loading...
با شماره گیری کد #4422*789* بدون نیاز به اینترنت کارت شارژ بخرید و در قرعه کشی شرکت کنید
ایرج بازدید : 46 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (1)

سلام دوستان

شما می توانید بدون نیاز به اینترنت  و با شماره گیری کد #4422*789* گوشی خود را شارژ کنید البته با سیمکارت ایرانسل

* ارزان تر از همه جا

* دارای مجوز از پلیس فتا

* پشتیبانی 24 ساعته توسط شرکت رایانمهر

* سریع و بدون دردسر

ایرج بازدید : 57 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

RL Vision Flash Renamer 6.72 نرم افزار RL Vision Flash Renamer  ابزاری قدرتمند در زمینه تغییر نام دسته ای فایل های چندگانه می باشد. این نرم افزار ابزار مناسبی برای وب مسترها، دارندگان دوربین های دیجیتالی، mp3 Player و… است که می خواهد فایلهایشان به صورت یکجا تغییر نام دهند.شما به کمک این نرم افزار و تنها با یک کلیک میتوانید هزاران فایل را به آسانی تغییر نام دهید.همچنین می توانید اطلاعات مربوط به تاریخ ساخت و یا تغییرات و همچنین attribute انواع فایل ها را تغییر داده و به استخراج و تغییر ID3 tag فایل های MP3 بپردازید. از ویژگی های این برنامه میتوان  به  مرتب کردن فایل ها با حروف بزرگ و يا كوچک و تركيب اعداد،تغییر تاریخ و ویژگی های فایل،امکان کار کردن بر روی فایل ها، پوشه ها و زیر پوشه ها و … اشاره کرد.

 نرم افزار تغییر نام گروهی فایل ها RL Vision Flash Renamer

ایرج بازدید : 52 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

برای اولین بار در ایران می خواهیم به شما نرم افزار افزایش بازدید رایگان را بدهیم افزایش بازدید تا 10000 تا درساعت با آی پی های متفاوت در ضمن همراه با توضیهات اولین با در میهن توسط دانلود هاه برای شما دوستان عزیز طراحی شده است.

نکته : محیط کار با این برنامه چینی است اما برای راحتی کار شما آموزش قرار می دهیم


ایرج بازدید : 64 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

بازیابی سریع و آسان اطلاعات Recuva 1.50.1036

Recuva  نرم افزار رایگان و سریع برای بازیابی فایل های حذف شده به دلایل مختلف می باشد. این نرم افزار در صورتی که بلافاصله بعد از حذف و از بین رفتن اطلاعات شروع به کار کند ، قابلیت بازیابی اکثر فایل ها را خواهد داشت. همچنین این نرم افزار دارای موتور و الگوریتم ویژه ای به نام Deep Scan می باشد که برای بازیابی فایل هایی که قبل تر از بین رفته اند تعبیه شده است. این الگوریتم با صرف زمان بیشتری در هنگام اسکن کردند ، فایل :/.-ای قدیمی تر حذف شده را که امکان بازیابی شدن را دارد ، نمایش خواهد داد. همچنین نرم افزار قابلیت این را دارد که نوع فایل ها نظیر عکس،ویدیو،سند،موزیک و… را قبل از آغاز اسکن مشخص کنید تا سریعتر به نتیجه برسید. همچنین جستجو در مسیر و پوشه ای ویژه نیز ممکن شده است. نرم افزار بعد یافتن فایل ها آنها را با ۳ رنگ نشانه گذاری میکند. قرمز،زرد و سبز که به ترتیب وضعیت بازیابی آنها را از بد به خوب درجه بندی میکند و سالم بودن آنها بعد از بازیابی را مشخص می نماید. یکی از توانایی های مهم نرم افزار بازیابی فایل های word ذخیره نشده است که به هر دلیلی قبل از ذخیره شدن از بین رفته اند. بازیابی اطلاعات فرمت شده از روی هارد دیسک نیز در توانایی های نرم افزار می باشد. قابلیت جالب دیگر نرم افزار بازیابی  ایمیل های حذف شده از نرم افزارهایی مدیریت ایمیل مانند Outlook Express و Mozilla Thunderbird و Windows Live Mail می باشد .

 

ایرج بازدید : 36 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود منیجر قدرتمند فلش گت (FlashGet)

 download flashget

FlashGet نام آشنایی در نرم افزارهای مدیریت دانلود محسوب می شود که باتوجه به امکانات و قابلیت های بالایش به عنوان نرم افزاری رایگان و خارج از دردسرهای کرکینگ طرفداران زیادی دارد. این نرم افزار از نظر دانلود فایل ها همانند IDM پرسرعت عمل میکند که میتواند ۶ تا ۱۰ برابر سرعت دانلودتان را افزایش دهد. مسلما اگر از مدیریت دانلود مرورگرها استفاده میکنید ، FlashGet میتواند به راحتی لذت دانلود را برایتان فراهم کند. نصب ساده و آسان در کنار سازگاری با مرورگرهای مختلف FlashGet را به انتخاب خوبی بدل میکند. یکی از قابلیت های خوب این نرم افزار زمانی مشخص می شود که کاربر با کپی کردن لینک دانلود پنجره کوچکی باز می شود تا دانلود سریع را برای کاربر فراهم میکند. جدا کردن فایل های فشرده ، ویدویی و موزیک و تورنت نیز نوعی دسته بندی محسوب می شود که کاربر میتواند به تفکیک فایل های دانلود شده خود را بررسی کند. استفاده حداکثری از حجم پهنای باند و همچنین تنظیم اینکه چه تعداد لینک همزمان دانلود شوند و خاموش شدن سیستم بعد از اتمام تمامی دانلودها نیز از دیگر قابلیت های فلش گت می باشد. پشتیبانی از قابلیت Resume لینک ها و تنظیمات پروکسی نیز از امکانات جانبی نرم افزار محسوب می شود.

خلاصه امکانات نسخه 3.7 فلش گت:

دادن زمان دانلود به برنامه برای دانلود خودکار

سرعت و کیفیت بالای برنامه

نگهداری از فایل ها در صورت قطع شدن اینترنت

طراحی قالب توسط خودتان

و......

ایرج بازدید : 45 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

برنامه ای قدرتمند دیگری برا ی نوشتن کد های مختلف

این برنامه دارای امکانات بسیار زیادی است که از اشتباهات برنامه نویسی شما می کاهد و این امکان را می دهد که لحظه به لحظه قالب ساخته شده را نگاه کنید.

