال Stickman Soccer v2.4 – اندروید

 

ایرج بازدید : 65 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

مطمئنا حتی اگر انتخاب شما یکی از بهترین و بالاترین مدل های htc و سامسونگ هم که باشد با این حجم نرم افزارها و مخصوصا بازی های دیتا دار جدید به این مشکل آزار دهنده یعنی پر شدن فضای مموری داخلی و فضای App گوشی برخورد کرده اید . یکی از مشکلات اصلی کاربران دارای اسمارت فون های اندرویدی مواجه شدن با کمبود حافظه می باشد به گونه ای که با نصب چندین بازی اچ دی حافظه ی گوشی تمام شده و دیگر نمی توانند بازی های دلخواهشان را نصب کنند! FolderMount Premium 2.6.4 برنامه کاربردی مخصوص گوشی های روت شدی اندرویدی که در صورت کمبود فضای داخلی گوشی ، امکان انتقال فولدر برنامه یا بازی های موجود در حافظه داخلی گوشی را به حافظه SD ( خارجی ) منتقل به شما میدهد. در واقع کار این نرم افزار به این صورت است که با حفظ نام و پوشه برنامه یا بازی مورد نظر شما در مموری داخلی فقط دیتاهای حجیم داخل پوشه مورد نظرتان را با پوشه ای با اسم مشابه به مموری خارجی یا مموری اکسترنال انتقال می دهد .  این نرم‌افزار بر روی اندروید ۲.۳ و بالاتر قابل اجراست  .

 

FolderMount Premium 2.6.4 نرم افزار انتقال دیتا FolderMount Premium 2.6.4 – اندروید

 

ایرج بازدید : 34 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار Weather Live  اجازه ندهید آب و هوای بد شما را شگفت زده کند. با نرم افزار Weather Live به آسانی به وضعیت آب و هوایی شهرها و کشورهای مختلف دسترسی داشته باشید و پیش بینی روزهای آینده ی آب و هوایی را مشاهده کنید . برنامه با جمع آوری اطلاعات دمایی از منابع معتبر می تواند بهترین منبع اطلاع رسانی باشد. برنامه دارای ویجت اختصاصی برای دسترسی سریع تر به اطلاعات دمایی است . برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Weather Live v2.4 پیش بینی آب و هوا Weather Live v2.4 – اندروید

ایرج بازدید : 37 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

آنتی ویروس CM Security – FREE Antivirus که محصول شرکت Clean Master است کم حجم ترین و مورد اعتمادترین برنامه امنیتی و آنتی ویروس برای سیستم عامل اندروید در سراسر جهان است که برنده آزمون های جهانی بهترین آنتی ویروس در موبایل است که با دانلود بیش از ۱۰۰ میلیون و رتبه ۴.۷ از ۵ در صدر پرطرفدارترین و برترین نرم افزار آنتی ویروس گوگل پلی قرار دارد! برنامه می تواند ویروس ها، بد افزارها، تروجان ها، افزارهای جاسوسی، آگهی های تبلیغاتی و … را شناسایی کند و به صورت حرفه ای آن ها را ازبین ببرد . اگر احساس می کنید سرعت موبایلتان کم شده است و ویروس هایی در آن نفوذ کرده و باعث کندی سرعت شده اند و به یک بهینه ساز و پاک کننده نیاز دارید CM Security به کمک شما خواهد آمد و با موتورهای قدرتمند حالت دوگانه محلی و ۱۶ سال سابقه در زمینه ی آنتی ویروس های کامپیوتر گوشی شما را تنها با یک کلیک پاک سازی می نماید! برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید .

 

CM Security %96 Antivirus FREE v1.3.1 آنتی ویروس CM Security – Antivirus FREE v1.3.1 – اندروید

 

ایرج بازدید : 34 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

مجموعه  بازی های دکتر پاندا ، همگی در راستای آموزش به کودکان و فراهم کردن تجربه ی مشاغل و کارهای روزمره برای آنها عرضه میشوند . در بازی Dr. Panda’s Supermarket محصولاتی را با کمک حیوانات جنگل برداشت کنید و این محصولات را به سوپر ماکت پاندا مهربان ببرید و بفروشید و پولی بگیرید تا با آن پول فروشگاه های مختلف را سازماندهی کنید . از قابلیت های این بازی میتوان به گرافیک رتینا و فضای شاد و فانتزی ، دارای بیش از ۱۰ مینی گیم مختلف و … اشاره کرد . برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید .

