loading...
با شماره گیری کد #4422*789* بدون نیاز به اینترنت کارت شارژ بخرید و در قرعه کشی شرکت کنید
ایرج بازدید : 48 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

همه کاربران حرفه ای و حتی کاربران تازه کار اینترنت مرورگر معروف و پرطرفدار موزیلا فایرفاکس را می شناسند . این مرورگر فوق العاده و سریع از همه جهات از دیگر مرورگرها پیشی گرفته است و در همین چند ماه پیش رکورد ۱۰۰ میلیون دانلود را زد . ولی هم اکنون مرورگر اینترنت اکسپلورر به دلیل اینکه همیشه کاربران مبتدی از حرفه ای ها بیشتر هستند ، از نظر کاربر از فایرفاکس قدرتمند جلوتر است . فایرفاکس امنیت کامل را برای یک کاربر به ارمغان می آورد و این شرکت همیشه در تولید یک مرورگر امن،سریع و قدرتمند در تلاش بوده است . فایرفاکس از قابلیت های فوق العاده ای همچون باز کردن تب ، مدیریت دانلود ، توانایی اینکه آخرین پنجره های شما را ذخیره کند و در بازدید بعدی همان ها را به شما نشان دهد ، امنیت بالا و بلوک کردن صفحات دارای اسپم و ویروس ، جلوگیری از باز شدن صفحات pop up ، توانایی ذخیره فایل های فلش ، دارا بودن قسمت Most Visited ، آر اس اس خوان ، ذخیره پسوردها به راحتی ، ذخیره صفحات برای بارگذاری سریعتر برای بازدید بعدی ، توانایی پاک کردن فقط بخشی از History ، سازگاری با کنترل پنل هاست ها و…
مرورگری فوق سریع که با ۱۵۰۰۰ تغییر در نسخه ۳ و ده ها تغییر در این نسخه این مژده را به کاربران می دهند که بتوانند از نهایت سرعت در بارگزاری صفحات وب بهره ببرند. این نسخه که از تغییرات متعددی در جاوااسکریپت ها شروع و در لوگو خاتمه می یابد قادر است تا علاوه بر پشتیبانی از HTML 5 در بارگزاری صفحات وب هم در کمترین زمان ممکن عمل نماید. 
شاید مهم ترین قابلیت های موزیلا را بتوان در سرعت بالا در بارگزاری صفحات ، لود سریع تصاویر ، سازگاری با تمامی استانداردهای تحت وب ، سازگار با تمامی پروتوکل ها و محیط کاربری جذاب و البته ساده و  کاربر پسند اشاره نمود. ضمن آن که این مرورگر در مقایسه با رقبای اصلی خود از حجم بسیار مناسب تری نسبت به قابلیت های گسترده بهره می برد و همین عامل هم در انتخاب کاربران نقش مهمی دارد.
پلاگین ها و افزونه های متعدد این مرورگر را می توان از قابلیت های مهم و کلیدی آن برشمرد. همین افزونه هایی که کاربران به بسیاری از آن ها وابسته بوده و در موارد متعدد از آن ها به عنوان یک نرم افزار بهره می برند در حالی که آن ها تنها یک ابزار ساده محسوب می شوند که هیچ فضای اضافی از سیستم را اشغال نمی کنند.

 

ff3.5 دانلود قدرتمندترین مرورگر دنیا Mozilla Firefox 3.5.3

 

ایرج بازدید : 68 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

مجموعه آیکون های فوق العاده برای کامیپوتر را میتوانید از سایت دانلودها دریافت نمایید.کاربران میتوانند این ایکون های زیبا را برای تنوع در کامپیوتر خود استفاده نمایند این آیکون ها داری کیفیت بالایی است توصیه میکنیم این مجموعه را حتما دانلود نمایید . 