این برنامه یکی از قدرتمند ترین ابزار برای برنامه نویسی است.

البته این برنامه از نظر محیط گرافیکی بسیار ضعیف می باشد

البته این برنامه توانایی های بالایی زیادی نسبت به دیگر برنامه ها دارد

یکی دیگر از مزیت های این برنامه کم حجم بودن آن نسبت به برنامه ها ی دیگر است.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

 

ایرج بازدید : 48 دوشنبه 12 خرداد 1393 نظرات (0)

نسخه آپدیت کامل پرفروش ترین دیکشنری، Cambridge Advanced Learner's Dictionary 4.0 هم اکنون منتشر شده است. در این نسخه نسبت به نسخه قبلی ۱۵۰۰ کلمه جدید افزوده شده است، هر کلمه با داشتن عکس مخصوص جذابیت خاصی به این دیکشنری پرطرفدار می دهد. هم چنین Thesaurus (گنجینه) ها نیز در داخل فایل فشرده موجود می باشد. این دیکشنری بیشتر برای تمرین و یادگیری قبل امتحانات می باشد به همین دلیل دارای بخش اشتباهات رایج در امتحانات بوده که می توانید از آن جهت کاهش درصد اشتباهات استفاده نمائید.

 

Cambridge.Dictionery.Cover ديکشنري زبان آموزان کمبريج Cambridge Advanced Learners Dictionary 4.0

ایرج بازدید : 60 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

DVDVideoSoft Free Studio یک پک کامل برای نرم افزار های مالتی مدیا می باشد. تمامی نرم افزار های موجود در این مجموعه توسط شرکت DVDVideoSoft ساخته شده و شامل مبدل های ویدیو، صوت و عکس می باشد. شایان ذکر است در این مجموعه بیش از ۴۰ نرم افزار فقط در یک ستاپ قرار داده شده که باعث می شود تنها با چند کلیک نرم افزار های دلخواه خود را نصب کنید. تعدادی از نرم افزار های موجود در این مجموعه در می توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.

 

Dvd.Video.Soft.Cover مجموعه مبدل هاي قدرتمند DVDVideoSoft Free Studio 6.3.4.530 Final

ایرج بازدید : 49 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

Hetman Photo Recovery نرم افزاریست که به صورت اختصاصی برای بازیابی عکس ها در کامپیوتر تولید و منتشر شده است ، با بهره گیری از این نرم افزار می توانید عکس های را که به هر دلیلی در کامیپوتر پاک شده اند را دوباره بازیابی کرده و از آنها استفاده کنید این نرم افزار از فرمت های بسیار زیاد عکس پشتیبانی می کند و تقریبا قادر است تمامی فرمت های عکس پاک شده را به سرعت یافته و آن را در اختیار شما قرار دهد ، همچنین این نرم افزار توانایی بازیابی عکس های پاک شده در حافظه های قابل حمل همچون فلش ، مموری های گوشی و…را نیز دارد

 

Hetman Photo Recovery بازیابی آسان عکس های حذف شده با Hetman Photo Recovery v4.0

ایرج بازدید : 63 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

TeamViewer 9.0.28223 Enterprise نرم افزاری بسیار کاربردی برای اتصال بین دو یا چند کامپیوتر از راه دور می باشد. همانطور که میدانید برای اتصال کامپیوترها به یکدیگر نیز به ایجاد شبکه محلی یا وجود IP اختصاصی در بستر اینترنت می باشد که هر دو این موارد برای کامپیوترهایی که از یکدیگر دور هستند ، تقریبا غیرممکن است ، چرا که تهیه یک IP اختصاصی برای کامپیوتر خانگی عملا امکان ندارد. برای رفع این مشکل نرم افزار Teamviewer بسیار کارآمد است. توسط این نرم افزار و سرورهای شرکت سازنده آن ، با در اختیار داشتن IP مجازی و پسورد ، میتوانید به کامپیوترها متصل شوید.این نرم افزار از وبسایت دانلود ها قابل دانلود است .

 

TeamViewer 9.0.28223  مدیریت سیستم از راه دور TeamViewer 9.0.28223 Enterprise

ایرج بازدید : 61 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تغییر چهره و تغییر شکل یکی از تکنیک های ساخت انیمیشن است که در آن یک عکس تبدیل به عکس دیگر می شود. برنامه رایگان FotoMorph به شما امکان ساخت این انیمیشن های تغییر شکل را در چند دقیقه فراهم می کند. بدین ترتیب می توانید به عنوان مثال یک انیمیشن از تبدیل کودک به یک فرد بزرگسال را به سادگی تهیه کنید. موتور رندر این نرم افزار بسیار قدرتمند است و به سادگی چندین فریم را در ثانیه رندر می کند. این سرعت به شما امکان مشاهده نتیحه نهایی به صورت آنی را می دهد. استفاده از FotoMorph برای ساخت فلش، Gif های انیمیشن، AVI، Jpeg و دیگر فرمت ها کاربرد دارد.

 

FotoMorph ساخت انیمیشن های تغییر چهره با FotoMorph 13.9.1

ایرج بازدید : 56 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 نرم افزار MINITAB یکی از نرم افزارهای کاربردی و تخصصی در زمینه آمار و کنترل کیفیت است که در بسیاری از مرکز معتبر صنعتی در حال استفاده است. با استفاده از MINITAB میتوانید داده های خام را برای پروژه های صنعتی مختلف در اختیار نرم افزار قرار دهید و نرم افزار با استفاده از تجزیه و تحلیلی که بر روی داده ها انجام میدهد عملیات کنترل کیفیت و آمار دقیق را به شما بازگرداند. در اصل نرم افزار MINITAB از نرم افزارهای تخصصی آمار می باشد که در بسیاری از پروژه های مختلف اقتصادی به علت ویژگی های خاصی که درون خود دارد قابل استفاده است.

