loading...
با شماره گیری کد #4422*789* بدون نیاز به اینترنت کارت شارژ بخرید و در قرعه کشی شرکت کنید
ایرج بازدید : 43 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

KMPlayer v1.1.3 دانلود نرم افزار پخش کننده KMPlayer v1.1.3 – آندروید

 نرم افزار KMPlayer یکی از قدرتمند ترین و محبوب ترین برنامه های پخش ویدئو که در سیستم عامل های ویندوز بسیار محبوب هست، نسخه اندرویدی این پلیر محبوب پس از مدت ها انتظار به تازگی منتشر شده است که دارای همان قابلیت های نسخه ویندوزی است. یکی از بهترین قابلیت های این پخش کننده که شما رو از بقیه پلیر های بی نیاز میکند این است اطلاعات کاملی همچون اسم، تصویر پیش نمایش، حجم، رزولوشن و غیره لیست می کند تا بتوانید تنها با یک لمس هرکدام را که مایلید پخش کنید! این پلیر از اکثر فرمت های صوتی و تصویری مانند ۳g2, .3gp, .3gp2, .3gpp, .amv, .asf, .avi, .divx, drc, .dv,f4v, .flv, .gvi, .gxf, .iso, .m1v, .m2v, .m2t, .m2ts, .m4v,mkv, .mov, .mp2, .mp2v, .mp4, .mp4v, .mpe, .mpeg,mpeg1, .mpeg2, .mpeg4, .mpg, .mpv2, .mts, .mtv, .mxf, .mxg,nsv, .nuv, .ogm, .ogv, .ogx, .ps, .rec, .rm, .rmvb, .tod,ts, .tts, .vob, .vro, .webm, .wm, .wmv, .wtv, .xesc پشتیبانی میکند. برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۴.۱ و بالاتر نیاز دارید.

ایرج بازدید : 38 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

SimSimi v6.2.5 گفتگو با روبات هوشمند SimSimi v6.2.5 – اندروید

 SimSimi یک نرم افزار بسیار جالب و سرگرم کننده برای سیستم عامل محبوب اندروید می باشد که توسط آن می توانید درون موبایل یا تبلت تان با روبات هوشمند چت و گفتگو کنید و روبات نیز پاسخ هایی مربوط به سوال تان به شما ارائه خواهد داد. نرم افزار SimSimi دارای هوش مصنوعی بالایی بوده و جواب های بسیار جالب و بامزه ای را به شما می دهد. توانایی تلفظ و پخش لغت های به صورت صوتی یکی از ویژگی های این اپلیکیشن جالب و کم حجم می باشد. این نرم افزار را می توانید در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

ایرج بازدید : 170 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

Rocket%20Music%20Player%20Premium%202.8.4.2 موزیک پلیر Rocket Music Player Premium 2.8.4.2 – اندروید

 موزیک پلیر Rocker Music Player  یک موزیک پلیر با امکانات مناسب برای گوشی اندرویدی شماست. این برنامه با داشتن ظاهری ساده و به‌دور از پیچیدگی کار با یک موزیک پلیر را برای شما ساده می‌کند. در این برنامه می‌توانید پلی‌لیست ایجاد کرده، آهنگ‌های خود را بر اساس معیارهای مختلف مثل آلبوم، آرتیست، ژانر و… دسته بندی کنید، از اکولایزرهای موجود استفاده کنید، آهنگ‌ها را از Lock Screen کنترل نمایید، از برنامه‌های Scrobble مثل last.fm همزمان با آهنگ گوش دادن استفاده کنید و… این برنامه همچنین دارای دو نوع Widget بوده و دارای قابلیت‌های متنوع دیگری نیز می‌باشد. برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

ایرج بازدید : 42 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

Google Camera v2.2.024 دوربین گوگل Google Camera v2.2.024 – اندروید

 Google Camera یک برنامه گرفتن سریع و آسان عکس و ویدیو، و دارای حالت های تصویر خلاق مانند Photo Sphere (حوزه عکس)، Lens Blur (تاری لنز) و Panorama (پانوراما) می باشد. این نرم افزار یک دوربین ساده و سریع برای ثبت تصاویر خلاقانه وهمچنین ضبط ویدیوهای مورد علاقه تان است . همچنین این نرم افزار دارای قابلیت photo Share و عکاسی پانوراما ۳۶۰ درجه ای می باشد و میتوان از منظره یاب ۱۰۰% برای گرفتن بیشترین رزولوشن از سنسور دوربین استفاده کرد .برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۴.۴ و بالاتر نیاز دارید.

