loading...
با شماره گیری کد #4422*789* بدون نیاز به اینترنت کارت شارژ بخرید و در قرعه کشی شرکت کنید
ایرج بازدید : 46 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

 

G-Force DVDRip (2009) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

gforce دانلود انیمیشن G Force 2009

 

نام انیمیشن: G-Force

ژانر: انیمیشن ، اکشن ، ماجرایی ، فانتزی

کارگردان: Hoyt Yeatman

سال انتشار: ۲۰۰۹

مدت زمان: ۸۸ دقیقه

حجم: ۳۰۰ مگابایت

کیفیت: DVDRip Mkv

زیرنویس فارسی: دارد

IMDB

خلاصه داستان : داستان فیلم در مورد یک نیروی ویژه است که از چهار موش تعلیم دیده و حرفه ای تشکیل شده اند و این گروه در ماموریتی باید با یک میلیاردر شرور که قصد دارد دنیا را تحت سلطه قرار دهد مبارزه کند…

 

ایرج بازدید : 52 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار جدید و بهبود یافته مترجم کلمات و متن Babylon 8 بصورت خودکار تمام خواسته های شما به عنوان یک فرهنگ لغت جامع را برآورده می سازد. این نرم افزار را می توان بهترین مترجم کلمات و متن ها به حساب آورد.ترجمه و غلت یابی املائی آنلاین متن ها در فضای اینترنت، ترجمه به زبان های مورد انتخاب شما و لیست کلمات پیشنهادی که به صورت خودکار در یک منوی باز شونده به شما نشان داده می شود را می توان سه تفاوت عمده نسخه جدید Babylon 8 با ویرایش های قدیمی آن نام برد.
با استفاده از نرم افزار Babylon 8 ترجمه متن ها و کلمات به آسانترین شیوه ممکن انجام می شود زیرا دیگر نیازی به Copy/Paste های وقت گیر و یا باز شدن پنجره های متفاوت نخواهید داشت. تنها کافیست موس خود را بر روی یک متن در Word، Excel ، پیغام رسان، صفحه وب و یا هر محیط قابل خواندن دیگری نگه دارید تا معنی آن در اختیار شما قرار گیرد. تنها چیزی که احتیاج است، یک کلیک ساده موس می باشد.

 

 baby قویترین مترجم کلمات و متون انگلیسی به نام Babylon v8.0.2 r11

ایرج بازدید : 39 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

بسیاری از کاربران برای فارسی نویسی در برنامه های گرافیکی مختلف مانند نرم افزار پرکاربرد فتوشاپ (Photoshop) دچار مشکل های متعددی می باشند و بعضی بایستی از نسخه های موسوم به ME مخفف  Middle East که برای کشور خاورمیانه که اکثرا زبان فارسی یا عربی دارند و از فرمتهای زبانهای این مناطق پشتیبانی به عمل می آورند استفاده نمایند، که البته این کار برای تمام کاربران به همین سادگی هم نمی باشد، برای این موضوع بایستی نسخه نرم افزاری حجیم دیگری از فتوشاپ را برروی سیستم خود نصب نمایند که خود این کار نیازمند صرف وقت و هزینه نسبتا زیادی می باشد. LeoMoon Persian TTT نرم افزاری ساده، کم حجم و کاملا رایگان و درعین حال قدرتمند می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا براحتی بتوانید در محیط های گرافیکی مختلف مانند فتوشاپ، ۳D Max و سایر برنامه های گرافیکی پراستفاده و معتبر متون دلخواه خود را بدون هیچ مشکلی به زبان شیرین فارسی تایپ نمایید. این نرم افزار خود دارای ۱۳۴ فونت فارسی می باشد که می توانید هر یک از آنهارا که برای کار شما مناسبتر می باشند رابه دلخواه و بنابر سلیقه خود انتخاب نمایید. طریقه کار با این نرم افزار کاربردی نیز بسیار ساده و طی چندین مرحله ساده می باشد.