 

Minitab 17 cover محاسبات حرفه ای آماری با Minitab v17.1.0

ایرج بازدید : 265 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

WinZip Pro یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین نرم افزار فشرده ساز دنیا محسوب می شود که ۱ بیلیون بار دانلود شده است! این نرم افزار قدرتمند علاوه بر امکانات زیاد در زمینه فشرده سازی فایل ها ، قابلیت های جانبی زیادی را شامل می شود که به آنها خواهیم پرداخت. مسلما اولین درخواست کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز ، ساخت فایل های فشرده است. این نرم افزار توانایی فشرده سازی زیاد و همچنین قرار دادن پسورد روی فایل ها می باشد. ضمنا در فشرده سازی عکس امکان ویژه ای دارد و میتواند تا ۲۵ درصد عکس را بدون کاهش کیفیت ، کاهش حجم دهد. همچنین این نرم افزار میتواند دیگر فایل های فشرده با فرمت های مختلف نظیر Zip, Zipx, RAR, 7Z, BZ2, LHA, CAB, IMG, ISO را به فرمت zip تبدیل کند و یا آنها را از حالت فشرده خارج سازد. قابلیت جدید اضافه شده به نرم افزار ، تبدیل فایل ها به فرمت PDF است. به این ترتیب فایل های نرم افزارهای آفیس توسط WinZip Pro به فرمت PDF تبدیل خواهند شد. قفل گذاری این نرم افزار روی فایل های ZIP با فناوری AES encryption انجام می شود. در نسخه جدید ، نرم افزار میتواند برروی عکس ها و فایل های PDF واترمارک دلخواه شما را نیز قرار دهد. دیگر قابلیت مهم نرم افزار ، امکان پشتیبان گیری خودکار و زمان بندی شده از فایل ها و فولدرهای مشخص شده است و ذخیره سازی آنها با فرمت ZIP می باشد. همچنین این نرم افزار میتواند فایل های شما را روی لوح های فشرده نیز رایت نماید و نکته جالب دیگر این است که اگر فایل بک آپ شما از مقدار ظرفیت لوح فشرده بیشتر باشد ، خود نرم افزار به صورت خودکار آن را به چندین لوح فشرده تبدیل خواهد کرد.

 

WinZip Pro 17 فشرده سازی حرفه ای فایل ها توسط WinZip Pro 18.5 Build 11111

ایرج بازدید : 31 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Screenshot Captor نرم افزاری است که به شما راهی آسان و سریع را برای گرفتن عکس از محیط ویندوز و حتی نوشته هایی که کپی آن ها غیر ممکن می باشد را پیشنهاد می کند. شما می توانید پس از تهیه عکس با ابزارهای نسبتا حرفه این نرم افزار به ویرایش عکس نیز بپردازید. از موارد استفاده این نرم افزار می توان به ساختHelp  سیستم، آموزش های آنلاین، دستورالعمل ها، اعانه های تمرینی، نمایش ها، مواد بازاریابی، وب پیج ها، ایمیل ها و … اشاره کرد. از قابلیت های جالب این نرم افزار فرمان گرفتن صوتی آن توسط میکروفن می باشد، به این صورت که شما با گفتن "عکس بگیر" می توانید از به سرعت از محیط اسکرین شات تهیه کنید.

 

Screenshot capton عکس برداری از دسکتاپ Screenshot Captor 4.8.5

ایرج بازدید : 33 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

امروزه با پیشرفت بدون توقف بسته نرم افزای آفیس کمتر شرکت یا موسسه و کارخانه ای را می توان یافت که از این بسته نرم افزاری و محصولات بی نظیزش استفاده ننماید در بین این برنامه ها ، اکسس و اکسل بیشتر به کمک شرکتها و موسسات می آید و آنها را در تحلیل و مدیریت آمارهایشان یاری می دهد. دلیل استقبال و استفاده مردم از این بسته نرم افزاری این است که هر شرکت و موسسه ای احتمالا روش کار خود را دارد و نرم افزار های جامع موجود نمی تواند نیازهای خاص آنها را برآورده کند برای مرتفع ساختن این نیازها به میان برنامه احتیاج داریم که قویترین نرم افزار که در عین حال ساده هم باشد، بدون شک ماکروسافت اکسس است و ماهم نرم افزاری را تحت این پایگاه داده دوست داشتنی ماکروسافت انتشار داده ایم که به کمک آن می توانید موجودی انبار خود را مدیریت کنید.

 

 

x nomad entry digiday anbar نرم افزار انبارداری تحت اکسس

ایرج بازدید : 21 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

با نرم افزار PDF24 Creator 6.4.1 شما می توانید به راحتی فایل های پی دی اف را ایجاد و ویرایش کنید. همچنین شما قادر خواهید بود که اسناد خود را که دارای فرمت های مختلفی هستند را به پی دی اف تبدیل کنید. یکی از ویژگی های این نرم افزار کم حجم بودن آن است و با تمامی نسخه های ویندوز به طور کامل سازگاری دارد.

PDF24.Creator.6.4.1.Cover ايجاد فايل هاي پي دي اف با PDF24 Creator 6.4.1

 

ایرج بازدید : 38 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ES-Computing EditPlus نرم افزاری رایگان برای ویراش فایل های متنی و انواع فایل های کد اصلی (Source Code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای ++Notepad ویندوز است. توسط این نرم افزار کاربر میتواند انواع فایل های زبان های برنامه نویسی نظیر , C++, Java, C#, XML, HTML, PHP, Javascript, RC resource file, makefile, ASCII art file (extension .nfo, doxygen, ini file, batch file, ASP, VB/VBS source files, SQL, Objective-C, CSS, Pascal, Perl, Python and Lua را مشاهده و ویرایش نماید و نرم افزار با پشتیبانی از زبان و syntax این زبان های نامبرده شده به راحتی میتواند به جدا ساختن جملات و نمایش بخش های مختلف دستورات با رنگ های مختلف اقدام کند. قابلیت باز نمودن چندین فایل به صورت همزمان درون یک پنجره یا tab-browsering نیز از امکانات مهم نرم افزار محسوب می شود.. امکانات این برنامه عبارت از مشخص نمودن Syntax ها ، تفکیک و قالب بندی کدها ، تکمیل خودکار کدها ، ویرایش همزمان چند فایل ، Drag & Drop متون ، قابلیت جستجوی کامل و … می باشد. همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماکروها را نیز دارا می باشد. قابلیت جالب دیگر نرم افزار امکان پرینت گرفتن از صفحات کد زبان های برنامه نویسی به همان صورت مشخص بودن بخش های مختلف کد با رنگ های مختلف می باشد که کمتر نرم افزار دارای این قابلیت می باشد.

