loading...
با شماره گیری کد #4422*789* بدون نیاز به اینترنت کارت شارژ بخرید و در قرعه کشی شرکت کنید
ایرج بازدید : 38 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

آنتی ویروس CM Security – FREE Antivirus که محصول شرکت Clean Master است کم حجم ترین و مورد اعتمادترین برنامه امنیتی و آنتی ویروس برای سیستم عامل اندروید در سراسر جهان است که برنده آزمون های جهانی بهترین آنتی ویروس در موبایل است که با دانلود بیش از ۱۰۰ میلیون و رتبه ۴.۷ از ۵ در صدر پرطرفدارترین و برترین نرم افزار آنتی ویروس گوگل پلی قرار دارد! برنامه می تواند ویروس ها، بد افزارها، تروجان ها، افزارهای جاسوسی، آگهی های تبلیغاتی و … را شناسایی کند و به صورت حرفه ای آن ها را ازبین ببرد . اگر احساس می کنید سرعت موبایلتان کم شده است و ویروس هایی در آن نفوذ کرده و باعث کندی سرعت شده اند و به یک بهینه ساز و پاک کننده نیاز دارید CM Security به کمک شما خواهد آمد و با موتورهای قدرتمند حالت دوگانه محلی و ۱۶ سال سابقه در زمینه ی آنتی ویروس های کامپیوتر گوشی شما را تنها با یک کلیک پاک سازی می نماید! برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید .

 

CM Security %96 Antivirus FREE v1.3.1 آنتی ویروس CM Security – Antivirus FREE v1.3.1 – اندروید

 

ایرج بازدید : 34 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

مجموعه  بازی های دکتر پاندا ، همگی در راستای آموزش به کودکان و فراهم کردن تجربه ی مشاغل و کارهای روزمره برای آنها عرضه میشوند . در بازی Dr. Panda’s Supermarket محصولاتی را با کمک حیوانات جنگل برداشت کنید و این محصولات را به سوپر ماکت پاندا مهربان ببرید و بفروشید و پولی بگیرید تا با آن پول فروشگاه های مختلف را سازماندهی کنید . از قابلیت های این بازی میتوان به گرافیک رتینا و فضای شاد و فانتزی ، دارای بیش از ۱۰ مینی گیم مختلف و … اشاره کرد . برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید .

 

Dr. Panda%92s Supermarket مدیریت سوپرمارکت Dr. Panda’s Supermarket v1.2 – آیفون و آیپد و آیپاد

 

ایرج بازدید : 39 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

ویدئو جدید یاسر بینام بنام جواب این سوالو نده / تکست



موزیک ویدئو جدید و فوق العاده زیبای یاسر بینام به نام جواب این سوالو نده



براي دانلود کليک راست نموده و از گزينه Save Target As استفاده نماييد

 

 

نام خواننده - نام آهنگ کیفیت حجم فایل لینک دانلود
یاسر بینام - جواب این سوالو نده HQ 45MB Download
یاسر بینام - جواب این سوالو نده NQ 22MB Download
یاسر بینام - جواب این سوالو نده LQ 10MB Download
یاسر بینام - جواب این سوالو نده 3GP 2MB Download


دانلود آهنگ این ویدئو

 

ایرج بازدید : 36 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود انیمیشن Justin and The Knights of Valour 2013

Justin and The Knights of Valour Bluray (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه کم حجم HD BDRip 720p به پست اضافه شد|

|نسخه کم حجم HD BDRip 1080p به پست اضافه شد|

 

 

 

ام انیمیشن: Justin and The Knights of Valou r

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۹۰ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Bluray 720p/Bluray 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: پسر جوانی به بلوغ می رسد و رویای شوالیه شدن را در سر دارد و …

ایرج بازدید : 241 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 January 2014

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است در این نسخه تمامی Hotfix های ویندوز تا تاریخ May14-2013، اینترنت اکسپلورر ۱۰ (IE 10)، درایورهای مربوط به USB3، درایورهای مربوط به کارت های شبکه، درایورهای تمامی وایرلس ها، اضافه شدن کلید نصب به طور خودکار برای فعال سازی ویندوز به صورت پیش فرض گنجانده شده است. این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است.

