loading...
با شماره گیری کد #4422*789* بدون نیاز به اینترنت کارت شارژ بخرید و در قرعه کشی شرکت کنید
ایرج بازدید : 41 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

BitTorrent.Cover دانلود راحت و آسان از تورنت BitTorrent 7.9.2 build 31638 Stable

 نرم افزار قدرتمند و بسیار کم حجم مدیریت دانلود BitTorrent که از کلاینتهای معروف بیت تورنت می باشد ابزاری ساده  و در عین حال دارای قابلیتهای فراوان می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد  تا فایلهای به اشتراک گذاشته شده ای که از استاندارد تورنت استفاده می کنند را بدون دردسر دریافت نمایید. BitTorrent کلاینتی موثر و کارآمد و با قابلیتهای کارآمد برای بیت تورنت و مناسب پلتفرم ویندوز می باشد که ردپای بسیار کمی از خود برجای می گذارد . BitTorrent  بگونه های طراحی شده است که تا حد ممکن از سی پی یو ، فضا و حافظه به میزان کمترین میزان استفاده را می نماید و همچنین تمامی عملکردهایی را که ازاین دسته کلاینتهای پیشرفته انتظار می رود را ارائه می دهد. با استفاده از BitTorrent می توانید سرعت دانلود خود را افزایش داده و با به اشتراک گذاری فایل و پهنای باند شرکت کنید.

 

ایرج بازدید : 57 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

RL Vision Flash Renamer 6.72 نرم افزار RL Vision Flash Renamer  ابزاری قدرتمند در زمینه تغییر نام دسته ای فایل های چندگانه می باشد. این نرم افزار ابزار مناسبی برای وب مسترها، دارندگان دوربین های دیجیتالی، mp3 Player و… است که می خواهد فایلهایشان به صورت یکجا تغییر نام دهند.شما به کمک این نرم افزار و تنها با یک کلیک میتوانید هزاران فایل را به آسانی تغییر نام دهید.همچنین می توانید اطلاعات مربوط به تاریخ ساخت و یا تغییرات و همچنین attribute انواع فایل ها را تغییر داده و به استخراج و تغییر ID3 tag فایل های MP3 بپردازید. از ویژگی های این برنامه میتوان  به  مرتب کردن فایل ها با حروف بزرگ و يا كوچک و تركيب اعداد،تغییر تاریخ و ویژگی های فایل،امکان کار کردن بر روی فایل ها، پوشه ها و زیر پوشه ها و … اشاره کرد.

 نرم افزار تغییر نام گروهی فایل ها RL Vision Flash Renamer

ایرج بازدید : 43 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

 

معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

 

 

IDM سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager 6.20 build 1 Final Retail

ایرج بازدید : 39 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

                                       Enemy Front xbox360 cover small دانلود بازی Enemy Front برای XBOX360

با این‏که داستان بازی در برهه ‏ای کاملا خیالی رخ می‏دهد اما سازندگان توانسته‏ اند چند اتفاق مهم از آن دوران را نیز در بازی بگنجانند. یکی از آنها، قیام ورشو به سال ۱۹۴۴ است که بزرگترین مقاومت مردمی در کل تاریخ جنگ جهانی دوم بوده است. در جریان این قیام که رهبری آن بر عهده‏ ی نیروهای مقاومت داخلی لهستان بود، مردم شهر ورشو علیه نازی‏ها قیام کردند. جوزف استالین رهبر اتحاد جماهیر شوروی با این قیام مخالف بود و به همین دلیل نیروهای ارتش سرخ را در ساحل رودخانه ‏ی ویستول که فاصله‏ ی چندانی با ورشو نداشتند را نگه داشت و مانع از ورود آنها به شهر شد. مردمان ورشو در همین حال با نازی‏ها در جنگ بودند و ۶۳ روز بدون هیچ کمکی از خارج در برابر ارتش مجهر نازی، مقاومت کردند. در این جریان ۲۰۰ هزار غیرنظامی کشته و ۱۶۵ هزار نفر به اردوگاه‏های کار اجباری نازی انتقال داده شدند که البته بیشتر آن‏ها را هم کشتند. ۳۵۰ هزارنفر از ساکنین ورشو هم ناچار به فرار شدند. در ادامه، نازی‏ها ۷۰% ورشو را با خاک یکسان کردند. با این‏که این قیام پیروزی کاملی برای مقاومت داخلی لهستان نداشت اما شاید در بطن بازی بتوانید از چند موفقیت کوچک قیام ورشو لذت کافی را ببرید. می‏توانید در خلال بازی خلاق باشید. عناصر سندباکسِ بازی کارشان همین است. محیط هم خیلی خوب برای این کارها آماده شده است. پس نباید معطل کنید و وقتی دیدید که یک کامیون با مواد منفجره کنار هم قرار گرفته ‏اند، بی درنگ دست به اسنایپر شوید و کار دشمنان را بسازید. یا مثلا وقتی بهانه ‏ای برای خراب کردن یک ساختمان که داخلش پر از نازی‏ های پست‏ فطرت هستند دارید چرا باید از این کار خودداری کنید؟ این‏ها را خودِ بازی می ‏خواهد.