 

EditPlus new ادیتور ویرایش فایل HTML با ES Computing EditPlus 3.70.320

ایرج بازدید : 38 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Efficient Sticky Notes 3.70.360 افرادی بسیاری را می بینیم که از اینکه کارهای روزانه خود و یا قرار ملاقات ها و بطور کلی امور خود را بیاد نمی آورند ابراز نارضایتی می کنند. این افراد همواره بدنبال راه حلی برای  مشکل خود می گردند تا این اشتباهات را به حداقل برسانند و بتوانند بطور مرتب به امور خود رسیدگی کنند. این مسئله اصلا دور از انتظار نیست که شما هم به چنین مشکلاتی برخورد کرده باشید و بطور قطع برای شما نیز تاکنون این واقعه رخ داده است. حال آنکه برای یادآوری کارهای روزانه راه حال های بسیاری ارائه شده است. بطور مثال در نسخه های اخیر سیستم عامل ویندوز ، گدجت کاربردی به نام Sticky Notes به دسکتاپ افزوده شد که محیطی ساده در اختیار شما قرار می دهد و می توانید یادداشت های خود را در آن بنویسید و آن را در گوشه ای از دسکتاپ خود قرار دهید. با این وجود این ابزار چندان کامل نیست و می توان امکانات بسیار بیشتر و کامل تری را برای آن در نظر گرفت. Efficient Notes نام نرم افزاری است که امروز قصد معرفی آن را داریم. این نرم افزار را می توان نمونه فوق پیشرفته همان Sticky Notes ساده ویندوز دانست. تنها کاری که باید انجام دهید ، نوشتن یادداشت های خود درون نرم افزار است که در این زمینه ، نرم افزار محیطی مشابه به نرم افزار معروف Microsoft Word در اختیار شما قرار می دهد. می توانید لینک ، عکس ، شکلک های دیجیتال و هر آنچه نیاز است تا کارهای شما را به یادتان به بیاورد اضافه نمایید. 

 

efficient sticky notes 3.70.360 نوشتن یادداشت و برنامه روزانه Efficient Sticky Notes 3.70.360

ایرج بازدید : 33 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 میپل نرم افزار بسیار قدرتمندی برای انواع مختلف محاسبات ریاضی از مقدماتی تا پیشرفته است. میپل قادر است کلیه محاسبات ریاضی را از اعمال چهارگانه، توان و ریشه گرفتن، محاسبه فاکتوریل اعداد، محاسبات ساده و پیشرفته مثلثاتی و لگاریتمی و غیره گرفته تا محاسبه حد، مشتق و انتگرال توابع، رسم توابع دو بعدی و سه بعدی، انواع محاسبات ماتریسی و حل معادلات معمولی و دیفرانسیلی انجام دهد. بنابراین دانش آموزان و دانشجویان برای درک مفاهیم علمی و ریاضیدانان حرفه ای و مهندسین برای کارهای تحقیقی و کاربردی می توانند از آن استفاده کنند.لازم به ذکر است که این نرم افزار به وسیله گروه تحقیقاتی دانشگاههای "واترلو" و "درکسل" و نیز موسسه تکنولوژی فدرال سوئیس در زوریخ در دهه ۱۹۸۰ میلادی توسعه یافت.Maple یک مفسر، برای زبان برنامه نویسی پویا است، به طور معمول،عبارات جبری و عبارات منطق در حافظه کامپیوتر، ذخیره می شوند و پس از آن بوسیله این نرم افزار پردازش شده و حل میگردند. از این نرم افزار در حل مسایل مختلف ریاضی از قبیل هندسه، حساب و … استفاده می شود.کاربران می‌توانند ریاضیات را با علائم تجاری در آن وارد کنند. واسط کاربری نیز می‌تواند توسط کاربر درست شود. میپل یک زبان برنامه نویسی مرکب از زبان های دستوری و زبان های پویا است. همچنین واسطهایی برای کار با دیگر زبان ها مثل C ,Fortran,Java,Matlab,Visual Basic وجود دارند.

 

maplesoft maple 18 محاسبات حرفه ای ریاضیات با Maplesoft Maple v18.0

 

ایرج بازدید : 65 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Opera 21.0 سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوب ترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد.

 

opera new نسخه جدید مرورگر اپرا Opera 21.0 Final

ایرج بازدید : 31 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نرم افزار PdfGrabber Pro 7.0.0.8 این امکان را برای شما  فراهم می آورد تا به سرعت و به  سادگی اسناد پی دی اف خود را به تمامی  فرمتهای اصلی دیگر تبدیل نمایید.  این نرم افزار از فونت اصلی به کار رفته  در سند پی دی اف برای نزدیک تر شدن  هر چه بیشتر نتیجه کار به صفحه بندی  فایل اصلی استفاده می نماید.بااستفاده از ویرایشگر محتوای نرم افزار نیز  می توان انتخاب نمود که چه  بخشی از فایل پی دی اف بایستی استخراج شود ویا  اینکه تمامی فایل را بصورت  یکجا تبدیل نمود. کنترل از راه دور از طریق خط  فرمان، پوشه های کنترل شده و  واسط کاربری COM کارهای روزانه شما با اسناد  را آسانتر از همیشه می نماید.  لایسنس های شبکه این نرم افزار نیز قابلیت  استخراج همزمان فایل های پی دی  اف برای چندین کاربر را بصورت یکجا برروی  یک شبکه می دهد.همچنین با  استفاده از این نرم افزارمی توانید تصمیم  بگیرید که کدام یک از تصاویر سند  پی دی اف بایستی استخراج گردد و یا اینکه  تمامی سند را به تصویر تبدیل  نمایید. همچنین این نسخه از نرم افزار برای  کاربران حرفه ای نیز بخوبی مجهز  گردیده است، قابلیتهای اضافی ارائه شده  دراین نسخه شامل فرمتهای خروجی  DXF/AutoCAD با آرایش صفحه ی دی اف،  PowerPoint  و  XML، قابلیت استخراج  چندین فایل پی دی اف بصور همزمان و  گزینه برای کنترل از راه دور از طریق خط  فرمان و یا عملکرد پوشه کنترل شده  ” Monitored Folder ” می باشند. می توان  گفت که در حال حاضر این نرم افزار  بهترین نمونه موجود در بازار برای تبدیل  اسناد پی دی اف نوشته شده به  زبان فارسی به فایلهای Word و غیره می باشد.

