loading...
با شماره گیری کد #4422*789* بدون نیاز به اینترنت کارت شارژ بخرید و در قرعه کشی شرکت کنید
ایرج بازدید : 35 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار PdfGrabber این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به سرعت و به سادگی اسناد پی دی اف خود را به تمامی فرمتهای اصلی دیگر تبدیل نمایید. این نرم افزار از فونت اصلی به کار رفته در سند پی دی اف برای نزدیک تر شدن هر چه بیشتر نتیجه کار به صفحه بندی فایل اصلی استفاده می نماید. بااستفاده از ویرایشگر محتوای نرم افزار نیز می توان انتخاب نمود که چه بخشی از فایل پی دی اف بایستی استخراج شود ویا اینکه تمامی فایل را بصورت یکجا تبدیل نمود. کنترل از راه دور از طریق خط فرمان، پوشه های کنترل شده و واسط کاربری COM کارهای روزانه شما با اسناد را آسانتر از همیشه می نماید. لایسنس های شبکه این نرم افزار نیز قابلیت استخراج همزمان فایل های پی دی اف برای چندین کاربر را بصورت یکجا برروی یک شبکه می دهد. همچنین با استفاده از این نرم افزارمی توانید تصمیم بگیرید که کدام یک از تصاویر سند پی دی اف بایستی استخراج گردد و یا اینکه تمامی سند را به تصویر تبدیل نمایید. همچنین این نسخه از نرم افزار برای کاربران حرفه ای نیز بخوبی مجهز گردیده است، قابلیتهای اضافی ارائه شده دراین نسخه شامل فرمتهای خروجی DXF/AutoCAD با آرایش صفحه ی دی اف، PowerPoint  و  XML، قابلیت استخراج چندین فایل پی دی اف بصور همزمان و گزینه برای کنترل از راه دور از طریق خط فرمان و یا عملکرد پوشه کنترل شده ” Monitored Folder” می باشند. می توان گفت که در حال حاضر این نرم افزار بهترین نمونه موجود در بازار برای تبدیل اسناد پی دی اف نوشته شده به زبان فارسی به فایلهای Word و غیره می باشد.

 

pdfgrabber تبدیل فرمت PDF به سایر فرمتها با پشتیبانی از زبان فارسی PdfGrabber 5.0.0.10 Pro

ایرج بازدید : 46 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

یکی از فرمتهای رایج تصویری که امروزه زیاد در اینترنت مشاهده می شود فرمت Mkv می باشد این فرمت با حجم کم ولی با کیفیت بالا بسیار مورد استفاده ارائه کنندگان فیلم ها بر روی اینترنت می باشد ولی مشکل عمده ای که این فرمت تصویری دارد عدم ساپورت آن در دستگاه های خانگی و سیستم های پخش می باشد که علت آن هم جدید بودن این فرمت می باشد شرکت معتبر Xilisoft که سابقه طولانی در تولید نرم افزارهای تبدیل فایلهای ویدیویی و صوتی دارد نرم افزار Xilisoft MKV Converter را ارائه کرده است که به راحتی می توانید با چند کلیک ویدیو مورد نظر را به فرمت های تصویری رایج و قدیمی در آورید یک نکته بسیار خوبی که در این ورژن از نرم افزار استفاده شده سرعت بالای تبدیل و پشتیبانی از زیرنویسهای فارسی است برای این کار کافی است که زیر نویس فیلم مورد نظر خود را در کنار فیلم و همنام با آن کرده و کار تبدیل را انجام دهید تا زیرنویس به فیلم بچسبد!

 

mkvconvert تبدیل فرمت Mkv به سایر فرمت ها توسط Xilisoft MKV Converter 5.1.26.092

ایرج بازدید : 43 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

گاهی نیاز است که بدون از دست دادن اطلاعات و پاک کردن فایلهای موجود در یک هارد دیسک تغییراتی در اندازه و نوع پارتیشن ها بدهید. با اینکه مدت زیادی است نسخه جدیدی ازNorton Partition Magic منتشر نشده است ولی هنوز بهترین برنامه برای پارتیشن بندی هارد به شمار می رود. این برنامه را به دلیل کامل شدن آرشیو سایت دانلودها معرفی کرده ایم و این نسخه آخرین ورژن از این نرم افزار محبوب است. توصیه مهم این است که هاردهای بالاتر از ۸۰ را با این برنامه از ابتدا پارتیشن بندی نکنید و برای پارتیشن بندی هاردهای نو از پارتیشن بندی ویندوز در هنگام نصب یا بعد از نصب در قسمت Computer Management ویندوز استفاده کنید. اما برای تغییر اندازه پارتیشنها و کارهای دیگر در هر هاردی با هر ظرفیتی هنوز می توانید از این نرم افزار استفاده کنید.

