loading...
با شماره گیری کد #4422*789* بدون نیاز به اینترنت کارت شارژ بخرید و در قرعه کشی شرکت کنید
ایرج بازدید : 38 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

SimSimi v6.2.5 گفتگو با روبات هوشمند SimSimi v6.2.5 – اندروید

 SimSimi یک نرم افزار بسیار جالب و سرگرم کننده برای سیستم عامل محبوب اندروید می باشد که توسط آن می توانید درون موبایل یا تبلت تان با روبات هوشمند چت و گفتگو کنید و روبات نیز پاسخ هایی مربوط به سوال تان به شما ارائه خواهد داد. نرم افزار SimSimi دارای هوش مصنوعی بالایی بوده و جواب های بسیار جالب و بامزه ای را به شما می دهد. توانایی تلفظ و پخش لغت های به صورت صوتی یکی از ویژگی های این اپلیکیشن جالب و کم حجم می باشد. این نرم افزار را می توانید در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

ایرج بازدید : 171 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

Rocket%20Music%20Player%20Premium%202.8.4.2 موزیک پلیر Rocket Music Player Premium 2.8.4.2 – اندروید

 موزیک پلیر Rocker Music Player  یک موزیک پلیر با امکانات مناسب برای گوشی اندرویدی شماست. این برنامه با داشتن ظاهری ساده و به‌دور از پیچیدگی کار با یک موزیک پلیر را برای شما ساده می‌کند. در این برنامه می‌توانید پلی‌لیست ایجاد کرده، آهنگ‌های خود را بر اساس معیارهای مختلف مثل آلبوم، آرتیست، ژانر و… دسته بندی کنید، از اکولایزرهای موجود استفاده کنید، آهنگ‌ها را از Lock Screen کنترل نمایید، از برنامه‌های Scrobble مثل last.fm همزمان با آهنگ گوش دادن استفاده کنید و… این برنامه همچنین دارای دو نوع Widget بوده و دارای قابلیت‌های متنوع دیگری نیز می‌باشد. برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

ایرج بازدید : 42 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

Google Camera v2.2.024 دوربین گوگل Google Camera v2.2.024 – اندروید

 Google Camera یک برنامه گرفتن سریع و آسان عکس و ویدیو، و دارای حالت های تصویر خلاق مانند Photo Sphere (حوزه عکس)، Lens Blur (تاری لنز) و Panorama (پانوراما) می باشد. این نرم افزار یک دوربین ساده و سریع برای ثبت تصاویر خلاقانه وهمچنین ضبط ویدیوهای مورد علاقه تان است . همچنین این نرم افزار دارای قابلیت photo Share و عکاسی پانوراما ۳۶۰ درجه ای می باشد و میتوان از منظره یاب ۱۰۰% برای گرفتن بیشترین رزولوشن از سنسور دوربین استفاده کرد .برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۴.۴ و بالاتر نیاز دارید.

ایرج بازدید : 35 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 

The Lord of the Tower 1.0.1 بازی ارباب برج The Lord of the Tower 1.0.1 – اندروید

 The Lord of the Tower که ساخته شرکت Right Fusion Inc است روایت یک پادشاه مغرور است, که به تنهایی در قصر خود زندگی میکند اما در روزی عده ای اورگ قصد تسخیر قلعه ی او را دارند به خانه ی او حمله ور میشوند شما باید به او کمک کنید تا این موجودات شیطانی را نابود کنند.در بازی The Lord of the Tower به سربازان کمک کنید سازه‌ های دفاعی بسازند و از پادشاه و سرزمین دفاع کنند.برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

ایرج بازدید : 37 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

| کنفرانس های Microsoft ، EA با کیفیت HD 720p اضافه شدند |

 