 

PdfGrabber Pro تبديل فايل هاي PDF به آفيس با PdfGrabber Pro 7.0.0.8

 

ایرج بازدید : 43 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نکته: گوگل کروم دارای ۳ نسخه beta و dev و stable می باشد. نسخه بتا نسخه آزمایشی بوده و نسخه dev نیز مربوط به نسخه توسعه دهندگان می باشد و ایده آل ترین انتخاب برای کاربران نیز نسخه stable یعنی نسخه نهایی و پایدار می باشد. دانلودها همیشه نسخه Stable را منتشر خواهد کرد.

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

Google Chrome سریعترین مرورگر دنیا Google Chrome 23.0.1271.95 Stable

 

 

 

 

ایرج بازدید : 33 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Microsoft Office 2013 بسته نرم افزاری فوق العاده ای که همیشه باعث سربلندی سازندگان بوده و از نسخه ۹۷ تا نسخه ۲۰۱۰ توانسته کاربران بیشتری را به خود اختصاص دهد. شاید یکی از دلایلش یکتایی آفیس بوده اما واقعیت امر این است که مجموعه Microsoft Office همیشه ویژه و کامل بوده تا جایی که تقریبا نمی توان همتایی برای آن در نظر گرفت یا حتی نام برد. نسخه های مختلف مجموعه آفیس از گذشته ارتقا پیدا کردند تا پس از ارائه آفیس ۲۰۰۷ به یکباره تغییرات چشمگیری در آفیس مشاهده شد و آفیس ۲۰۱۰ آن را کامل تر کرد و حالا تقریبا پس از سه سال مایکروسافت با سروصدای فراوان نسخه ۱۵ از آفیس را منتشر کرد تا بازهم نشان دهد Office بهترین انتخاب برای همه کاربران است. آفیس ۲۰۱۳ که به تازگی منتشر گردیده ظاهری تقریبا شبیه به نسخه های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ دارد با این تفاوت که گزینه های جدیدی به آن اضافه شده که بی انصافی اگر نگوییم برای اولین بار چنین امکاناتی را یک شرکتی نرم افزاری ارائه داده ؛ امکاناتی بسیار فراوان کاربران را احاطه کرده اند.

|نسخه نهایی ۳۲بیتی و ۶۴بیتی به همراه جدیدترین کرک به تاریخ ۲۹ بهمن|

|به همراه آموزش نصب قدم به قدم در قالب یک فایل PDF اختصاصی دانلودها|

 

office 2013 final cover دانلود نسخه نهایی آفیس 2013   Microsoft Office Professional Plus 2013

 

 

مهم ترین نکته برای آفیس ۲۰۱۳ هماهنگی ویژه با نسل بعدی ویندوز یعنی ویندوز ۸ است که هم از لحاظ بصری و هم از دیگر بخش ها سازگاری ویژه ای با این سیستم عامل دارد. قابلیت استفاده از این مجموعه در دیگر سیستم عامل ها نظیر iOS و Android که به صورت همزمان کاربر می تواند سند ها را مورد ویرایش و بازبینی قرار دهد از جمله مهم ترین ویژگی هایی هستند که در این نسخه به چشم می خورند. مایکروسافت علاوه بر سیستم های قدیمی حالا برای تبلت ها هم گزینه های مختلفی را در نظر گرفته و قابلیت های لمسی بیشتری را به آفیس اضافه کرده تا بیش از گذشته بتواند بازار را در اختیار بگیرد.
Office 2013 از لحاظ جلوه های بصری بسیار جذاب تر شده و دسترسی به گزینه ها را بسیار ساده تر کرده ؛ این ساده شدن دسترسی ها حتی در تبلت و به طور کلی سیستم های مبتنی بر صفحات لمسی هم به وضوح به چشم می خورد. البته از نکات شاید منفی این نسخه بتوان به نصب آفیس تنها برروی ویندوزهای ۷ ، ۸ و نسخه های مخصوص تبلت ها اشاره نمود. اضافه شدن قابلیت قرار دادن ویدئوها به صورت آنلاین برروی اسنادی که با این نسخه از آفیس آماده می شوند هم هیجان بیشتری را به کاربران در ارائه مطالب به شکل های مختلف القا می کند.
نمایش و قابلیت ویرایش اسناد PDF هم از نکات بسیار مهم و ویژه است که حالا دیگر لازم نیست کاربران از نرم افزارهای جانبی استفاده کنند ؛ به راحتی می توان اسناد PDF را ویرایش و مشاهده نمود و از تمامی امکانات آفیس برای ویرایش اسناد هم بهره برد ، دو حالتWeb Layout و Read Mode هم گزینه های جدیدی هستند که به این نسخه اضافه شده اند. گزینه اول که برای انتشار مستقیم برروی سرویس های آنلاین است و دومین گزینه هم که برای مطالعه کتب الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد و کاربر می تواند با سیستم های مختلف کتاب خواندن به روش الکترونیکی را تجربه کند ؛ یعنی بخشی از کتاب را برروی لپ تاپ و بخش دیگری را در محل کار با استفاده از تبلت بخواند بدون این که صفحات خوانده شده دائما در تداخل باشند.
یکی از مهم ترین و ویژه ترین قابلیت ها را می توان به SkyDrive مربوط ساخت. این قابلیت به کاربر این اجازه را می دهد تا در یک سرویس آنلاین اسناد خود را ذخیره و بازبینی آن را در نسخه ای دیگر ، در سیستمی دیگر و حتی در مکانی دیگر بازنویسی کند. برای مثال سند Word توسط کاربر برروی لپ تاپ شخصی آماده می شود ؛ در حین آماده سازی کاربر مجبور است از سند خارج شود ، در نسخه ۲۰۱۳ این قابلیت گنجانده تا با ذخیره کردن سند مورد نظر برروی SkyDrive آن را برروی تبلت خود در جای دیگری گشوده و به راحتی بازنویسی کند بدون این که نیاز باشد حتی از سند نسخه ای کپی تهیه نماید.
در این مجموعه تقریبا همان نرم افزارهای نسخ قبلی به چشم می خورند. یعنی Word ، Excel ، PowerPoint و دیگر نرم افزارها پای ثابت نسخه ۲۰۱۳ هم هستند ولی ویژگی های جدیدی که به آن ها اضافه شده محبوبیت آن ها را بیشتر از پیش خواهد کرد. مایکروسافت نسخه های مختلفی از آفیس ۲۰۱۳ را منتشر خواهد کرد که هریک بسته به نیاز کاربران قابل استفاده خواهند بود. نسخه های خانگی ، اداری ، تجاری و تبلت ها از جمله این موارد خواهند بود.
این موارد را می توان تنها مقدمه ای کوتاه از قابلیت های کم نظیر Microsoft Office 2013 دانست. مجموعه ای که مطمئنا با ارائه اش بازهم می تواند درآمد هنگفتی را برای مایکروسافت به همراه آورد. برای کاربرانی که از نسخه های جدید ویندوز استفاده می کنند پیشنهاد ما دانلود و نصب مجموعه آفیس ۲۰۱۳ است.