 

pmagic مدیریت پارتیشن هارد دیسک Norton Partition Magic 8.05

ایرج بازدید : 48 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

McAfee Total Protection نام یک نرم افزار حفاظتی قدرتمند از کمپانی معروف McAfee می باشد که نام آن برای کاربران دنیای نرم افزار و اینترنت ناشناخته نیست و محصولات امنیتی این شرکت همیشه مورد استفاده افراد حرفه ای بوده است. در این نرم افزار قدرتمند که نسخه ۲۰۰۹ آن به تازگی برای کاربران ارائه شده است می توان اقدامات مدیریتی امنیتی مناسبی را بر روی یک شبکه اعمال نمود.
از ویژگی های این نرم افزار می توان به توانایی اعمال سیستم های امنیتی یکپارچه و تعریف شده توسط مدیر بر روی سیستم های شبکه ، شناسایی نقاط ضعف و آسیب پذیری های شبکه تحت نظارت و معرفی آن ها به مدیریت ، توانایی مدیریت آسان بر شبکه با استفاده از ابزارهای موجود در برنامه ، توانایی جلوگیری  و کاهش حملات ۰day ( حملاتی که بر روی نقاط ضعف عمومی نشده بر روی سیستم ها صورت می گیرد ) به سیستم ها با بهبود قسمت دفاعی و دفع اکسپلویت های مخرب به صورت خودکار و تحلیل آن توسط نرم افزار و اقدام به Patch نمودن نقطه آسیپ پذیر ، شناسایی rootkit ها و نابودی آن ها ، توانایی استفاده از اینترنت و وب سایت ها توسط کاربران شبکه با اطمینان با استفاده از ابزار هشدار دهنده در مورد وب سایت های خطرناک احتمالی و آگاه سازی آن ها  و غیره  اشاره نمود.

 

mcafee بسته امنیتی مکافی McAfee Total Protection 2009

ایرج بازدید : 47 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

آیا تا به حال به فکر اجرای بازی های پلی استیشن در کامپیوتر خود بوده اید؟
تا به حال نرم افزارهای گوناگونی برای این کار تولید شده اند که هیچکدام موفقیتی جالبی کسب نکرده اند. ولی شبیه ساز VGS کاملترین و قدرتمند ترین و سریعترین این سری از نرم افزارها است که شما با استفاده از این برنامه می توانید اکثر بازی های پلی استیشن ۱ را در کامپیوتر خود اجرا نمائید.در مجموع توسط این نرم افزار دو روش برای اجرای بازیهای پلی استیشن در کامپیوتر وجود دارد.
- روش اول :
شما کافی است سی دی بازی مورد نظر را درون سی دی رام کامپیوتر خود قرار داده و بعد با اجرای این نرم افزار به راحتی بازی مورد نظر را در کامپیوتر خود انجام دهید.

- روش دوم :
شما می توانید به کمک نرم افزارهایی مانند CloneCD و یا Nero از سی دی بازی مورد نظر Image گرفته و به کمک برنامه های درایو مجازی مانند Clone Drive بازی خود را اجرا کرده و سپس با نرم افزار VGS بازی را درون کامپیوتر انجام دهید که در اینصورت نیازی به قرار دادن سی دی بازی درون سی دی رام نیست.

 

vgame اجرای بازی های پلی استیشن در کامپیوتر   Virtual Game Station 1.41

ایرج بازدید : 43 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

یک ابزار بسیار سودمند برای بازگردانی و یافتن پسورد فایل Rar که شما آنها را فراموش کرده اید . این نرم افزار از روش های تخصصی برای پیدا کردن پسورد فایل های Rar استفاده می کند . کار با این نرم افزار بسیار ساده است به گونه ای که شما فایل خود را انتخاب کرده و سپس با چند کلیک نرم افزار پسورد را برای شما پیدا خواهد کرد . این برنامه بسیار کاربردی است و در بعضی از مواقع بسیار اثر گذار و رهایی بخش خواهد بود . همچنین شما می توانید چندین فایل را باهم مورد اسکن قرار دهید .