 

Dr. Panda%92s Supermarket مدیریت سوپرمارکت Dr. Panda’s Supermarket v1.2 – آیفون و آیپد و آیپاد

 

ایرج بازدید : 319 دوشنبه 12 خرداد 1393 نظرات (0)

اپلیکیشن Instagram امروزه به محبوب‌ترین ابزار تخصصی اشتراک‌گذاری عکس در بین کاربران موبایل تبدیل شده است. این نرم‌افزار به‌کاربر اجازه می‌دهد عکس‌های گرفته‌شده توسط موبایل خود را با دوستان خود و کاربرانِ دیگر در این شبکه به‌اشتراک بگذارد. فیلتر‌های موجود در این برنامه، باعث می‌شود بتوانید ظاهر عکس‌های خود را قبل از آپلود، به‌طور قابل توجهی بهبود دهید. همچنین قابلیت‌هایی نظیر برش عکس یا مات کردن قسمت مشخصی از آن، قابلیت‌های دیگری هستند که باعث می‌شوند عکس شما زیباتر به‌نظر برسد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Instagram v5.3.0 اشتراک گذاری تصاویر Instagram v5.3.0 – اندروید

ایرج بازدید : 37 دوشنبه 12 خرداد 1393 نظرات (0)

در بازی Kingdom & Dragons شما در دهکده ای هستید که دشمنان و جادوگران آن را تهدید کرده اند مردم دهکده از شما خواسته اند تا مثل یک قهرمان واقعی برای نابودی آن ها تلاش کرده و با آن ها مبارزه کنید. در بازی Kingdom & Dragons می توانید با بدست آوردن موفقیت ها قفل برخی از آیتم ها مانند شمشیرها، زره ها، طلاها، گنجینه ها و … را باز کنید. افزون بر این تلاش کنید گنجینه های نادر را بدست آورید و مجموعه ای از زره های قدرتمند را بر تن جنگجویان خود بپوشانید. بازی Kingdom & Dragons یکی ازبهترین بازی های ار پی جی در سبک استراتژی است. بازی نیاز دسترسی به اینترنت دارد.این بازی بر روی اندروید ۲.۳ و بالاتر قابل اجراست.

 

Kingdom %26 Dragons v1.2.0 بازی پادشاهی Kingdom & Dragons v1.2.0 – اندروید

ایرج بازدید : 37 دوشنبه 12 خرداد 1393 نظرات (0)

موزیلا فایرفاکس مرورگری سریع، امن و هوشمند برای سیستم های کامپیوتری میباشد که هم اکنون نسخه اندروید آن توسط بنیاد موزیلا فایرفاکس برای پلتفورم محبوب اندروید بصورت رایگان ارائه شد. این مرورگر دارای محیط کاربری ساده و پویایی است و تمام انتظاراتی را که از یک مرورگر دارید را در اختیار شما قرار می دهد . سریع بودن، راحتی در استفاده و سفارشی کردن، به همراه داشتن آخرین موارد امنیتی و ویژگی های حفظ حریم خصوصی از جمله مواردی است که به شما در آنلاین بودن امن کمک می کند. قابلیت های این مرورگر پشتیبانی از افزونه ها ، صفحه نمایش عالی با نیاز حداقل به تایپ ، پشتیبانی کامل از فلش برای نمایش فایل های فلش ، پشتیبانی از HTML5 و … است . این نرم‌افزار بر روی اندروید ۲.۳ و بالاتر قابل اجراست.

 

Firefox Browser for Android v29.0.1 مرورگر فایرفاکس Firefox Browser for Android v29.0.1 – اندروید

ایرج بازدید : 40 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

بازی Hill Climb Racing v1.16.0 یکی از اعتیاد آور ترین و سرگرم کننده ترین بازی با دارا بودن امتیاز ۴٫۷ در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی ها نیز به شمار می رود. این بازی بر اساس قوانین فیزیک و نیوتون ساخته شده است و در آن شما می بایستی اتومبیل را در مسیر هموار و پر پیچ و خمی که در انتظارتان است سالم به مقصد برسانید و در بازی کوچکترین حرکت اضافی متناقض با علم فیزیک باعث واژگون شدن شما خواهد شد.اگر شما برای اولین بار این بازی را اجرا کنید به شما قول میدهم که چندین ساعت پای این بازی بنشینید چون این بازی بسیار اعتیاد آورد است.روند بازی Hill Climb Racing به این شکل است که شما در نقش یک راننده حرفه ای هستید و باید با مهارت های خود موانع مختلف را از سر راه خود بردارید. این بازی بر روی اندروید ۲.۲ و بالاتر قابل اجراست.

