loading...
با شماره گیری کد #4422*789* بدون نیاز به اینترنت کارت شارژ بخرید و در قرعه کشی شرکت کنید
ایرج بازدید : 48 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

IDM سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager 6.20 build 3 Final

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود. 

ایرج بازدید : 48 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (1)

Le Tour De France 2014 XBOX360-COMPLEX

 

Le.Tour.de.France.2014.Xbox360.Cover.Small دانلود بازي Tour de France 2014 براي XBOX 360

 بازی Le Tour De France ساخته شده توسط کمپانی Cyanide و عرضه شده بوسیله کمپانی Focus Home Interactive می باشد. این یک بازی شبیه سازی دوچرخه سواری می باشد که هر ساله نسخه ی جدیدی از آن عرضه می شود. هر ساله تغییرات و بهبودهای جدیدی در این بازی اضافه می شود تا صدها هزار گیمر طرفدار این سبک از بازی را از خود راضی نگه دارد. این بازی از سال ۲۰۱۱ به بعد برای کنسول ها نیز عرضه شد. تفاوت عمده ای که در نسخه ی کامپیوتر و کنسول وجود دارد این است که در کامپیوتر شما تنها قابلیت رهبری و مدیریت دوچرخه سواران را دارید در حالی که در نسخه ی کنسول آن می توانید خود یکی از دوچرخه سواران باشید. همراه با حرفه ای ترین های جهان پا بزنید و در رقابتی حرفه ای خود را بیازمایید!

ایرج بازدید : 39 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

Brazil v. Mexico – BBC One 720p HDTV (TS)i

 

Brazil vs Mexico 17.06.2014 دانلود بازی برزیل و مکزیک   جام جهانی 2014

 شاید بتوان گفت یکی از بازی های حساس برای این دوره از مسابقات بازی های دوره رده بندی می باشد که تعیین کننده ی تیم های صعود کننده برای دوره بعدی می باشد. در این راستا می توان بازی های حساسی را حتی در این دوره از مسابقات شاهد بود. در این پست بازی دو تیم برزیل و مکزیک که در تاریخ ۱۷ ژوئن ۲۰۱۴ با یکدیگر بازی کرده اند را می توانید به بهترین کیفیت HD 720p به صورت ۵۰ فریم بر ثانیه دریافت نمایید.

ایرج بازدید : 35 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

Russia v. South Korea - 720p HDTV-W4F (MKV)i

 

Russia vs South Korea 17.06.2014 دانلود بازی روسیه و کره جنوبی   جام جهانی 2014

 شاید بتوان گفت یکی از بازی های حساس برای این دوره از مسابقات بازی های دوره رده بندی می باشد که تعیین کننده ی تیم های صعود کننده برای دوره بعدی می باشد. در این راستا می توان بازی های حساسی را حتی در این دوره از مسابقات شاهد بود. در این پست بازی دو تیم روسیه و کره جنوبی که در تاریخ ۱۷ ژوئن ۲۰۱۴ با یکدیگر بازی کرده اند را می توانید به بهترین کیفیت HD 720p به صورت ۵۰ فریم بر ثانیه دریافت نمایید.

ایرج بازدید : 65 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

Mozilla Firefox نسخه نهایی مرورگر سریع فایرفاکس Mozilla Firefox 30.0 Final

 Mozilla Firefox 30.0 محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید.

 

ایرج بازدید : 50 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

نام مستند : Hyena Coast

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۴۳ دقیقه

حجم : ۹۹۹ مگابایت

کیفیت : ۷۲۰p HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : متخصص کفتارهای قهوه ای ، Wiesel می خواهد کفتار مورد علاقه اش که Tosca نام دارد را پیدا کند . Tosca در محدوده ی خانه اش در سواحل غربی نامیبیا ناپدید شده است . Wiesel به مدت ۱۷ سال در حال مطالعه بر روی کفتارهای قهوه ای ساحلی است و مصمم است تا حیوان مورد علاقه ی خود را پیدا نماید …

 National Geographic – Hyena Coast (2014) 720p HDTV Mp4

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

Hyena Coast دانلود مستند کفتار ساحلی Hyena Coast 2014

ایرج بازدید : 50 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 

Chronology-TiNYiSO

 

Chronology دانلود بازی فکری Chronology برای PC

 Chronology عنوان بازی ترکیبی از پازل ها و معماهای چالش برانگیز می باشد که به تازگی منتشر شده است . شما در این بازی در نقش مخترع پیر ولی باهوش بازی خواهید کرد که به شدت به حلزون خود وابسته است ، شما با اختراع و داشتن یک ماشین زمان می توانید زمان را متوقف کنید و با آن به گذشته و آینده سفر کنید . با استفاده از این توانایی های خود در زمان سفر کنید و با دستکاری اشیا ، پازل های بازی را حل نمایید . همچنین می توانید با استفاده از دکمه سوئیچ ، شخصیت خود را با توجه به نقطه ی قوتشان در امر حل پازل های بازی تغییر دهید و حلزون یا دانشمند را انتخاب کنید . محیط های بازی سرشار از رنگ های شاد و زیبا هستند که در مکان های مختلف ، مخلوطی از فرهنگ های متنوع را مشاهده خواهید کرد. در ادامه می توانید تصاویری از این بازی به همراه لینک دانلود آن را مشاهده نمایید .