Enemy Front XBOX360-PROTOCOL

 

 

 

ایرج بازدید : 45 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

 

Top Gear 2014 cover دانلود مستند Top Gear The Burma Special 2014

  

Top Gear The Burma Special BDRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه کم حجم BDRip 720p به پست اضافه شد|

نام مستند: Top Gear The Burma Special

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۱۳۵ دقیقه

حجم: ۱۱۹۰ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

Amazon

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: مستند جذاب و دوست داشتنی تخت گاز هرسال سری برنامه های ویژه ای را بر روی بلوری روانه ی بازار می کند که معمولا در آن ها سفرهای خارق العاده ۳نفر محبوب این مستند روایت می شود. اما چیزی که تا به حال با آن درگیر نشده اند، مقابله با پروژه های مهندسی عمران هست! اما در این مستند آن ها ۳ماشین نه چندان خوب را برداشته و راهی مناطق زیبا و دوست داشتنی Burma می شوند. ولی در میانه ی راه، آن ها باید یک پل واقعی را بسازند تا بتوانند از روی آن عبور کنند و …

ایرج بازدید : 38 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

Mr. Peabody & Sherman (2014) 720p WEB-DL x264 Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت  |

 دانلود با سرعت فوق العاده

Mr Peabody Sherman دانلود انیمیشن آقای پیبادی و شرمن Mr. Peabody & Sherman 2014

 

نام انیمیشن : Mr. Peabody & Sherman – آقای پیبادی و شرمن

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۹۳ دقیقه

حجم : – مگابایت

کیفیت : ۷۲۰p WEB-DL

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : دارد

IMDB  :  امتیاز کارتون : ۷.۱ از ۱۰

خلاصه : این انیمیشن درباره آقای پیبادی است با یک سگ دوست میشود و او را به عنوان حیوان خانگی خود قبول میکند آقای پیبادی متوجه میشود که این سگ از هوش خارق العاده ای برخوردار است و با بقیه موجودات فرق دارد اسم این سگ شرمن است . این با هم دستگاهی را تولید کرده که با آن قادر میشوند در زمان سفر کنند .  و اتفاقات جدید و جذابی برای آنها رقم بخورد …

 

ایرج بازدید : 37 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

Life : All Episodes HDTV 720p (2009) Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور داخلی سایت |

| مستند به صورت دوبله فارسی و با کیفیت عالی HD 720p می باشد |

۳ قسمت اول به پست اضافه شدند

 