 

Hill%20Climb%20Racing%20v1.16.0 بازی سواری تفریحی Hill Climb Racing v1.16.0 – اندروید

 

ایرج بازدید : 44 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار My APKs Pro backup manage apps میتوانید هر زمان که خواستید از برنامه‌های نصب شده بر روی دستگاه اندرویدی شما پشتیبان‌گیری می‌کند، تا بعداً بتوانید بدون نیاز به اینترنت دوباره آن‌ها را نصب کنید. از ویژگی های این نرم افزار میتوان به گزارش‌گیری از لیست برنامه‌های تصب شده در فرمت‌های HTML، Pdf و TXT ، قابلیت حذف نرم افزارها و … اشاره کرد . این نرم‌افزار بر روی اندروید ۲.۰ و بالاتر قابل اجراست.

 

My APKs Pro backup manage apps 1.7 نرم افزار بکاپ گیری My APKs Pro Backup Manage Apps v1.7 – اندروید

 

ایرج بازدید : 47 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

کمتر کسی است که با نرم‌افزار محبوب Skype آشنایی ندارد. Skype یک ابزار بسیار مفید برای برقرار ارتباط با دوستان و آشنایان از طریق اینترنت در هرکجای دنیا است. با Skype می‌توانید تماس‌های صوتی و تصویری برقرار کنید و حتی با موبایل افراد (با پرداخت هزینه) تماس بگیرید. کیفیت صدا و تصویر در این نسخه افزایش چشمگیری داشته همچنین برخی از مشکلات در گوشی های مختلف به طور کل حل شده است. این نرم‌افزار بر روی اندروید ۲.۱ و بالاتر قابل اجراست.

 

Skype 4.9.0.45564 تماس اینترنتی Skype 4.9.0.45564 – اندروید

ایرج بازدید : 46 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

اگر به دنبال یک نرم افزار پیشرفته جهت مدیریت بر روی Ram گوشی اندرویدی خود هستید ، ما به شما برنامه RAM Manager Pro را معرفی می نماییم . با استفاده از این برنامه می توانید رم گوشی خود را مدیریت کرده و فضای آن را خالی و سرعت گوشی را افزایش دهید. این نرم افزار با امکانات خود نظیر دارا بودن ویجت برای هوم اسکرین ، بروزرسانی های مکرر و عاری از هرگونه تبلیغات به عنوان یک برنامه ی محبوب بهینه ساز شناخته می شود.این نرم‌افزار بر روی اندروید ۲.۱ و بالاتر قابل اجراست.

 

RAM Manager Pro 6.1.2 افزایش کارایی رم RAM Manager Pro 6.1.2 – اندروید

ایرج بازدید : 32 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. در نسخه‌ی جدید بالاخره Viber به‌طور کامل با ظاهری جدید و سازگار با iOS 7 ارائه شده است. این نرم افزار کاربردی را از دست ندهید. برای اجرای این برنامه به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

viber 42 دانلود نرم افزار ارتباطی Viber 4.2   آیفون و آیپد

ایرج بازدید : 31 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Android Collection Pack 04 – بدون شک آندروید یکی از محبوب ترین سیستم عامل های گوشی های هوشمند می باشد که روزانه ۱۰۰ ها نرم افزار و بازی و … برای گوشی های آندرویدی عرضه می شود . سایت دانلودها برای شما دارندگان گوشی های آندروید مجموعه ای از جدیدترین اپلیکیشن ها ، بازی ها و تم های آندروید را به صورت رایگان آماده کرده است . این پک چهارمین مجموعه عرضه شده در سال ۲۰۱۴ از سایت می باشد که هر هفته عرضه خواهد شد . با فستیوال پک های آندرویدی دانلودها همراه شوید تا با صرف کمترین وقت ، بهترین و جدیدترین برنامه ها و بازی ها را در اختیار داشته باشید .

 

Android Collection Pack پک چهارم برنامه ها، بازی ها و تم های جدید آندروید Android Collection Pack

ایرج بازدید : 33 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بازی Hitman GO یک بازی فکری و در سبک نوبتی (Turn-based) است. شما باید در این بازی بر روی حر حرکت خود فکر کنید و سعی کنید در هر مرحله در بی‌ سر و صداترین حالت ممکن مأموریت خود را انجام دهید. برای اجرای این بازی به iPad 2 و بالاتر، iPhone 4 و بالاتر و iPod Touch 5 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی بر روی iOS 6.0 و بالاتر قابل اجرا است.