 

Untitled 1 مجموعه آیکون های زیبا با نام Beautiful Icons

 

ایرج بازدید : 102 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

مجموعه ۲۰ تایی ازبهترین والپیپرها را با کیفیت عالی میتوانید از دانلودها دریافت نمایید. این مجموعه با نام Nature Wallpapers  و فرمت Jpeg است . و میتوان به عنوان بکگراد نیز استفاده نمود توصیه میکنیم این مجموعه زیبا را حتما دانلود نمایید.

 

nature downloadha.com مجموعه اي از والپيپرهاي طبيعت با نام Nature Wallpapers

 

ایرج بازدید : 39 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

دیکشنری قدرتمند از شرکت بین المللی LingvoSoft که شامل بیش از ۴۰۰۰۰۰ کلمه و عبارت مختلف می باشد. این دیکشنری در قالب زبان های گوناگون (از جمله فارسی) و در دو نسخه مختلف مخصوص Windows و Pocket Pc طراحی و ارائه شده است . این دیکشنری سخنگو ، دارای ترجمه کلمات از فارسی به انگلیسی و بالعکس می باشد.

 

Lingvosoft Talking دیکشنری قدرتمند Lingvosoft Talking Dictionary 4.21

ایرج بازدید : 51 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

این برنامه برای تبدیل فرمت فایل هایی که با فرمت دی وی دی می باشند به کار گرفته می شود . از این نرم افزار می توانید به عنوان مبدل فایل دی وی دی برای کپی بر روی وی سی دی استفاده کرد . همچنین برای تبدیل دی وی دی های ۹ گیگ به ۴.۷ گیگ به کار می رود . این برنامه دارای فرمت های خروجی از جمله انواع MPEG,Avi,Divx,Mpeg2 و غیره می باشد و از مزایایی آن می توان به سرعت بالا در تبدیل و رابط کاربری زیبای آن اشاره کرد.

 

1dvd ripper تبدیل فرمت دی وی دی با استفاده از 1DVD Ripper

ایرج بازدید : 51 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

یک برنامه قدرتمند برای تصویر بردای و ضبط فیلم از روی محیط نرم افزاری و همچنین فیلم برداری از روی سیستم عامل می باشد.  این برنامه قابلیت های دیگری نیز دارد که می توان این قابلیت ها را به این صورت نام برد : دارای رابط کاربری خوب و آسان ، دارای ابزار ویرایش عکس حرفه ای ، قابلیت تعیین کلیدهای میانبر برای سریعتر نمودن عملکرد ، عکس برداری از محیط تعیین شده ، پیش نمایش و ضبط تصویر و ویدیو ، قابلیت خروجی دادن با توانایی تنظیمات ، اضافه نمودم علامت ها و آیکون به تصویر برای چاپ  چاپ و متن به ویدئو و تصویر ، ادیتور پیشرفته برای ویرایش و… . در ضمن همانطور که ذکر شده این برنامه قابلیت عکس برداری را نیز دارا می باشد . این عکس برداری با کیفیت بالا و قابل تنظیم می باشد .

vedio فیلم برداری از ویندوز با نرم افزار Power Screen Capture 7.1.0.57

ایرج بازدید : 81 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

مجموعه ۵۴ تایی ازبهترین والپیپرها را با کیفیت خوب میتوانید از دانلودها دریافت نمایید. این مجموعه با نام Wallpaper Best Collection  و فرمت Jpeg است . و میتوان به عنوان بکگراد نیز استفاده نمود توصیه میکنیم این مجموعه زیبا را حتما دانلود نمایید.

 

wallpaper pack downloadha.com مجموعه اي از بهترين والپيپرها Wallpaper Best Collection

 

ایرج بازدید : 42 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار Internet Download Manager معروف به IDM با بیش از ۲۰۰٫۰۰۰ کاربر ثبت شده در سراسر جهان یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود فایل از اینترنت میباشد. IDM سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد و بر خلاف دیگر نرم افزار های مشابه که قبل از شروع عملیات دانلود فایل ها را تکه تکه می کنند این نرم افزار در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت File ها را تکه تکه کرده و دانلود هر قسمت به طور جداگانه انجام می کند. این عمل باعث افزایش سرعت دانلود و دریافت File ها خواهد شد. همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید شما از طریق این برنامه می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید.

