loading...
با شماره گیری کد #4422*789* بدون نیاز به اینترنت کارت شارژ بخرید و در قرعه کشی شرکت کنید
ایرج بازدید : 216 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

آیا تا با حال با مشکل از بین رفتن فایل ها مواجه شده اید؟ به عنوان مثال شما در هارد دیسک خود اطلاعات گوناگونی نگهداری می کنید که هر یک از آن بنا به هر دلیلی می توان برای شما دارای ارزش بالا باشد . به عنوان مثال شما در قسمتی از هارد خود سری عکس های خانوادگی و قدیمی خود را که یاد آور خاطرات شما با اطرافیانتان می باشد نگهداری می کنید و این عکس ها برای شما دارای ارزش زیادی می باشند. یا اینکه ممکن است شما از چندین سند متنی که در آن اطلاعات مهم کاری شما نوشته شده است و از لحاظ کاری ممکن این اطلاعا برای شما بسیار حیاتی باشد. حال تصور کنید کامپیوتر شما دچار یک ویروس شده و تمامی این اطلاعات ارزشمند را از روی هارد شما پاک کرده است ! حال چه می کنید؟ با مشهورترین برنامه ریکاوری میتوانید اطلاعات از دست رفته خودتان را بازیابی کنید.

 

Recover%20My%20Files بازیابی اطلاعات با نرم افزار Recover My Files 4.0.4.448

ایرج بازدید : 63 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

می دانید که برای پخش فرمتهای مختلف فایلهای صوتی و تصویری همیشه یک مشکل وجود دارد و اون اینکه گاهی نرم افزار  شما از فرمتی پشتیبانی نمیکنه و یا اینکه نصبش فضای زیادی رو اشغال میکنه و بسیاری از مشکلات دیگه که حتما تا حالا با اونها برخورد داشته اید.
اما نرم افزار کوچک و قدرتمند و در عین حال رایگان KMPlayer می تواند بسیاری از فایلهای صوتی و تصویری مانند VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, QuickTime و فرمتهای دیگر را پخش کند.

 

 km پخش تمامي مالتي مدياها با KMPlayer 2.9.4.1436

ایرج بازدید : 43 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

 

Number 9 DVDRip (2009) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

9 downloadha.com دانلود انيميشن Number 9 2009

 

نام انیمیشن: ۹

ژانر: انیمیشن ،درام ، ماجرایی ، فانتزی

کارگردان : Shane Acker

سال انتشار: ۲۰۰۹

مدت زمان: ۷۶ دقیقه

حجم: ۲۵۰ مگابایت

کیفیت: DVDRip Mkv

زیرنویس فارسی: دارد

IMDB

خلاصه داستان:  وقتی ۹ به زمین اومد به جز موجودات عجیب و غریب هیچ چیز دیگه وجود نداشت . خوشبختانه اون تونست یک جامعه کوچیک پیدا کنه و توش زندگی کنه  و …

 

ایرج بازدید : 43 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

Aztec Tribe بازی بسیار جالب و سرگرم کننده ای می باشد که شما در آن توسط Eons که یکی از افراد قبیله می باشد انتخاب می شوید تا محل مناسبی را برای برقراری سرزمین جدیدی برای قبیله پیدا کنید. شما در این راه باید سختی های بسیاری را متحمل شوید ، به عنوان مثال ممکن است در هنگام جستجوی یک سرزمین با دشمنان بسیاری روبه رو شوید که باید آن ها را نابود و از پای در آورید. یکی از علت هایی که قبیله شما تصمیم به مهاجرت به سرزمین دیگری را گرفته است ، وجود دشمنان بسیار و حمله ی متداول آن ها به قبیله می باشد. پیش از اینکه قبیله شما دشمنانی را داشته باشد ، شما در سرزمینی بسیار آرام با لذت زندگی می کردید. شما در هنگام جستجو باید به کشف معادن و منابع مختلفی که سر راهتان قرار دارد بپردازید تا از لحاظ مادی نیز قبیله تان را ثروتمند کنید و آن ها بتوانند به راحتی سرزمین جدشان را پایه گذاری کنند. پس از به پایان رساندن این ماموریت ، شما به یک استراحت طولانی مدت احتیاج خواهید داشت که افراد قبیله تمامی مقدمات را فراهم نموده اند و منتظر بازگشت شما از این ماموریت هستند.

 

aztecgame بازی استراتژیک جذاب Aztec Tribe 1.0.6

ایرج بازدید : 37 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

س از استقبال بی نظیر کاربران سایت دانلودها از تیتراژ سریال دلنوازان با صدای علی لهراسبی و درخواست های کاربران عزیز مبنی بر قرار گرفتن تیتراژ دیگر این سریال در سایت هم اکنون تیم دانلودها آهنگ دیگر این سریال را هم با کیفیت اورجینال در دسترس علاقه مندان قرار داده است. این آهنگ با نام "خدایا" یا"سیب سوخته" با آهنگسازی فواد غفاری و صدای دلنشین علی لهراسبی منتشر شده. هم اکنون می توانید آن را از دانلودها دریافت کنید.