 

persianttt نرم افزار رایگان فارسی نویس در برنامه های گرافیکی – LeoMoon Persian TTT

ایرج بازدید : 54 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

قرآن کریم کتاب آسمانی بیش از ۲ میلیارد مسلمان در جهان میباشد، به امید روزی که همه مسلمانان با تکیه بر قرآن اتحاد و وحدت کامل پیدا کنند. بر آن شدیم که یک مرجع بزرگی از ترجمه کامل قرآن کریم را برای شما جمع آوری نموده و برای دانلود در اختیار شما قرار دهیم. این مجموعه شامل متن کامل قرآن مجید به ۳۶ زبان زنده دنیا می باشد. در ضمن فایل ها با فرمت pdf (پی دی اف) بوده و باید با برنامه پی دی اف خوان باز نمایید.
ترجمه شده به ۳۶ زبان زنده دنیا (متوسط حجم هر فایل ۲ مگابایت):
فارسی، عربی، چینی، ژاپنی، فرانسه، آلمانی، ایتالیایی، ترکیه ای، روسی، هلندی، اسپانیایی، لاتین، ناتالی، اوکراینی، فیلیپینی، سواهیلی، سوئد، اسلاواکی، رومانی، پرتقالی، لهستانی، نروژی، کره، یونان، فلاندی، اسپرانتور، انگلیسی، دانمارکی، چکوسلاواکی، تایلندی

 

Quran in 36 Languages متن قرآن کریم به ۳۶ زبان دنیا Quran in 36 Languages

ایرج بازدید : 41 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

تا پیش از این مایکروسافت به شدت در مورد ویندوز ۷ مخفی کاری می کرد. هرچند که تصاویری از برخی نرم افزارهای تغییر یافته سیستم عامل جدید منتشر شده بود. اما با ارایه نسخه بتای ویندوز ۷ مشخص شد سیستم عامل جدید جزو عمده ترین تغییرات ویندوز از زمان روی کار آمدن ویندوز ۹۵ بوده است. اولین ویژگی که برای بسیاری از کاربران بسیار مهم می باشد معماری زیر بنایی ویندوز ۷ می باشد که دیگر مانند ویستا مجبور به جستجو جهت درایور های مخصوص و مشکلات عدم نصب نرم افزار ها و … وجود نخواهند داشت و به گفته مایکروسافت این مشکلات در این نسخه از ویندوز حل شده است!  در این نسخه از ویندوز شرکت مایکروسافت با تحلیل هایی که از کاربران خود به عمل آورد سعی نمود ویندوز۷ را بهینه نماید که این بهینه سازی در محیط کاربری و سایر قسمت های این نسخه از ویندوز ارائه شده است.
هم اینک می توانید نسخه نهایی ویندوز سون (۳۲ بیتی -  Ultimate) را که چند روزی بیشتر نیست توسط کمپانی مایکروسافت عرضه شده است را برای اولین بار در میان سایت های ایرانی از دانلودها دریافت کنید و همچنین اگر از اینترنت پرسرعت بهره مند نیستید نسخه دی وی دی این ویندوز را از فروشگاه دانلودها تهیه نمایید.

 

windows7 downloadha.com2 دانلود نسخه نهایی ویندوز 7 با لینک مستقیم   Windows 7 Ultimate Final Version

 

dvd دانلود نسخه نهایی ویندوز 7 با لینک مستقیم   Windows 7 Ultimate Final Version شما می توانید نسخه نهایی ویندوز سون را در یک DVD از فروشگاه دانلودها با قیمت ۳۸۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

ایرج بازدید : 44 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

Adobe Photoshop CS4 محصول معروف و نام آشنای شرکت نرم افزار آدوب می باشد که به شما این اجازه رامی می دهد تا  تصاویر واقعی و با کیفیت را ایجاد نموده وهمچنین این امکان را برای شما فراهم می آورد تا آنها رابا استفاده مجموعه ای کامل از ابزارهای نقاشی، رسم، نیز ابزارهای روتوش ، تغییر داده و بهبود بخشید. از دیگر قابلیتهای این نرم افزار می توان به بازبینی سریع ، برچسب گذاری، مرتب نمودن تصاویر، جستجو و ویرایش Metadata و لغت های کلیدی، و به اشتراک گذاری خودکار دسته ای از فایلها توسط مرورگرفایلی ارتقا یافته و مفید نام برد. با استفاده از فتوشاپ می توانید با روشی که بهترین راه برای شما با  ذخیره فضای کاری شخصی شده و تنظیمات ابزارها و نیز ایجاد کلیدهای میانبر صفحه کلید برروی تصاویر خود کار کنید. همچنیین می توانید چندین مرحله متفاوت را بلافاصله توسط پلات History  نرم افزار، undo  یا  redo نمایید .
همچنین میتوانید فیلترهای مختلف و متنوع فتوشاپ را از گالری فیلترها ، محلی که می توانید افکتهای جمع شده را بازبینی نمایید، مرور کنید. و همچنین نتایجی تحسین برانگیز با استفاده از ترکیب تصاویر ، متون، وصدها افکتها لایه بندی که به شما اجازه کنترل توسط گروه بندی کردن مجموعه ها، کدینگ رنگها، و قفل نمودن را می دهد، بدست آورید. تنوع در طراحی ساختارها برای کلاینتها توسط ذخیره مجموعه ای از لایه ها درون یک فایل به عنوان Layer Comp ها بسیار کار آمدتر خواهد بود. می توانید با استفاده ازقراردادن متن برروی وسشیرها و یا درون اشکال ،  چاپ چشم گیری را ایجاد نمایید. همچنین می توانید حتی درنرم افزار Adobe Illustrator در هرزمانی متن را ویرایش نمایید.
نسخه ای که هم اینک برای شما آماده کرده ایم، نیاز به نصب نداشته  و قابل حمل می باشد و با حجم بسیار کم و بسیار مناسب می باشد.