منبع توضیحات: آسان دانلود

ایرج بازدید : 207 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

برنامه نرو Nero 9 Lite 9.4 – Free یکی از قویترین و قدیمی ترین برنامه های رایت میباشد که تقریبا تمام کسانی که با برنامه های رایت کار نموده اند با آن کم و بیش آشنا هستند این نسخه به صورت سبک آماده گردیده و دیگر امکانات اضافی ندارد و برای سیستم های لپ تاپ و سیستم های معمولی فوق العاده میباشد .
برنامه Nero 9 Lite 9.4 – Free آخرین ورژن نرو میباشد که به صورت رایگان عرضه شده است.  این نسخه شامل مهمترین قسمت های نرم افزار نرو یعنی Nero Burning ROM و Nero Express می باشد. این نسخه از برنامه بدون نیاز به سریال و کرک نصب خواهد شد ، هم اکنون می توانید آن را به صورت رایگان از دانلودها دریافت کنید.

 

nero نسخه جدید و رایگان نرم افزار رایت Nero 9.4.12.708 Lite

ایرج بازدید : 730 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

Sharp World Clock یکی از بهترین و زیباترین نرم افزارهایی است که برای نمایش ساعت کشورهای مختلف طراحی شده است. این برنامه بسیار حرفه ای طراحی شده و علاوه بر نمایش زمان کشورهای سراسر دنیا می تواند اطلاعاتی از قبیل پرچم کشورها و خطوط مرزی آنها را به آموخته های شما بیفزاید. سادگی و در عین حال قدرتمندی این برنامه باعث گسترش روز افزون آن در اینترنت شده است. بروزرسانی روزانه ی نرم افزار باعث کارکرد بهتر آن می شود.
Sharp World Clock می تواند شما را از زمان دقیق هر کشوری درروی زمین مطلع کند. همچنین می تواند شما را از زمان دقیق طلوع و غروب خورشید در هر نقطه از زمین و یا حتی وضعیت ماه مطلع کند.
ابزارهایی مانند مبدل زمان (بر اساس منطقه)، ساعت های مختلف هشداردهنده بهمراه یک تقویم با قابلیت یادآوری، همزمان سازی ساعت اتمی ( از طریق اینترنت)، قرار گرفتن در سیستم تری و در روی همه پنجره ها قرار گرفتن نیز در اختیار شما قرار دارد.

 

worldclock نمایش ساعت کشورهای مختلف به وسیله Sharp World Clock v4.54

ایرج بازدید : 96 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار جدید و بهبود یافته مترجم کلمات و متن Babylon 8 بصورت خودکار تمام خواسته های شما به عنوان یک فرهنگ لغت جامع را برآورده می سازد. این نرم افزار را می توان بهترین مترجم کلمات و متن ها به حساب آورد.ترجمه و غلت یابی املائی آنلاین متن ها در فضای اینترنت، ترجمه به زبان های مورد انتخاب شما و لیست کلمات پیشنهادی که به صورت خودکار در یک منوی باز شونده به شما نشان داده می شود را می توان سه تفاوت عمده نسخه جدید Babylon 8 با ویرایش های قدیمی آن نام برد.
با استفاده از نرم افزار Babylon 8 ترجمه متن ها و کلمات به آسانترین شیوه ممکن انجام می شود زیرا دیگر نیازی به Copy/Paste های وقت گیر و یا باز شدن پنجره های متفاوت نخواهید داشت. تنها کافیست موس خود را بر روی یک متن در Word، Excel ، پیغام رسان، صفحه وب و یا هر محیط قابل خواندن دیگری نگه دارید تا معنی آن در اختیار شما قرار گیرد. تنها چیزی که احتیاج است، یک کلیک ساده موس می باشد.

 

 baby قویترین مترجم کلمات و متون انگلیسی به نام Babylon v8.0.2 r11

ایرج بازدید : 215 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

آیا تا با حال با مشکل از بین رفتن فایل ها مواجه شده اید؟ به عنوان مثال شما در هارد دیسک خود اطلاعات گوناگونی نگهداری می کنید که هر یک از آن بنا به هر دلیلی می توان برای شما دارای ارزش بالا باشد . به عنوان مثال شما در قسمتی از هارد خود سری عکس های خانوادگی و قدیمی خود را که یاد آور خاطرات شما با اطرافیانتان می باشد نگهداری می کنید و این عکس ها برای شما دارای ارزش زیادی می باشند. یا اینکه ممکن است شما از چندین سند متنی که در آن اطلاعات مهم کاری شما نوشته شده است و از لحاظ کاری ممکن این اطلاعا برای شما بسیار حیاتی باشد. حال تصور کنید کامپیوتر شما دچار یک ویروس شده و تمامی این اطلاعات ارزشمند را از روی هارد شما پاک کرده است ! حال چه می کنید؟ با مشهورترین برنامه ریکاوری میتوانید اطلاعات از دست رفته خودتان را بازیابی کنید.

 

Recover%20My%20Files بازیابی اطلاعات با نرم افزار Recover My Files 4.0.4.448

ایرج بازدید : 51 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار جدید و بهبود یافته مترجم کلمات و متن Babylon 8 بصورت خودکار تمام خواسته های شما به عنوان یک فرهنگ لغت جامع را برآورده می سازد. این نرم افزار را می توان بهترین مترجم کلمات و متن ها به حساب آورد.ترجمه و غلت یابی املائی آنلاین متن ها در فضای اینترنت، ترجمه به زبان های مورد انتخاب شما و لیست کلمات پیشنهادی که به صورت خودکار در یک منوی باز شونده به شما نشان داده می شود را می توان سه تفاوت عمده نسخه جدید Babylon 8 با ویرایش های قدیمی آن نام برد.
با استفاده از نرم افزار Babylon 8 ترجمه متن ها و کلمات به آسانترین شیوه ممکن انجام می شود زیرا دیگر نیازی به Copy/Paste های وقت گیر و یا باز شدن پنجره های متفاوت نخواهید داشت. تنها کافیست موس خود را بر روی یک متن در Word، Excel ، پیغام رسان، صفحه وب و یا هر محیط قابل خواندن دیگری نگه دارید تا معنی آن در اختیار شما قرار گیرد. تنها چیزی که احتیاج است، یک کلیک ساده موس می باشد.