ایرج بازدید : 36 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

xcode 6 beta نرم افزار برنامه نویسی Xcode 6 Beta   مک

 اگر با برنامه‌نویسی iOS و OS X آشنایی داشته باشید حتماً نام Xcode برای شما آشناست. Xcode ابزار اختصاصی اپل برای سیستم‌عامل Mac OS X است که به کمک آن می‌توانید برای آیفون، آیپد و مک برنامه و بازی بنویسید. در کنفرانس WWDC 2014 که کمتر از یک هفته‌ی پیش برگزار شد اپل از نسخه‌ی ۶ Xcode رونمایی کرد. در این نسخه تغییرات زیادی ایجاد شده است. مهم‌ترین این تغییرات معرفی زبان جدید Swift است که می‌تواند تحولی در برنامه‌نویسی iOS و مک ایجاد کند. امکان دیگر Playgrounds است که به شما اجازه می‌دهد در حین نوشتن کدها نتیجه‌ی هر تغییر را به‌صورت آنی در برنامه‌تان مشاهده کنید. اگر دوست دارید جرء اولین کسانی باشید که با زبان Swift کار می‌کنند این نسخه را دانلود کنید. دقت داشته باشید این یک نسخه‌ی آزمایشی است و برای برنامه‌نویس‌هایی که می‌خواهند برنامه‌های خود را با امکانات جدید تست کنند معرفی شده است. لطفاً توجه داشته باشید که برای اجرای این برنامه به OS X Mavericks 10.9 و بالاتر نیاز دارید.

 

ایرج بازدید : 33 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 

Angry Birds Space Premium v2.0.0 پرندگان خشمگین در فضا Angry Birds Space Premium v2.0.0 – اندروید

 اگر شما به این پرندگان خشمگین علاقه مند هستید حتما این نسخه را دریافت نمایید ، چرا که این بار پرندگان به فضا رفته اند. از ویژگی های نسخه جدید می توان به وجود ۲۰۰ مرحله هیجان انگیز در بین ستارگان ، تولد پرندگان جدید با قدرت‌های جدید ، وجود پاداش های مختلف ، پس زمینه های قشنگ ، موسیقی جذاب ، و … را نام برد . این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲.۳ و بالاتر طراحی و ساخته شده است.

ایرج بازدید : 43 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

KMPlayer v1.1.3 دانلود نرم افزار پخش کننده KMPlayer v1.1.3 – آندروید

 نرم افزار KMPlayer یکی از قدرتمند ترین و محبوب ترین برنامه های پخش ویدئو که در سیستم عامل های ویندوز بسیار محبوب هست، نسخه اندرویدی این پلیر محبوب پس از مدت ها انتظار به تازگی منتشر شده است که دارای همان قابلیت های نسخه ویندوزی است. یکی از بهترین قابلیت های این پخش کننده که شما رو از بقیه پلیر های بی نیاز میکند این است اطلاعات کاملی همچون اسم، تصویر پیش نمایش، حجم، رزولوشن و غیره لیست می کند تا بتوانید تنها با یک لمس هرکدام را که مایلید پخش کنید! این پلیر از اکثر فرمت های صوتی و تصویری مانند ۳g2, .3gp, .3gp2, .3gpp, .amv, .asf, .avi, .divx, drc, .dv,f4v, .flv, .gvi, .gxf, .iso, .m1v, .m2v, .m2t, .m2ts, .m4v,mkv, .mov, .mp2, .mp2v, .mp4, .mp4v, .mpe, .mpeg,mpeg1, .mpeg2, .mpeg4, .mpg, .mpv2, .mts, .mtv, .mxf, .mxg,nsv, .nuv, .ogm, .ogv, .ogx, .ps, .rec, .rm, .rmvb, .tod,ts, .tts, .vob, .vro, .webm, .wm, .wmv, .wtv, .xesc پشتیبانی میکند. برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۴.۱ و بالاتر نیاز دارید.

تعداد صفحات : 25

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 249
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 102
  • بازدید ماه : 102
  • بازدید سال : 25,142
  • بازدید کلی : 85,092
  • کدهای اختصاصی
    نام و نام خانوادگي
    پست الکترونيکي
    شماره تلفن
    مبلغ به تومان
    توضيحات