 

psportable نسخه پرتابل فتوشاپ CS4 با حجم ۵۰ مگابایت – Adobe Photoshop CS4 Portable

ایرج بازدید : 47 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

ظاهراً دریافت Yahoo! Messenger مانند محصولات گوگل از طریق آی پی های ایران امکان پذیر نمی باشد، که در دانلودها شما می توانید نسخه ی جدید و نهایی این نرم افزار محبوب را دریافت نمائید.
کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. در نسخه های جدید که از سوی یاهو ارائه شده است امکاناتی از قبیل سازگاری با دو مسنجر محبوب دیگر یعنی MSN Messenger و Google Talk اضافه گردیده است . چند پوسته جدید و زیبا باعث تغییراتی در این مسنجر شده است . تقویت صدا برای چت به صورت صوتی ، بازی با دوستان در یاهو مسنجر ، رادیو زیبا ، دسترسی آسان تر به وبلاگ ۳۶۰ درجه یاهو و چندین و چند قابلیت که باید خودتان تجربه کنید.
امکانات مهم اضافه شده در این نسخه از یاهو مسنجر یکی امکان به اشتراک گذاری عکس های موجود در اکانت Flickr شما و دیگری امکان به اشتراک گذاری ویدیو در داخل پنجره چت از سایت های محبوب به اشتراک گذاری ویدیو می باشند. نکته جالب اینجاست که این ویدیوها رو با استفاده از پلیر خود یاهو مسنجر در داخل همان پنجره پخش می شود و احتیاج به باز کردن صفحه جداگانه نیست!

ایرج بازدید : 55 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

می دانید که برای پخش فرمتهای مختلف فایلهای صوتی و تصویری همیشه یک مشکل وجود دارد و اون اینکه گاهی نرم افزار  شما از فرمتی پشتیبانی نمیکنه و یا اینکه نصبش فضای زیادی رو اشغال میکنه و بسیاری از مشکلات دیگه که حتما تا حالا با اونها برخورد داشته اید.
اما نرم افزار کوچک و قدرتمند و در عین حال رایگان KMPlayer می تواند بسیاری از فایلهای صوتی و تصویری مانند VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, QuickTime و فرمتهای دیگر را پخش کند.

 