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده January 2014 |

ایرج بازدید : 65 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

بازیابی سریع و آسان اطلاعات Recuva 1.50.1036

Recuva  نرم افزار رایگان و سریع برای بازیابی فایل های حذف شده به دلایل مختلف می باشد. این نرم افزار در صورتی که بلافاصله بعد از حذف و از بین رفتن اطلاعات شروع به کار کند ، قابلیت بازیابی اکثر فایل ها را خواهد داشت. همچنین این نرم افزار دارای موتور و الگوریتم ویژه ای به نام Deep Scan می باشد که برای بازیابی فایل هایی که قبل تر از بین رفته اند تعبیه شده است. این الگوریتم با صرف زمان بیشتری در هنگام اسکن کردند ، فایل :/.-ای قدیمی تر حذف شده را که امکان بازیابی شدن را دارد ، نمایش خواهد داد. همچنین نرم افزار قابلیت این را دارد که نوع فایل ها نظیر عکس،ویدیو،سند،موزیک و… را قبل از آغاز اسکن مشخص کنید تا سریعتر به نتیجه برسید. همچنین جستجو در مسیر و پوشه ای ویژه نیز ممکن شده است. نرم افزار بعد یافتن فایل ها آنها را با ۳ رنگ نشانه گذاری میکند. قرمز،زرد و سبز که به ترتیب وضعیت بازیابی آنها را از بد به خوب درجه بندی میکند و سالم بودن آنها بعد از بازیابی را مشخص می نماید. یکی از توانایی های مهم نرم افزار بازیابی فایل های word ذخیره نشده است که به هر دلیلی قبل از ذخیره شدن از بین رفته اند. بازیابی اطلاعات فرمت شده از روی هارد دیسک نیز در توانایی های نرم افزار می باشد. قابلیت جالب دیگر نرم افزار بازیابی  ایمیل های حذف شده از نرم افزارهایی مدیریت ایمیل مانند Outlook Express و Mozilla Thunderbird و Windows Live Mail می باشد .

 

ایرج بازدید : 46 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود مستند حیات Life

 

Life : All Episodes HDTV 720p (2009) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|هر ۱۰ قسمت کامل به همراه زیرنویس فارسی|

|برترین و محبوب ترین مستند درباره طبیعت و حیات وحش|

|زیرنویس هر 10 قسمت اضافه شد| 

 

 

نام مستند : Life – مستند حیات

سال انتشار : ۲۰۰۹

مدت زمان : هر قسمت ۶۰ دقیقه

حجم : هر قسمت ۴۰۰ مگابایت

کیفیت: HDTV 720p

زیرنویس فارسی : دارد

IMDB

خلاصه داستان : این مجموعه ی با شکوه، نگاهی کلی به استراتژی‌ها و تلاش‌های جانداران در تنازع برای بقا دارد. تلاش برای شکار کردن و شکار نشدن، تصاویری بسیار مهیج و زیبا از صحنه های شکار جانداران، جنگیدن برای زنده ماندن در شرایطی طاقت فرسا، تلاشی که چارلز داروین از آن به عنوان مبارزه برای وجود نام می برد. در این مجموعه نیز از تکنولوژی بسیار پیشرفته فیلمبرداری استفاده شده است که برای اولین بار در Planet Earth به کارگیری شده بود، علاوه بر این در این مجموعه از تکنیک های منحصر به فردی استفاده شد تا تصاویری متفاوت و بسیار واقعی را به مخاطب خود نشان دهند . تکنیک هایی مثل فیلمبرداری ثابت با هلیکوپتر، حس پرواز در کنار پروانه ها و کارهایی که اجازه می داد تا در کنار جانورانی از جمله گوزن شمالی به فیلمبرداری از آنها بپردازند و به نوعی جزئی از محیط جانوران شوند. در این مجموعه از دوربین های پر قدرتی که امکان تصویر برداری تا ۸۰۰۰ فریم در ثانیه را دارند، استفاده شده است که این قابلیت نیز در شکار صحنه های جذاب شکار که تا کنون دیده نشده اند خیلی مفید و موثر بود. این مستند فوق العاده زیبا هم اکنون در  کاکا دانلود برای شما عزیزان قرار گرفته است …

ایرج بازدید : 40 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود دوبله فارسی سریال پاندای کونگ فو کار – Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness 2012/فصل دوم

 

Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness WebRip (2012) Mkv

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت فوق العاده عالی Webrip HD 720p می باشد|

| مجموعه بیستم در ادامه مطلب قرار گرفت |

 

 

نام انیمیشن:  Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness – سریال کارتونی پاندای کونگ فو کار