 

IDM downloadha.com دانلود Internet Download Manager 5.18 build 2 full

 

ایرج بازدید : 35 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

توسط نرم افزار Google Earth شما قادر به جستجوی:تصویر، نقشه و اطلاعات جغرافیایی از سرتاسر جهان هستیدو فقط با Type نام منطقه ی مورد نظر به جزئیات آن با Zoom کاملاً مستقیم دسترسی داشته باشید. از توانایی های دیگر این نرم افزار می توان به جست و جوی اختصاصی: مدارس، پارک ها، Restaurant ها و همچنین Hotel ها اشاره کرد. یکی از قابلیت های این نرم افزار می توان به تغییر موقعیت های جذاب آن، آن هم به صورت سه بعدی و همچنین Save و Share آن اشاره کرد. در کل باید گفت با وجود نرم افزارهای مشابه تا به حال چنین نرم افزاری به این قدرت تولید نشده است. 
قابلیت های کلیدی:
عکاسی هوایی و داده های سه بعدی نمایان آن هم کامل و بی عیب از زمین، دارا بودن یک تریلیون بایت از آنتن های هوایی، ماهواره های عکاسی جهت نمایش در سرتاسر جهان آن هم با در اختیار گذاری بالاترین وضوح و جزئیات، جستجو های محدوده ای از قبیل: Restaurant ها، Hotel ها و حتی دستورالعمل های رانندگی، نمایش کاملا سه بعدی از تمامی نتایج، نمایش طبقه بندی شده ی پارک ها، مدارس، بیمارستان ها، فرودگاه ها، شرح خطوط و زوایا، اشتراک گذاری Annotation های مورد استفاده ی شما توسط معاوضه ی داده ای KML ، موارد استفاده برای: طراحی یک مسیر (برای راحتی مسافرت ها)، گرفتن اطلاعات از راه های زمینی، جست و جوی خانه یا آپارتمان، جست و جو ، اکتشاف در مورد جهان، یافتن یک مکان تجاری، توجه: قابلیت های ذکر شده در بالا همگی رایگان نبوده و برای استفاده از امکانات دیگر باید نسخه های Plus و Pro خریداری شوند اما … قابلیت های منحصر به فرد در نسخه های Plus و Pro: – Google Earth Plus: افزودن قابلیت پشتیبانی از دستگاه های GPS ، کارائی سریع تر ، توانایی ورودی های spreadsheet و بهترین و بالترین وضوح برای print بهتر – Google Earth Pro (جهت استفاده های حرفه ای و بازرگانی): Google Earth Pro نهایت جستجو گری ، عرضه و ابزاری است کمک کننده جهت اطلاعات مکان های خاص برای سازمان های خاص.

gearth downloadha.com مشاهده تمام نقاط زمين با Google Earth Pro Gold Edition 2009

ایرج بازدید : 354 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

مجموعه آیکون های فوق العاده برای کامیپوتر را میتوانید از سایت دانلودها دریافت نمایید.کابران میتوانند این ایکون های زیبا را برای تنوع در کامپیوتر خود استفاده نمایند این آیکون ها با فرمت png 128×128 می باشد وداری کیفیت بالایی است توصیه میکنیم این مجموعه را حتما دانلود نمایید . 

 

 

xmv5s1 مجموعه آيكون هاي زيبا با نام StainlessIcons

 

 

تعداد صفحات : 25

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 249
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 111
  • بازدید ماه : 111
  • بازدید سال : 25,151
  • بازدید کلی : 85,101
  • کدهای اختصاصی
    نام و نام خانوادگي
    پست الکترونيکي
    شماره تلفن
    مبلغ به تومان
    توضيحات