 

 baby قویترین مترجم کلمات و متون انگلیسی به نام Babylon v8.0.2 r11

ایرج بازدید : 53 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

قرآن کریم کتاب آسمانی بیش از ۲ میلیارد مسلمان در جهان میباشد، به امید روزی که همه مسلمانان با تکیه بر قرآن اتحاد و وحدت کامل پیدا کنند. بر آن شدیم که یک مرجع بزرگی از ترجمه کامل قرآن کریم را برای شما جمع آوری نموده و برای دانلود در اختیار شما قرار دهیم. این مجموعه شامل متن کامل قرآن مجید به ۳۶ زبان زنده دنیا می باشد. در ضمن فایل ها با فرمت pdf (پی دی اف) بوده و باید با برنامه پی دی اف خوان باز نمایید.
ترجمه شده به ۳۶ زبان زنده دنیا (متوسط حجم هر فایل ۲ مگابایت):
فارسی، عربی، چینی، ژاپنی، فرانسه، آلمانی، ایتالیایی، ترکیه ای، روسی، هلندی، اسپانیایی، لاتین، ناتالی، اوکراینی، فیلیپینی، سواهیلی، سوئد، اسلاواکی، رومانی، پرتقالی، لهستانی، نروژی، کره، یونان، فلاندی، اسپرانتور، انگلیسی، دانمارکی، چکوسلاواکی، تایلندی

 

Quran in 36 Languages متن قرآن کریم به ۳۶ زبان دنیا Quran in 36 Languages

ایرج بازدید : 34 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار PdfGrabber این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به سرعت و به سادگی اسناد پی دی اف خود را به تمامی فرمتهای اصلی دیگر تبدیل نمایید. این نرم افزار از فونت اصلی به کار رفته در سند پی دی اف برای نزدیک تر شدن هر چه بیشتر نتیجه کار به صفحه بندی فایل اصلی استفاده می نماید. بااستفاده از ویرایشگر محتوای نرم افزار نیز می توان انتخاب نمود که چه بخشی از فایل پی دی اف بایستی استخراج شود ویا اینکه تمامی فایل را بصورت یکجا تبدیل نمود. کنترل از راه دور از طریق خط فرمان، پوشه های کنترل شده و واسط کاربری COM کارهای روزانه شما با اسناد را آسانتر از همیشه می نماید. لایسنس های شبکه این نرم افزار نیز قابلیت استخراج همزمان فایل های پی دی اف برای چندین کاربر را بصورت یکجا برروی یک شبکه می دهد. همچنین با استفاده از این نرم افزارمی توانید تصمیم بگیرید که کدام یک از تصاویر سند پی دی اف بایستی استخراج گردد و یا اینکه تمامی سند را به تصویر تبدیل نمایید. همچنین این نسخه از نرم افزار برای کاربران حرفه ای نیز بخوبی مجهز گردیده است، قابلیتهای اضافی ارائه شده دراین نسخه شامل فرمتهای خروجی DXF/AutoCAD با آرایش صفحه ی دی اف، PowerPoint  و  XML، قابلیت استخراج چندین فایل پی دی اف بصور همزمان و گزینه برای کنترل از راه دور از طریق خط فرمان و یا عملکرد پوشه کنترل شده ” Monitored Folder” می باشند. می توان گفت که در حال حاضر این نرم افزار بهترین نمونه موجود در بازار برای تبدیل اسناد پی دی اف نوشته شده به زبان فارسی به فایلهای Word و غیره می باشد.

 

pdfgrabber تبدیل فرمت PDF به سایر فرمتها با پشتیبانی از زبان فارسی PdfGrabber 5.0.0.10 Pro

ایرج بازدید : 42 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

گاهی نیاز است که بدون از دست دادن اطلاعات و پاک کردن فایلهای موجود در یک هارد دیسک تغییراتی در اندازه و نوع پارتیشن ها بدهید. با اینکه مدت زیادی است نسخه جدیدی ازNorton Partition Magic منتشر نشده است ولی هنوز بهترین برنامه برای پارتیشن بندی هارد به شمار می رود. این برنامه را به دلیل کامل شدن آرشیو سایت دانلودها معرفی کرده ایم و این نسخه آخرین ورژن از این نرم افزار محبوب است. توصیه مهم این است که هاردهای بالاتر از ۸۰ را با این برنامه از ابتدا پارتیشن بندی نکنید و برای پارتیشن بندی هاردهای نو از پارتیشن بندی ویندوز در هنگام نصب یا بعد از نصب در قسمت Computer Management ویندوز استفاده کنید. اما برای تغییر اندازه پارتیشنها و کارهای دیگر در هر هاردی با هر ظرفیتی هنوز می توانید از این نرم افزار استفاده کنید.

 

pmagic مدیریت پارتیشن هارد دیسک Norton Partition Magic 8.05

ایرج بازدید : 46 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

آیا تا به حال به فکر اجرای بازی های پلی استیشن در کامپیوتر خود بوده اید؟
تا به حال نرم افزارهای گوناگونی برای این کار تولید شده اند که هیچکدام موفقیتی جالبی کسب نکرده اند. ولی شبیه ساز VGS کاملترین و قدرتمند ترین و سریعترین این سری از نرم افزارها است که شما با استفاده از این برنامه می توانید اکثر بازی های پلی استیشن ۱ را در کامپیوتر خود اجرا نمائید.در مجموع توسط این نرم افزار دو روش برای اجرای بازیهای پلی استیشن در کامپیوتر وجود دارد.
- روش اول :
شما کافی است سی دی بازی مورد نظر را درون سی دی رام کامپیوتر خود قرار داده و بعد با اجرای این نرم افزار به راحتی بازی مورد نظر را در کامپیوتر خود انجام دهید.

- روش دوم :
شما می توانید به کمک نرم افزارهایی مانند CloneCD و یا Nero از سی دی بازی مورد نظر Image گرفته و به کمک برنامه های درایو مجازی مانند Clone Drive بازی خود را اجرا کرده و سپس با نرم افزار VGS بازی را درون کامپیوتر انجام دهید که در اینصورت نیازی به قرار دادن سی دی بازی درون سی دی رام نیست.