 km پخش تمامي مالتي مدياها با KMPlayer 2.9.4.1436

ایرج بازدید : 52 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

آیا تابه حال یک آکواریم سه بعدی را به گونه ای که بسیار واقعی به نظر رسد، مشاهده نموده اید؟
نرم افزار Aqua Real 3D اولین آکواریم سه بعدی است که از پیشرفته ترین فناوری ها درزمینه های ۳DVR (واقعیت دنیای مجازی) و بیومکانیک بهره می برد. در این آکواریم زیبا  بدون شک زیباترین موجودات در دنیای زیرآب را خواهید دید. در این نرم افزار حتی قادر به بازی کردن با این موجودات دوست داشتنی خواهید بود ، به آنها دست بزنید (البته با کلیک موس چرا که با این کار آنها را از این سو به آنسو می رانید)، به انها غذا بدهید ویا فقط به تماشای این صحنه های زیبا و دلنشین بنشینید و آنها را هنگامی که به زیبایی در باشکوه ترین آکواریم سه بعدی غوطه ور هستند تماشا نمایید. در حقیقت این نرم افزار نه تنها یک اسکرین سیور بسیار زیبا است، بلکه می تواند به عنوان دسکتاپ شمنا را به محیطی کاملا پویا و فعال تبدیل نماید، که می تواند تجربه واقعی ترین آکواریم مجازی با عالیترین کیفیت ممکن رابرای شما به ارمغان آورد.
پس از اینکه نرم افزار Aqua Real 3D را نصب نمودید، بر روی آیکون میانبر ایجاد شده بر روی دسکتاپ خود کلیک نمایید، چیزی که مشاهده خواهید نمود، تنها یک برنامه کامپیوتری ساده نخواهد بود، پنجره ای که باز خواهید نمود از دسکتاپ شما تا اقیانوسی بی انتها گسترده می شود. چیزی که به شما ارائه می شود تنها تعدادی از نقاط روشن ودرخشان نمی باشد بلکه، عروس های زیبای دریایی و مرجان های باشکوه و دیگر موجودات زیبا را خواهید دید که درون آب شناور هستند. گروهی از ماهی ها شناکنان به دنبال یکدیگر هستند مانند اینکه برروی پارچه های ابریشمی غوطه ور هستند . نور طلایی رنگ خورشید به درون اقیانوس نفوذ می کند و بر لابلای تپه های مرجانی آبی رنگ می تابد، گویی که نقاشی چیره دست این صحنه عظیم و باشکوه و زیبا را نقاشی نموده است. هر چند هیچ چیزی نمی توناد جایگزین اقیانوس بیکران آبی شود ولی با این نرم افزار به این حقیقت پی خواهید برد که در دنیای مجازی نیز میتوان به حسی مشابه آنچه در دنیای واقع به ان دست می یابیم، رسید و طبیعت را بصورت مجازی لمس نمود. صدا گذاری این نر افزار نیز به قدی زیبا و دل نشین می باشد که حس بود کنار دریا برروی ساحل را به بیننده القا می کند.

 

Aqua real 3d واقعی ترین و زیباترین اسکرین سیور سه بعدی آکواریم – Aqua Real 3D v4.1.100.1332

ایرج بازدید : 46 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

Norton AntiVirus 2010 نام آنتی ویروس بسیار معروف شرکت Symantec می باشد که از قدیمی ترین آنتی ویروس های جهان محسوب می شود. این آنتی ویروس از محبوبیت بسیار زیادی بین مخاطبان برخوردار است. نسخه ی ۲۰۱۰ این محصول با تغییرات بسیار زیادی به کاربران عرضه شده است که Symantec این نسخه را سریعترین ، قدرتمندترین و آماده ترین آنتی ویروس خود معرفی کرده است. همچنین پیش بینی شده است که این محصول به زودی جای بسیاری از آنتی ویروس ها را اشغال خواهد کرد و انتخاب بسیاری از کاربران خواهد بود. زیرا این آنتی ویروس با تمامی سیستم ها با سخت افزار قوی و ضعیف سازگاری کامل دارد و مقدار بسیار کمی از حافظه رم را جهت فعالیت خود اشغال می کند. این امر باعث محبوبیت هرچه بیشتر آن میان کاربران خواهد شد. چیزی که دیگر شرکت های مشابه کمتر به آن توجه کرده اند و بیشتر آن ها محصولاتی سازگار با سیستم های قدرتمند تولید می کنند. با این نسخه از نرم افزار شما به صورت لحظه ای به روز می شوید ، در واقع هیچگاه نباید نگران به روز رسانی دیتابیس آنتی ویروس خود باشید ، زیرا برنامه به صورت خودکار به روز رسانی می شود. این بسته شامل آنتی ویروس و ضد ابزارهای جاسوسی می باشد که جهت جلوگیری از ویروسی شدن سیستم و جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرد. اما اگر باز هم می خواهید امنیت کامپیوتر و اطلاعات موجود بر روی آن را به طور کامل حفظ کنید ، کافی است تا از دیگر محصولات این شرکت استفاده کنید.
نسخه ی ۲۰۱۰ نرم افزار با تمامی محصولات و سیستم عامل های مایکروسافت سازگاری کامل دارد و از آن ها به طور کامل پشتیبانی می کند.

 

norton2010 نسخه جدید آنتی ویروس محبوب نورتون   Norton™ AntiVirus 2010

 

تعداد صفحات : 25

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 249
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 46
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 199
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 312
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 517
  • بازدید ماه : 517
  • بازدید سال : 25,557
  • بازدید کلی : 85,507
  • کدهای اختصاصی
    نام و نام خانوادگي
    پست الکترونيکي
    شماره تلفن
    مبلغ به تومان
    توضيحات