 

ali khodayaa دانلود تیتراژ دوم سریال دلنوازان با صدای علی لهراسبی

 

dvd دانلود تیتراژ دوم سریال دلنوازان با صدای علی لهراسبی شما می توانید مجموعه کامل سریال دلنوازان را در ۱۰ DVD از فروشگاه دانلودها با قیمت ۱۱۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود تیتراژ دوم سریال دلنوازان با صدای علی لهراسبی توضیحات بیشتر و خرید مجموعه …

ایرج بازدید : 41 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

Ice Age 3: Dawn Of The Dinosaurs DVDRip (2009) Divx

(دوبله فارسی)

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

ice3 downloadha.com دانلود دوبله فارسي انيميشن 2009 Ice Age 3 : Dawn Of The Dinosaurs

 

نام انیمیشن: Ice Age 3 – عصر یخبندان ۳

ژانر:انیمیشن ، کمدی ، ماجراجویی

کارگردان: Carlos Saldanha , Mike Thurmeier

سال انتشار: ۲۰۰۹

مدت زمان: ۸۰ دقیقه

حجم: ۴۰۰ مگابایت

کیفیت: DVDRip Divx

دوبله فارسی

IMDB

خلاصه داستان :  در این قسمت از داستان ماجراجویان وارد دنیایی میشوند که نه اب دارد و نه کوه های یخی بلکه جایی است پر از دایناسور !!! …

ایرج بازدید : 44 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

Monster Trucks Nitro بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده ای می باشد که در آن شما توسط کامیون ها و ماشین های بسیار بزرگ به مسابقه با دیگر کامیون های غول پیکر می پردازید. در ابتدا شما باید سعی کنید تا تمامی مسابقه ها را پیروز شوید تا بتوانید جایزه ی آن ها را بدست آورید! همینطور که مسابقه ها را پیروز شوید ، بر حساب پولی شما نیز افزوده می شود که این خود زمینه ی شرکت در مسابقات حرفه ای تر را فراهم می سازد. در مسابقات حرفه ای شما علاوه بر اینکه جوایز پولی آن ها را بدست می آورید ، به شما مدال های گوناگونی نیز داده می شود. در ضمن فراموش نکنید که برای شرکت در مسابقات حرفه ای ، شما مبلغی پول را برای ورود به این مسابقات پرداخت می کنید که در صورت برنده شدن علاوه بر پولی که از دیگر شرکت کنندگان دریافت می کنید ، پول خودتان نیز به شما پس داده می شود! پس همیشه سعی کنید جزء برندگان این سری از مسابقات باشید.

 

Monster Trucks Nitro 3 لذت مسابقه با ماشین های غول پیکر با بازی جذاب Monster Trucks Nitro 2.1.0

ایرج بازدید : 49 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

در ماه سپتامبر سال ۱۹۴۳ ارتش رایش سوم تقریبا تمامی سرزمین های اروپا را اشغال می کنند. سرزمینهایی که توسط آلمانی ها فتح شده بودند از Brest، شهری واقع در سواحل غرب قاره اروپا تا حومه استالینگراد گسترده شده بودند. گروه های مقاومت متعددی در سرزمینهای اشغالی اروپا فعالیت می کردند. با استفاده از تاکتیک های غافل گیرانه و پشتیبانی از سوی مردم محلی ، آنها می توانستند بصورت موثرتری با تعداد بیشتری از سربازان مجهز و آموزش دیده به مقابله بپردازند.
دولت بریتانیا  یکی ازبهترین کوماندوهای خود را عازم اروپای مرکزی می نماید. لهستان، لیتوانی، اوکراین و بلاروس کشورهایی بودند که تحرکات مقاومت در آنها بیشرین تاثیر را داشتند. وضایف  انگلیسی ها شامل آموزش و پشتیبانی از چریکهای داخلی جنگنده در جسورانه ترین عملیات های تخریبی و منحرف کننده نظامی بود . در این میان، شما عازم ماموریتی نوعی می شوید که شامل منفجر کردن پل ها، یورش به کاروان های دشمن و جمع آوری مهمات و اسلحه های ضروری می باشد. شخص بازی کننده همچنین در یک دزدی بانک نیز شرکت می نماید و درنهایت نیز یک پایگاه تولید راکتهای V2 را نابود می کند.
ویژگی های این بازی فوق العاده جذاب را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

 

dergame بازی جنگی و سراسر هیجان Battlestrike Force of Resistance

تعداد صفحات : 25

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 249
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 46
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 214
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 345
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 550
  • بازدید ماه : 550
  • بازدید سال : 25,590
  • بازدید کلی : 85,540
  • کدهای اختصاصی
    نام و نام خانوادگي
    پست الکترونيکي
    شماره تلفن
    مبلغ به تومان
    توضيحات