ایرج بازدید : 37 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

Photo Cut Out  نام یک نرم افزار زیبا و جذاب و البته کاربردی برای سیستم عامل های آیفون و آیپد است که با آن میتوانید از هر تصویری که استیکر بسازید و آنها را در تصاویر دیگر استفاده کنید .  در این نرم افزار در واقع با میکس بخش ها و تصاویر مختلف ،  میتوانید آثار خلاقانه ای بسازید . ویژگی های این نرم افزار دارای انواع بک گراندها و افکت های هنری ، قابلیت ذخیره و به اشتراک گذاری استیکرها و … است . برای اجرای این بازی به iOS 6.1 و بالاتر نیاز دارید  .

 

Photo Cut Out 1.4.6 ویرایش تصاویر Photo Cut Out v1.4.6 – آیفون و آیپد و آیپاد

 

ایرج بازدید : 30 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

آفیس یکی از پر کاربرد ترین نرم افزارهای شرکت میکروسافت میباشد که هر کاربری که با کامپیوتر کار میکند حتما با آن سر و کار داشته اید. این بار افیس برای گوشیهای اندروید ارائه شده ! با استفاده از نرم افزار کاربردی OfficeSuite Pro به ایجاد ، مشاهده ، چاپ ، ویرایش و به اشتراک گذاری فایل های ورد ، اکسل و پاورپوینت پرداخته و یا فایل های با فرمت PDF را بارگزاری کنید. قابل ذکر است که نرم افزار OfficeSuite Pro کاملا از زبان فارسی پشتیبانی می کند. برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید .

نسخه ی اصلاح شده اضافه شد

 

OfficeSuite Pro 7.5.1952 نرم افزار آفیس OfficeSuite Pro 7.5.1952 – اندروید

 

ایرج بازدید : 65 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

مطمئنا حتی اگر انتخاب شما یکی از بهترین و بالاترین مدل های htc و سامسونگ هم که باشد با این حجم نرم افزارها و مخصوصا بازی های دیتا دار جدید به این مشکل آزار دهنده یعنی پر شدن فضای مموری داخلی و فضای App گوشی برخورد کرده اید . یکی از مشکلات اصلی کاربران دارای اسمارت فون های اندرویدی مواجه شدن با کمبود حافظه می باشد به گونه ای که با نصب چندین بازی اچ دی حافظه ی گوشی تمام شده و دیگر نمی توانند بازی های دلخواهشان را نصب کنند! FolderMount Premium 2.6.4 برنامه کاربردی مخصوص گوشی های روت شدی اندرویدی که در صورت کمبود فضای داخلی گوشی ، امکان انتقال فولدر برنامه یا بازی های موجود در حافظه داخلی گوشی را به حافظه SD ( خارجی ) منتقل به شما میدهد. در واقع کار این نرم افزار به این صورت است که با حفظ نام و پوشه برنامه یا بازی مورد نظر شما در مموری داخلی فقط دیتاهای حجیم داخل پوشه مورد نظرتان را با پوشه ای با اسم مشابه به مموری خارجی یا مموری اکسترنال انتقال می دهد .  این نرم‌افزار بر روی اندروید ۲.۳ و بالاتر قابل اجراست  .

 

FolderMount Premium 2.6.4 نرم افزار انتقال دیتا FolderMount Premium 2.6.4 – اندروید

 

ایرج بازدید : 34 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار Weather Live  اجازه ندهید آب و هوای بد شما را شگفت زده کند. با نرم افزار Weather Live به آسانی به وضعیت آب و هوایی شهرها و کشورهای مختلف دسترسی داشته باشید و پیش بینی روزهای آینده ی آب و هوایی را مشاهده کنید . برنامه با جمع آوری اطلاعات دمایی از منابع معتبر می تواند بهترین منبع اطلاع رسانی باشد. برنامه دارای ویجت اختصاصی برای دسترسی سریع تر به اطلاعات دمایی است . برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Weather Live v2.4 پیش بینی آب و هوا Weather Live v2.4 – اندروید