 

hitman go بازی فکری و جذاب Hitman GO 1.2   آیفون و آیپد

ایرج بازدید : 38 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بازی Leo's Fortune یک بازی فکری و ماجرایی است که در آن شما در نقش Leo باید به‌دنبال کسی که طلاهای شما را دزدیده است بگردید. کسی که طلای Leo را دزدیده از خود ردی به‌جا گذاشته که به او کمک می‌کند به دنبال طلاهای خود برود… در این مسیر تله‌ها و پازلهایی وجود دارد که باید بتوانید آن‌ها را حل کنید. این بازی دارای ۲۴ مرحله است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

leos fortune بازی ماجرایی و زیبای Leos Fortune 1.0.2   آیفون و آیپد

 

ایرج بازدید : 35 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. چند امکان مهم که در نسخه‌ی جدید این برنامه اضافه شده است، امکان بلاک کردن شماره‌های خاص، ارسال بیش از ۱۰ عکس همزمان، سفارشی‌سازی صدای زنگ و مسیج و امکانات تازه‌ی دیگر است.

 

viber android دانلود نرم افزار ارتباطی Viber 4.2.0.1733   اندروید

ایرج بازدید : 41 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بازی ۲۰۴۸ یک بازی فوق‌العاده ساده و در عین حال جذاب است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. در این بازی فکری شما باید خانه‌هایی که شماره‌های یکسان دارند را به یکدیگر بچسبانید تا تبدیل به یک خانه‌ی جدید با شماره‌ای بیشتر شوند… مثلاً با چسباندن دو خانه شماره‌ی ۲ به‌یکدیگر، یک خانه با شماره‌ی ۴ خواهید ساخت… بازی تا جایی ادامه پیدا می‌کند که همه‌ی خانه‌ها پر شوند و دیگر خانه‌ای خالی نماند. نهایتاً امتیاز خود را می‌توانید مشاهده کنید و با دوستانتان برای رکورد بالاتر رقابت کنید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

2048 بازی زیبا و فکری 2048   آیفون و آیپد

ایرج بازدید : 37 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

چندی پیش که نرم افزار بازار  برای حل مشکل استفاده از اندروید مارکت برای ایرانیان توسط شرکت همراه همزبان ایرانیان ارائه شده بود این انتظار می رفت که این برنامه بهبود های بیشتری یابد . هم اکنون نسخه جدید برنامه بازار یعنی Bazar v 3.2.1 را  با امکانات جدید می توانید از سایت دانلود ها دریافت نمایید . شما با کمک این برنامه قادر خواهید بود تا برنامه های موجود در کافه بازار که در واقع گلچینی از بهترین ها و جدیدترین های اندروید مارکت می باشد به راحتی دریافت و استفاده نمایید . امکانات اضافه شده در این نسخه عبارتند از : امکان ادامه دانلود ( Resume ) ،  امکان اتصال به حساب کاربری در کافه بازار ، امکان خرید برنامه های فارسی ، امکان آپدیت برنامه های نصب شده ، ثبت نظرات کاربران و… می باشند . 

 

Bazaar 3.2.1 نسخه جدید نرم افزار بازار Bazar v3.2.1 برای گوشی های اندروید

ایرج بازدید : 35 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بازی سراسر شادی و خاطره شعر یادت نره هوش و قدرت حافظه شما را به چالش میکشد. در این بازی که بر گرفته از برنامه محبوب تلویزیونی Don’t Forget The Lyrics است آهنگ ها و ترانه های ماندگار ایرانی در دسته بندی های مختلف به شما نشان داده می شود، پس از انتخاب آهنگ دلخواه آن آهنگ برای شما پخش می گردد، اما درادامه آهنگ در نقطه ای می ایستد و شما بایستی ادامه ترانه را حدس بزنید؛ البته در این راه می توانید از ۲ یاور بهره ببرید؛ یاور اول با نشان دادن ۲ جای خالی به یاری شما می آید و یاور دوم هم ۳ گزینه را برای شما نمایان میکند. در انتها هم می توانید رتبه جهانی خود را ببینید.
به شما توصیه می کنیم که لذت انجام این بازی را در محیط های خانوادگی و جمع دوستان از دست ندهید.