 

vgame اجرای بازی های پلی استیشن در کامپیوتر   Virtual Game Station 1.41

ایرج بازدید : 42 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

یک ابزار بسیار سودمند برای بازگردانی و یافتن پسورد فایل Rar که شما آنها را فراموش کرده اید . این نرم افزار از روش های تخصصی برای پیدا کردن پسورد فایل های Rar استفاده می کند . کار با این نرم افزار بسیار ساده است به گونه ای که شما فایل خود را انتخاب کرده و سپس با چند کلیک نرم افزار پسورد را برای شما پیدا خواهد کرد . این برنامه بسیار کاربردی است و در بعضی از مواقع بسیار اثر گذار و رهایی بخش خواهد بود . همچنین شما می توانید چندین فایل را باهم مورد اسکن قرار دهید .

 

zip password box بازیابی پسورد فایل های Rar با استفاده از RAR Password Recovery Magic v6.1

ایرج بازدید : 45 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

از گذشته رسم بر این بوده که وقتی شخصی قصد بیدار شدن از خواب در ساعت خاصی را داشته باشد با تنظیم یک ساعت در آن زمان و شنیدن صدای زنگ آن از خواب بیدار شود. انواع و اقسام زنگ ها و ساعت ها از گذشته تا کنون ساخته و طراحی شده اند و این طراحی ها به کامپیوتر و دنیای نرم افزاری نیز وارد شده است. سیستم عامل ویندوز دارای ساعتی برای نمایش زمان می باشد. این ساعت فقط به منظور نمایش زمان طراحی شده است و دارای هیچ گونه امکانات خاصی نمی باشد و به طور مثال کاربران نمیتوانند برای بیدار شدن از خواب خود اقدام به تنظیمی نمودن آن برای زنگ زدن و هشدار دادن نمایند زیرا از این ویژگی برخوردار نیست. نرم افزار های گوناگونی برای نمایش زمان بر روی زمینه دسکتاپ طراحی شده اند که تمامی آن ها به طور معمول از ویژگی Alarm نیز پشتیبانی می کنند. 
در این مطلب با نرم افزاری در این زمینه آشنا می شوید.
Alarm Master Plus نام یک ساعت زنگ دار حرفه ای نرم افزاری با ویژگی ها و امکانات بالا می باشد که به وسیله آن کاربران می توانند علاوه بر استفاده از ویژگی اصلی نرم افزار که اعلام Alarm در زمان های تعیین شده می باشد از ویژگی های دیگر موجود در این نرم افزار نیز استفاده نمایند. از این ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد می توان به پخش فایل های صوتی و تصویری مشخص شده در زمان تعیین شده ، قابلیت ایجاد تکرار ، مدیریت بر زمان های تنظیم هشدار از جمله زمان پخش alarm ، تعداد تکرار آن ها در یک روز و یا یک هفته و تاریخ های از پیش تعیین شده ، دارای ابزار هوشمند  snooze  و … اشاره نمود.

 

Alarm Master Plus ساعت زنگ دار همه کاره برای کامپیوتر شما Alarm Master Plus v5.04.00

 

ایرج بازدید : 39 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

دیکشنری قدرتمند از شرکت بین المللی LingvoSoft که شامل بیش از ۴۰۰۰۰۰ کلمه و عبارت مختلف می باشد. این دیکشنری در قالب زبان های گوناگون (از جمله فارسی) و در دو نسخه مختلف مخصوص Windows و Pocket Pc طراحی و ارائه شده است . این دیکشنری سخنگو ، دارای ترجمه کلمات از فارسی به انگلیسی و بالعکس می باشد.

 

Lingvosoft Talking دیکشنری قدرتمند Lingvosoft Talking Dictionary 4.21

ایرج بازدید : 51 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

یک برنامه قدرتمند برای تصویر بردای و ضبط فیلم از روی محیط نرم افزاری و همچنین فیلم برداری از روی سیستم عامل می باشد.  این برنامه قابلیت های دیگری نیز دارد که می توان این قابلیت ها را به این صورت نام برد : دارای رابط کاربری خوب و آسان ، دارای ابزار ویرایش عکس حرفه ای ، قابلیت تعیین کلیدهای میانبر برای سریعتر نمودن عملکرد ، عکس برداری از محیط تعیین شده ، پیش نمایش و ضبط تصویر و ویدیو ، قابلیت خروجی دادن با توانایی تنظیمات ، اضافه نمودم علامت ها و آیکون به تصویر برای چاپ  چاپ و متن به ویدئو و تصویر ، ادیتور پیشرفته برای ویرایش و… . در ضمن همانطور که ذکر شده این برنامه قابلیت عکس برداری را نیز دارا می باشد . این عکس برداری با کیفیت بالا و قابل تنظیم می باشد .

vedio فیلم برداری از ویندوز با نرم افزار Power Screen Capture 7.1.0.57

ایرج بازدید : 36 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

اگر به محیط زیبای میندوز ۷ دلبسته اید اما وقت لازم برای عوض کردن سیستم عامل به ۷ ندارید یا به هر دلیل دیگری نمی توانید از این محیط زیبا استفاده کنید می توانید با نصب این نرم افزار از محیط سیستم عامل ۷ بر روی XP نهایت لذت را ببرید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار  Seven Transformation Pack 3:
- تغییر بوت اسکرین
- شیشه ای شدن و شفاف شدن کامل استارت منو و تسکبار
- استایل کاملا شفاف و شیشه ای ویندوز ۷
- تغییر استارت منو ویندوز ۷
- تغییر صفحه خوش آمد ویندوز
- تغییر محیط Explorer یا My computer
- ساید بار ویندوز ۷
- والپیپر های ویندوز ۷ 
- و …

دانلود اسکریپت

7transformation downloadha.com تجربه ويندوز 7 با Seven Transformation Pack 3

 

ایرج بازدید : 38 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید. قابلیت های کلیدی نرم افزار را در ادامه می توانید مشاهده کنید …

 

 

winrar قویترین نرم افزار فشرده ساز Winrar 3.90 Final

 
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 249
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 154
  • بازدید ماه : 154
  • بازدید سال : 25,194
  • بازدید کلی : 85,144
  • کدهای اختصاصی
    نام و نام خانوادگي
    پست الکترونيکي
    شماره تلفن
    مبلغ به تومان
    توضيحات