ایرج بازدید : 37 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

آنتی ویروس CM Security – FREE Antivirus که محصول شرکت Clean Master است کم حجم ترین و مورد اعتمادترین برنامه امنیتی و آنتی ویروس برای سیستم عامل اندروید در سراسر جهان است که برنده آزمون های جهانی بهترین آنتی ویروس در موبایل است که با دانلود بیش از ۱۰۰ میلیون و رتبه ۴.۷ از ۵ در صدر پرطرفدارترین و برترین نرم افزار آنتی ویروس گوگل پلی قرار دارد! برنامه می تواند ویروس ها، بد افزارها، تروجان ها، افزارهای جاسوسی، آگهی های تبلیغاتی و … را شناسایی کند و به صورت حرفه ای آن ها را ازبین ببرد . اگر احساس می کنید سرعت موبایلتان کم شده است و ویروس هایی در آن نفوذ کرده و باعث کندی سرعت شده اند و به یک بهینه ساز و پاک کننده نیاز دارید CM Security به کمک شما خواهد آمد و با موتورهای قدرتمند حالت دوگانه محلی و ۱۶ سال سابقه در زمینه ی آنتی ویروس های کامپیوتر گوشی شما را تنها با یک کلیک پاک سازی می نماید! برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید .

 

CM Security %96 Antivirus FREE v1.3.1 آنتی ویروس CM Security – Antivirus FREE v1.3.1 – اندروید

 

ایرج بازدید : 318 دوشنبه 12 خرداد 1393 نظرات (0)

اپلیکیشن Instagram امروزه به محبوب‌ترین ابزار تخصصی اشتراک‌گذاری عکس در بین کاربران موبایل تبدیل شده است. این نرم‌افزار به‌کاربر اجازه می‌دهد عکس‌های گرفته‌شده توسط موبایل خود را با دوستان خود و کاربرانِ دیگر در این شبکه به‌اشتراک بگذارد. فیلتر‌های موجود در این برنامه، باعث می‌شود بتوانید ظاهر عکس‌های خود را قبل از آپلود، به‌طور قابل توجهی بهبود دهید. همچنین قابلیت‌هایی نظیر برش عکس یا مات کردن قسمت مشخصی از آن، قابلیت‌های دیگری هستند که باعث می‌شوند عکس شما زیباتر به‌نظر برسد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Instagram v5.3.0 اشتراک گذاری تصاویر Instagram v5.3.0 – اندروید

ایرج بازدید : 37 دوشنبه 12 خرداد 1393 نظرات (0)

موزیلا فایرفاکس مرورگری سریع، امن و هوشمند برای سیستم های کامپیوتری میباشد که هم اکنون نسخه اندروید آن توسط بنیاد موزیلا فایرفاکس برای پلتفورم محبوب اندروید بصورت رایگان ارائه شد. این مرورگر دارای محیط کاربری ساده و پویایی است و تمام انتظاراتی را که از یک مرورگر دارید را در اختیار شما قرار می دهد . سریع بودن، راحتی در استفاده و سفارشی کردن، به همراه داشتن آخرین موارد امنیتی و ویژگی های حفظ حریم خصوصی از جمله مواردی است که به شما در آنلاین بودن امن کمک می کند. قابلیت های این مرورگر پشتیبانی از افزونه ها ، صفحه نمایش عالی با نیاز حداقل به تایپ ، پشتیبانی کامل از فلش برای نمایش فایل های فلش ، پشتیبانی از HTML5 و … است . این نرم‌افزار بر روی اندروید ۲.۳ و بالاتر قابل اجراست.

 

Firefox Browser for Android v29.0.1 مرورگر فایرفاکس Firefox Browser for Android v29.0.1 – اندروید

ایرج بازدید : 44 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار My APKs Pro backup manage apps میتوانید هر زمان که خواستید از برنامه‌های نصب شده بر روی دستگاه اندرویدی شما پشتیبان‌گیری می‌کند، تا بعداً بتوانید بدون نیاز به اینترنت دوباره آن‌ها را نصب کنید. از ویژگی های این نرم افزار میتوان به گزارش‌گیری از لیست برنامه‌های تصب شده در فرمت‌های HTML، Pdf و TXT ، قابلیت حذف نرم افزارها و … اشاره کرد . این نرم‌افزار بر روی اندروید ۲.۰ و بالاتر قابل اجراست.