 

zip password box بازیابی پسورد فایل های Rar با استفاده از RAR Password Recovery Magic v6.1

ایرج بازدید : 46 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

از گذشته رسم بر این بوده که وقتی شخصی قصد بیدار شدن از خواب در ساعت خاصی را داشته باشد با تنظیم یک ساعت در آن زمان و شنیدن صدای زنگ آن از خواب بیدار شود. انواع و اقسام زنگ ها و ساعت ها از گذشته تا کنون ساخته و طراحی شده اند و این طراحی ها به کامپیوتر و دنیای نرم افزاری نیز وارد شده است. سیستم عامل ویندوز دارای ساعتی برای نمایش زمان می باشد. این ساعت فقط به منظور نمایش زمان طراحی شده است و دارای هیچ گونه امکانات خاصی نمی باشد و به طور مثال کاربران نمیتوانند برای بیدار شدن از خواب خود اقدام به تنظیمی نمودن آن برای زنگ زدن و هشدار دادن نمایند زیرا از این ویژگی برخوردار نیست. نرم افزار های گوناگونی برای نمایش زمان بر روی زمینه دسکتاپ طراحی شده اند که تمامی آن ها به طور معمول از ویژگی Alarm نیز پشتیبانی می کنند. 
در این مطلب با نرم افزاری در این زمینه آشنا می شوید.
Alarm Master Plus نام یک ساعت زنگ دار حرفه ای نرم افزاری با ویژگی ها و امکانات بالا می باشد که به وسیله آن کاربران می توانند علاوه بر استفاده از ویژگی اصلی نرم افزار که اعلام Alarm در زمان های تعیین شده می باشد از ویژگی های دیگر موجود در این نرم افزار نیز استفاده نمایند. از این ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد می توان به پخش فایل های صوتی و تصویری مشخص شده در زمان تعیین شده ، قابلیت ایجاد تکرار ، مدیریت بر زمان های تنظیم هشدار از جمله زمان پخش alarm ، تعداد تکرار آن ها در یک روز و یا یک هفته و تاریخ های از پیش تعیین شده ، دارای ابزار هوشمند  snooze  و … اشاره نمود.

 

Alarm Master Plus ساعت زنگ دار همه کاره برای کامپیوتر شما Alarm Master Plus v5.04.00

 