Life Dub Farsi دانلود دوبله فارسی مستند زندگی Life 2009

نام مستند :  Life – زندگی

سال انتشار: ۲۰۰۹

مدت زمان: هر قسمت ۵۸ دقیقه

حجم : میانگین ۴۵۰ مگابایت

کیفیت : HDTV 720p

دوبله فارسی قرار داده شد

خلاصه : این مجموعه ی با شکوه، نگاهی کلی به استراتژی‌ها و تلاش‌های جانداران در تنازع برای بقا دارد. تلاش برای شکار کردن و شکار نشدن، تصاویری بسیار مهیج و زیبا از صحنه های شکار جانداران، جنگیدن برای زنده ماندن در شرایطی طاقت فرسا، تلاشی که چارلز داروین از آن به عنوان مبارزه برای وجود نام می برد. در این مجموعه نیز از تکنولوژی بسیار پیشرفته فیلمبرداری استفاده شده است که برای اولین بار در Planet Earth به کارگیری شده بود، علاوه بر این در این مجموعه از تکنیک های منحصر به فردی استفاده شد تا تصاویری متفاوت و بسیار واقعی را به مخاطب خود نشان دهند . تکنیک هایی مثل فیلمبرداری ثابت با هلیکوپتر، حس پرواز در کنار پروانه ها و کارهایی که اجازه می داد تا در کنار جانورانی از جمله گوزن شمالی به فیلمبرداری از آنها بپردازند و به نوعی جزئی از محیط جانوران شوند. در این مجموعه از دوربین های پر قدرتی که امکان تصویر برداری تا ۸۰۰۰ فریم در ثانیه را دارند، استفاده شده است که این قابلیت نیز در شکار صحنه های جذاب شکار که تا کنون دیده نشده اند خیلی مفید و موثر بود….

ایرج بازدید : 52 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

برای اولین بار در ایران می خواهیم به شما نرم افزار افزایش بازدید رایگان را بدهیم افزایش بازدید تا 10000 تا درساعت با آی پی های متفاوت در ضمن همراه با توضیهات اولین با در میهن توسط دانلود هاه برای شما دوستان عزیز طراحی شده است.

نکته : محیط کار با این برنامه چینی است اما برای راحتی کار شما آموزش قرار می دهیم


ایرج بازدید : 37 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

در بازی Hay Day  شما بایستی در نقش یک کشاورز به پرورش انواع محصولات کشاورزی همچون سبزیجات، میوه ها و انواع توت ها پرداخته و برای پیشرفت مزرعه ی تان و متعاقبا کسب در آمد بیشتر باید آن را به ابزار آلات مورد نیاز تجهیز کنید. شما همچنین می توانید محصولاتتان را به انواع کارخانه های تولید قند ، لبنیات، نانوایی و غیره بفروشید و برای فروش بیشتر، محصولاتتان را در فروشگاه های مختلف بگذارید و یا در روزنامه تبلیغ کنید. تغییراتی که در نسخه آخر این بازی اعمال شد میتوان به وجود درخت زیتون در بازی ، وجود ماشین های جدید اشاره کرد . برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰.۳ و بالاتر نیاز دارید.

این بازی دارای فایل دیتا می باشد

 

Hay Day 1.18.168 بازی مزرعه داری Hay Day 1.18.168 – اندروید

ایرج بازدید : 39 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

Carmageddon  نام یک بازی بسیار سرگرم کننده می باشد که بوسیله آن، شما می توانید مسابقاتی خطرناک و متفاوت را تجربه کنید که با دارا بودن امتیاز ۴٫۸ از ۵٫۰ علی رغم پولی بودنش استقبال کم نظیری از آن صورت گرفته است و در پلی استوری از برترین بازی ها به شمار می رود. این بازی قبلا برای کامپیوتر نیز عرضه شده بودف باید بدانید که اکنون نسخه اندروید آن نیز عرضه شده است و هیچ تقاوتی با نسخه کامپیوتر ان ندارد. شما در این بازی می توانید به صورت دیوانه وار حرکت کنید، عابرین پیاده را زیر بگیرید، با اسلحه ها٬تیغ ها و غیره رقیبانتان را از بین ببرید و مسابقاتی پر از وحشت و متفاوت را تجربه کنید.این بازی دارای ۳۶ مرحله چالش انگیز در ۱۱ محیط متفاوت و زیبا، امکان مشاهده نقشه مسیر مسابقات ، ۲۸ حریف خطرناک و منحصر به فرد گوناگون است.برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

این بازی با دیتا می باشد.

 

Carmageddon v1.1.479 بازی رانندگی وحشیانه Carmageddon v1.1.479 – اندروید

تعداد صفحات : 25

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 249
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 150
  • بازدید ماه : 150
  • بازدید سال : 25,190
  • بازدید کلی : 85,140
  • کدهای اختصاصی
    نام و نام خانوادگي
    پست الکترونيکي
    شماره تلفن
    مبلغ به تومان
    توضيحات