ژانرانیمیشن: کمدی ، اکشن

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: هر قسمت ۲۳ دقیقه

حجم: هر قسمت ۱۵۵ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p

دوبله فارسی

خلاصه داستان: انیمیشن جذاب ، دیدنی و خنده دار کونگ فو پاندا برای همگی آشنا و شنیده شده است ! ولی این بار با پو باشید ! در سریالی کارتونی با نام "افسانه های شگفت انگیز" که روایتگر ماجراهای زندگی پو در هنگام تمرین ، حفاظت ، جنگیدن ، آموزش دادن ، آموزش دیدن ، صحبت کردن و … می باشد. تا جایی که او به عنوان فرمانده سرزمین صلح برگزیده می شود . حال او در خانه ای به همراه پنج جنگجوی آتشین زندگی می کند و حالا پو وظایفی جدیدی دارد ! وظایفی که با برگزیده شدن او به عنوان جنگجوی اژدها به او واگذار شده است و …

 

ایرج بازدید : 33 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

جایزه گلدن گلوب

جایزه گلدن گلوب (به انگلیسی: Golden Globe Award)‏ نام مجموعه جوایزی است که هرساله در ایالات متحده آمریکا توسط اتحادیه مطبوعات خارجی هالیوود به بهترین تولیدات سینمایی و تلویزیونی اهدا می‌گردد. این جایزه برای اولین بار در سال ۱۹۴۴ به فیلم‌های تولیدی و محصولات تلویزیونی تعلق گرفت. مهم‌ترین جایزه آکادمی با نام «بهترین فیلم» یکی از مهم‌ترین رقابت‌های فیلم‌سازان محسوب می‌شود. همچنین جایزه «یک عمر فعالیت هنری» یکی از مهم‌ترین جوایز گلدن گلوب است که هرسال به یکی از بزرگان عرصه سینما و تلویزیون آمریکا داده می‌شود. گفتنی است که این جایزه برای فیلم و یا برنامه تلویزیونی خاصی اهدا نمی‌شود و تنها برای یک عمر فعالیتهای هنری بزرگان سینما و تلویزیون آمریکا اهدا می‌شود. ۷۱امین دوره از این مراسم در روز ۱۲ ژانویه ۲۰۱۴ توسط شبکه NBC به نمایش درآمد که شما هم اکنون می توانید آن را با بهترین کیفیت و به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|مراسم به صورت کامل به همراه Arrival Special و با کیفیت HD 720p می باشد|

 

ایرج بازدید : 37 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود منیجر قدرتمند فلش گت (FlashGet)

 download flashget

FlashGet نام آشنایی در نرم افزارهای مدیریت دانلود محسوب می شود که باتوجه به امکانات و قابلیت های بالایش به عنوان نرم افزاری رایگان و خارج از دردسرهای کرکینگ طرفداران زیادی دارد. این نرم افزار از نظر دانلود فایل ها همانند IDM پرسرعت عمل میکند که میتواند ۶ تا ۱۰ برابر سرعت دانلودتان را افزایش دهد. مسلما اگر از مدیریت دانلود مرورگرها استفاده میکنید ، FlashGet میتواند به راحتی لذت دانلود را برایتان فراهم کند. نصب ساده و آسان در کنار سازگاری با مرورگرهای مختلف FlashGet را به انتخاب خوبی بدل میکند. یکی از قابلیت های خوب این نرم افزار زمانی مشخص می شود که کاربر با کپی کردن لینک دانلود پنجره کوچکی باز می شود تا دانلود سریع را برای کاربر فراهم میکند. جدا کردن فایل های فشرده ، ویدویی و موزیک و تورنت نیز نوعی دسته بندی محسوب می شود که کاربر میتواند به تفکیک فایل های دانلود شده خود را بررسی کند. استفاده حداکثری از حجم پهنای باند و همچنین تنظیم اینکه چه تعداد لینک همزمان دانلود شوند و خاموش شدن سیستم بعد از اتمام تمامی دانلودها نیز از دیگر قابلیت های فلش گت می باشد. پشتیبانی از قابلیت Resume لینک ها و تنظیمات پروکسی نیز از امکانات جانبی نرم افزار محسوب می شود.

خلاصه امکانات نسخه 3.7 فلش گت:

دادن زمان دانلود به برنامه برای دانلود خودکار

سرعت و کیفیت بالای برنامه

نگهداری از فایل ها در صورت قطع شدن اینترنت

طراحی قالب توسط خودتان

و......

تعداد صفحات : 25

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 249
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 45
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 219
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 355
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 560
  • بازدید ماه : 560
  • بازدید سال : 25,600
  • بازدید کلی : 85,550
  • کدهای اختصاصی
    نام و نام خانوادگي
    پست الکترونيکي
    شماره تلفن
    مبلغ به تومان
    توضيحات