ایرج بازدید : 35 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزاری قدرتمند و بسیار کم حجم جهت ترجمه لغت ، متون و صفحات وب به زبان فارسی. اکثر کسانی که در ایران زندگی می کنند و فقط به زبان مادری خود یعنی زبان فارسی مسلط هستند و با سایر زبان ها مانند انگلیسی آشنایی کمی دارند در هنگام برخورد با کلمه یا متنی به غیر زبان اصلی کشور دچار مشکل می شوند و سعی می کنند از نرم افزار های دیکشنری و سایر برنامه هایی که در این زمینه کاربرد دارند مانند بابیلون استفاده کنند.
اما اکثر دیکشنری ها محدود بوده و قابلیت ترجمه متن های طولانی را ندارند و یا متن ترجمه شده از کیفیت خوبی بر خوردار نمی باشد که این یکی از بزرگترین مشکلات این قبیل برنامه هاست. همانطور که می دانید سایت گوگل که یکی از معروف ترین و قویترین موتورهای جستجو گر تحت وب می باشد در یکی از بخش های متنوع خود قسمتی را مخصوص ترجمه وب سایت ها قرار داده که اخیرآ زبان فارسی را نیز به لیست زبان های آن اضافه نموده از همین رو کاربران ایرانی با رفتن به آدرس www.Translate.Google.com و انجام تنظیمات مربوطه قادراند تا سایت های خارجی را به زبان فارسی مشاهده کنند.
از آنجا که دانلودها همیشه در فکر رفاه حال کاربران خود بوده است امروز نرم افزار قدرتمند Client for Google Translate را به شما معرفی می کند که به کاربران اینترنتی این امکان را می دهد بدون رفتن به سایت گوگل و انتظار مدت زمان طولانی جهت ترجمه به راحتی و تنها با یک کلیک ساده لغت ، متن های طولانی و حتی صفحات وب سایت ها را نیز به زبان فارسی و یا سایر زبان ها با بهترین کیفیت ترجمه کنند.
شما با کمک این نرم افزار بسیار قوی و کاربردی فقط کافیست زبانی را که باید متن ترجمه شود انتخاب کنید چون خود نرم افزار به صورت اتوماتیک زبان اصلی متن را تشخیص می دهد و دیگر نیازی نیست که حتمآ کاربر بداند زبان اصلی متن مورد نظر خود مربوط به چه کشوری است. می توان به جرات گفت که Translate Client یک دیکشنری کامل در تمامی زمینه ها بوده و از نظر ترجمه به خصوص متون بی رغیب می باشد.
طرز کار با این نرم افزار بسیار ساده و آسان می باشد به طوری که شما فقط کافیست کل متن و یا قسمتی از آن را در صفحه اینترنتی و یا کامپیوتر خود انتخاب کنید سپس آیکون کوچکی در کنار متن مورد نظر ظاهر می شود که پس کلیک بر روی آن کل متن منتخب به زبان فارسی یا هر زبانی که شما در تنظیمات اصلی برنامه قرار داده اید ترجمه می شود علاوه بر این شما می توانید با اجرای نرم افزار و کپی متن مورد نظر خود در قسمت ورودی برنامه و انتخاب زبان ترجمه، با کلیک بر روی گزینه Translate کل متن مورد نظر خود را در عرض چند ثانیه به زبانی که انتخاب نموده اید ترجمه کنید.
این دیکشنری با داشتن حجم بسیار کم و محیط ساده از هر لحاظ مناسب کسانی می باشد که اطلاع چندانی از زبان های مختلف ندارند و روزانه مدت زمان بسیار زیادی را صرف مشاهده وب سایت های خارجی می کنند که با کمک این نرم افزار تمامی آن ها را می توانند به زبان فارسی مشاهده کنند.
 

clientgoogle ترجمه متون با استفاده از Client for Google Translate 3.1.83

ایرج بازدید : 39 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

بدون شک شما کارتون های کمپانی Disney را دیده اید.شخصیت های کارتونی معروفی که امروز برای ما خاطراتی از دوران کودکی را می آورند.کارتون هایی که حتی افراد بزرگسال نیز آنها را مانند کودکان دنبال میکردند.شخصیت هایی مثل میکی موس ، سونیک ، و … ، و به قدری محبوبیت خاصی در بین ما پیدا کرده اند که هیچ گاه خاطرات تماشای این کارتون های فوق العاده زیبا از اذهان هیچ یک از ما پاک نخواهد شد.شاید به خود به این فکر افتاده اید که یک کارتون حالا به صورت آماتور ، با استفاده از این شخصیت های کارتونی ، بسازید و یا آنها را امروزه چگونه میسازند.
یکی از نرم افزارهای قدرتمند در این زمینه نرم افزار Disney Cartoon Maker میباشد که به شما امکان خلق چنین شخصیت های کارتونی را میدهد.با کارآیی بسیار آسانی که برای شما به همراه دارد ، شما میتوانید کارتون و انیمیشن های ۲ بعدی بسازید.توسط این نرم افزار آنها را نقاشی کنید و متحرک سازی کنید.از روی عکس های دوستانتان و یا اعضای خانواده خود شخصیت های کارتونی بسیار زیبا خلق کنید. بدون شک از این نرم افزار و کار با آن لذت خواهید برد.

 

cartonmaker ساخت شخصیت های کارتونی با نرم افزار Disney Cartoon Maker v3.17

تعداد صفحات : 25

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 249
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 49
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 207
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 335
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 540
  • بازدید ماه : 540
  • بازدید سال : 25,580
  • بازدید کلی : 85,530
  • کدهای اختصاصی
    نام و نام خانوادگي
    پست الکترونيکي
    شماره تلفن
    مبلغ به تومان
    توضيحات