 

sher and نرم افزار فارسی شعر یادت نره   اندروید

 

 

caution نرم افزار فارسی شعر یادت نره   اندروید توجه: این نرم افزار در دو نسخه بتا و کامل عرضه شده است که نسخه بتا رایگان بوده و شامل چند شعر می باشد اما نسخه کامل که شامل شعر های فروانی می باشد را پس از نصب می توانید با هزینه ۲۰۰۰ تومان فعال کنید و از استفاده آن لذت ببرید. تیم دانلودها پیشنهاد میکند پس از نصب نسخه رایگان اگر نرم افزار مورد پسند واقع شد حتما نسخه کامل آن را تهیه نمایید.

 

download نرم افزار فارسی شعر یادت نره   اندروید دانلود نسخه بتا با حجم ۲۶ مگابایت (رایگان) – لینک کمکی

download نرم افزار فارسی شعر یادت نره   اندروید دانلود نسخه کامل با حجم ۴۷ مگابایت (۲۰۰۰ تومان) – لینک کمکی

 

ایرج بازدید : 66 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

مجموعه ایی شامل ۴ تم  بسیار زیبا و با کیفیت مخصوص گوشی های نوکیا سری ۶۰ شامل  ( N70 ,N72 ,N90 ,6670 ,6680, 6600 و … ) را برای شما کاربران سایت دانلودها آماده دانلود کرده ایم.

 

4 Nokia s60 themes مجموعه تم های فوق العاده زیبا مخصوص نوکیا سری 60

ایرج بازدید : 40 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

سری بازی های Call of Duty از جمله پر فروش ترین بازی های کامپیوتری بوده است و اکنون جدید ترین نسخه از این بازی با عنوان Modern Warfare 2: Force Recon مخصوص موبایل توسط شرکت Glu mobile منتشر شده است. Modern Warfare 2 یک بازی سراسر هیجان و جذابیت بوده که گرافیک بالا و سبک بازی به زیبایی های آن می افزاید این بازی به صورت جاوا و در تمامی ابعاد و با چند زبان مختلف انتشار و در سایت دانلود ها در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

 

Modern Warfare 2 Force Recon بازی فوق العاده هیجان انگیز Modern Warfare 2: Force Recon برای موبایل

ایرج بازدید : 45 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

نسخه جدید منشی تلفی قدرتمند و محبوب WebGate Voice Inbox v1.10.120 که مخصوص گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳ و ۵ بوده و این بار به زبان فارسی نیز ترجمه شده است را برای شما کاربران سایت دانلود ها آماده دانلود کرده ایم.

ویژگی ها :
- قابلیت ذخیره پیام صوتی شما با کیفیت بالا
- امکان حذف و ذخیره پیام های دریافتی
- مرتب سازی پیام ها بر اساس نام ، شماره و زمان
- منو کاملا فارسی
- و …

 

WebGate Voice Inbox v1.10.120 منشی تلفنی فارسی برای موبایل WebGate Voice Inbox v1.10.120

ایرج بازدید : 41 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

نسخه کامل و اصلی بازی بی نظیر Pro Evolution Soccer 2010 توسط شرکت Konami انتشار یافت . این بازی که پیش از این در چند نسخه آزمایشی نیز عرضه شده بود اینک به صورت کامل و در تمامی ابعاد در اختیار شما کاربران سایت دانلود ها قرار گرفته است. از ویژگی های منحصر به فرد بازی می توان به قابلیت بازی دو نفره از طریق بلوتوث اشاره نمود که مطمئناً به جذابیت های این بازی می افزاید.

 

Pro Evolution Soccer 2010 بازی فوق العاده محبوب Pro Evolution Soccer 2010 مخصوص موبایل

ایرج بازدید : 46 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

نسخه جدید نرم افزار فوق العاده کاربردی و محبوب ارسال پیامک جعلی DrJukka Fake Messages v1.10.2 که مخصوص گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳ و ۵ بوده را برای شما کاربران سایت دانلودها آماده دانلود کرده ایم. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید بعد از انجام تنظیماتی مانند زمان،شماره و متن پیام یک پیام جعلی دریافت نمایید که البته هیچ هزینه ایی برای شما نخواهد داشت.

 

DrJukka Fake Messages v1.10.2 نرم افزار ارسال پیامک جعلی  DrJukka Fake Messages v1.10.2 مخصوص نوکیا s60v3 و s60v5

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 249
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 139
  • بازدید ماه : 139
  • بازدید سال : 25,179
  • بازدید کلی : 85,129
  • کدهای اختصاصی
    نام و نام خانوادگي
    پست الکترونيکي
    شماره تلفن
    مبلغ به تومان
    توضيحات