 

My APKs Pro backup manage apps 1.7 نرم افزار بکاپ گیری My APKs Pro Backup Manage Apps v1.7 – اندروید

 

ایرج بازدید : 47 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

کمتر کسی است که با نرم‌افزار محبوب Skype آشنایی ندارد. Skype یک ابزار بسیار مفید برای برقرار ارتباط با دوستان و آشنایان از طریق اینترنت در هرکجای دنیا است. با Skype می‌توانید تماس‌های صوتی و تصویری برقرار کنید و حتی با موبایل افراد (با پرداخت هزینه) تماس بگیرید. کیفیت صدا و تصویر در این نسخه افزایش چشمگیری داشته همچنین برخی از مشکلات در گوشی های مختلف به طور کل حل شده است. این نرم‌افزار بر روی اندروید ۲.۱ و بالاتر قابل اجراست.

 

Skype 4.9.0.45564 تماس اینترنتی Skype 4.9.0.45564 – اندروید

ایرج بازدید : 46 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

اگر به دنبال یک نرم افزار پیشرفته جهت مدیریت بر روی Ram گوشی اندرویدی خود هستید ، ما به شما برنامه RAM Manager Pro را معرفی می نماییم . با استفاده از این برنامه می توانید رم گوشی خود را مدیریت کرده و فضای آن را خالی و سرعت گوشی را افزایش دهید. این نرم افزار با امکانات خود نظیر دارا بودن ویجت برای هوم اسکرین ، بروزرسانی های مکرر و عاری از هرگونه تبلیغات به عنوان یک برنامه ی محبوب بهینه ساز شناخته می شود.این نرم‌افزار بر روی اندروید ۲.۱ و بالاتر قابل اجراست.

 

RAM Manager Pro 6.1.2 افزایش کارایی رم RAM Manager Pro 6.1.2 – اندروید

ایرج بازدید : 32 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. در نسخه‌ی جدید بالاخره Viber به‌طور کامل با ظاهری جدید و سازگار با iOS 7 ارائه شده است. این نرم افزار کاربردی را از دست ندهید. برای اجرای این برنامه به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

viber 42 دانلود نرم افزار ارتباطی Viber 4.2   آیفون و آیپد

ایرج بازدید : 31 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Android Collection Pack 04 – بدون شک آندروید یکی از محبوب ترین سیستم عامل های گوشی های هوشمند می باشد که روزانه ۱۰۰ ها نرم افزار و بازی و … برای گوشی های آندرویدی عرضه می شود . سایت دانلودها برای شما دارندگان گوشی های آندروید مجموعه ای از جدیدترین اپلیکیشن ها ، بازی ها و تم های آندروید را به صورت رایگان آماده کرده است . این پک چهارمین مجموعه عرضه شده در سال ۲۰۱۴ از سایت می باشد که هر هفته عرضه خواهد شد . با فستیوال پک های آندرویدی دانلودها همراه شوید تا با صرف کمترین وقت ، بهترین و جدیدترین برنامه ها و بازی ها را در اختیار داشته باشید .

 

Android Collection Pack پک چهارم برنامه ها، بازی ها و تم های جدید آندروید Android Collection Pack

ایرج بازدید : 35 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. چند امکان مهم که در نسخه‌ی جدید این برنامه اضافه شده است، امکان بلاک کردن شماره‌های خاص، ارسال بیش از ۱۰ عکس همزمان، سفارشی‌سازی صدای زنگ و مسیج و امکانات تازه‌ی دیگر است.

 

viber android دانلود نرم افزار ارتباطی Viber 4.2.0.1733   اندروید

ایرج بازدید : 37 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

چندی پیش که نرم افزار بازار  برای حل مشکل استفاده از اندروید مارکت برای ایرانیان توسط شرکت همراه همزبان ایرانیان ارائه شده بود این انتظار می رفت که این برنامه بهبود های بیشتری یابد . هم اکنون نسخه جدید برنامه بازار یعنی Bazar v 3.2.1 را  با امکانات جدید می توانید از سایت دانلود ها دریافت نمایید . شما با کمک این برنامه قادر خواهید بود تا برنامه های موجود در کافه بازار که در واقع گلچینی از بهترین ها و جدیدترین های اندروید مارکت می باشد به راحتی دریافت و استفاده نمایید . امکانات اضافه شده در این نسخه عبارتند از : امکان ادامه دانلود ( Resume ) ،  امکان اتصال به حساب کاربری در کافه بازار ، امکان خرید برنامه های فارسی ، امکان آپدیت برنامه های نصب شده ، ثبت نظرات کاربران و… می باشند . 

 

Bazaar 3.2.1 نسخه جدید نرم افزار بازار Bazar v3.2.1 برای گوشی های اندروید

ایرج بازدید : 35 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بازی سراسر شادی و خاطره شعر یادت نره هوش و قدرت حافظه شما را به چالش میکشد. در این بازی که بر گرفته از برنامه محبوب تلویزیونی Don’t Forget The Lyrics است آهنگ ها و ترانه های ماندگار ایرانی در دسته بندی های مختلف به شما نشان داده می شود، پس از انتخاب آهنگ دلخواه آن آهنگ برای شما پخش می گردد، اما درادامه آهنگ در نقطه ای می ایستد و شما بایستی ادامه ترانه را حدس بزنید؛ البته در این راه می توانید از ۲ یاور بهره ببرید؛ یاور اول با نشان دادن ۲ جای خالی به یاری شما می آید و یاور دوم هم ۳ گزینه را برای شما نمایان میکند. در انتها هم می توانید رتبه جهانی خود را ببینید.
به شما توصیه می کنیم که لذت انجام این بازی را در محیط های خانوادگی و جمع دوستان از دست ندهید.

 

sher and نرم افزار فارسی شعر یادت نره   اندروید

 

 

caution نرم افزار فارسی شعر یادت نره   اندروید توجه: این نرم افزار در دو نسخه بتا و کامل عرضه شده است که نسخه بتا رایگان بوده و شامل چند شعر می باشد اما نسخه کامل که شامل شعر های فروانی می باشد را پس از نصب می توانید با هزینه ۲۰۰۰ تومان فعال کنید و از استفاده آن لذت ببرید. تیم دانلودها پیشنهاد میکند پس از نصب نسخه رایگان اگر نرم افزار مورد پسند واقع شد حتما نسخه کامل آن را تهیه نمایید.

 

download نرم افزار فارسی شعر یادت نره   اندروید دانلود نسخه بتا با حجم ۲۶ مگابایت (رایگان) – لینک کمکی

download نرم افزار فارسی شعر یادت نره   اندروید دانلود نسخه کامل با حجم ۴۷ مگابایت (۲۰۰۰ تومان) – لینک کمکی

 

ایرج بازدید : 45 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

نسخه جدید منشی تلفی قدرتمند و محبوب WebGate Voice Inbox v1.10.120 که مخصوص گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳ و ۵ بوده و این بار به زبان فارسی نیز ترجمه شده است را برای شما کاربران سایت دانلود ها آماده دانلود کرده ایم.

ویژگی ها :
- قابلیت ذخیره پیام صوتی شما با کیفیت بالا
- امکان حذف و ذخیره پیام های دریافتی
- مرتب سازی پیام ها بر اساس نام ، شماره و زمان
- منو کاملا فارسی
- و …

 

WebGate Voice Inbox v1.10.120 منشی تلفنی فارسی برای موبایل WebGate Voice Inbox v1.10.120

ایرج بازدید : 46 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

نسخه جدید نرم افزار فوق العاده کاربردی و محبوب ارسال پیامک جعلی DrJukka Fake Messages v1.10.2 که مخصوص گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳ و ۵ بوده را برای شما کاربران سایت دانلودها آماده دانلود کرده ایم. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید بعد از انجام تنظیماتی مانند زمان،شماره و متن پیام یک پیام جعلی دریافت نمایید که البته هیچ هزینه ایی برای شما نخواهد داشت.

 

DrJukka Fake Messages v1.10.2 نرم افزار ارسال پیامک جعلی  DrJukka Fake Messages v1.10.2 مخصوص نوکیا s60v3 و s60v5

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 249
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 94
  • بازدید سال : 25,134
  • بازدید کلی : 85,084
  • کدهای اختصاصی
    نام و نام خانوادگي
    پست الکترونيکي
    شماره تلفن
    مبلغ به تومان
    توضيحات