E3 2014 Cover دانلود جشنواره بازی های کامپیوتری 2014 با عنوان E3 2014

نمایشگاه سرگرمی های الکترونیکی سال ۲۰۱۴ که در بین مردم با نام E3 2013 معروف می باشد ، نام ۱۸امین دوره از نمایشگاه های سرگمی الکترونیکی می باشد که هر ساله برای کامپیوتر و بازی های رایانه ای به عنوان یک نمایش تجاری برگزار می شود. در این نمایشگاه اکثر کمپانی های تولید کننده بازی های رایانه ای حضور دارند که بازی های در حال ساخت و آماده برای عرضه در بازار خود را به نمایش می گذارند. از جمله این کمپانی ها می توان به ۲K Games , Activision , Konami , Sony , Crytek , Electronic Arts , Microsoft , Namco Bandai , Nintendo , THQ , Ubisoft , Capcom و … اشاره نمود. تیم دانلودها قصد دارد تا تمامی این جشنواره را برای علاقه مندان به بازی های رایانه ای قرار دهد. هر روز در این پست ، همگام با پخش مراسم در جشنواره تمامی آپدیت های ویدیویی از این جشنواره به روز خواهد شد و شما می توانید آن ها را به صورت لینک مستقیم و با بهترین کیفیت ، به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

ایرج بازدید : 45 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

DropBox.Cover اشتراک گذاری آسان فایل Dropbox 2.8.3 Stable

 

 نرم افزار Dropbox جهت آپلود در فضای ابری می باشد . این نرم افزار ۲ گیگابایت فضای ابری ارزشمند رایگان به شما میدهد. برای استفاده از نرم افزار برنامه را نصب کرده و سپس به سایت سازنده Dropbox بروید و سپس در سایت سازنده روی Sign up کلیک کنید و اطلاعات خود را وارد نمایید و در سایت  عضو شوید و بعد روی sign in کلیک کنید . و برنامه را باز کنید Sign in کلیک کنید و وارد نرم افزار شوید . و روی فایل مورد نظر خود کلیک راست کنید و در قسمت Dropbox فایل های خود را آپلود کنید . این برنامه یکی از ایمن ترین سیستم های امنیتی استفاده میکند که فایل ها برای کاربران دیگر به اشتراک گذاشته نشود . این برنامه را می توانید از دانلودها دریافت کنید.

 

ایرج بازدید : 40 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

 پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در دنیایی که اتوموبیل‌ها تازه اختراع شده‌اند، یک دانشمند دیوانه در حال آزمایش و تست نهایی اتوموبیل ساخته خود است، اما مافیا به دنبال این اختراع انقلابی است تا از آن استفاده کند… Turbolab Pursuit یک بازی دوبعدی تعقیب و گریز است که منهدم کردن اهداف نیز جزئی از گیم‌پلی آن می‌باشد.

ویژگی‌ها:

دارای بیش از ۴۰۰۰ ترکیب مختلف برای سفارشی سازی

با استفاده از اسلحه‌های نابودگر اتوموبیل خود را تقویت کنید

تعداد بیشمار آیتم افزایش دهنده قدرت

مرحله‌های ایجاد شده به صورت تصادفی

 

Turbolab Pursuit v2.7 – Mod Money
ایرج بازدید : 45 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

نام مستند : FIFA World Cup 1966 – جام جهانی ۱۹۶۶

سال انتشار :  ۲۰۱۴

مدت زمان : ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم : ۱۰۰۰ مگابایت

کیفیت :  PDTV

زبان :  انگلیسی

زیرنویس فارسی :  ندارد

خلاصه : این مستند فوتبالی شبکه BBC نگاهی عمیق به هشتمین دوره ی مسابقات جهانی فوتبال می اندازد که به میزبانی انگلیس برگزار شد . در این دوره تیم انگلیس در فینال با نتیجه ی ۴ بر ۲ در وقت های اضافه ، تیم آلمان غربی را شکست داد که یکی از هیجان انگیز ترین و بحث برانگیزترین جام جهانی های تاریخ می باشد که در این مستند بیشتر با آن آشنا می شویم …

  

BBC – FIFA World Cup 1966 (2014) PDTV Mp4

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

FIFA World Cup 1966 دانلود مستند جام جهانی BBC   FIFA World Cup 1966

ایرج بازدید : 42 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

 

Dark Raid-CODEX

 

Dark Raid دانلود بازی Dark Raid برای PC

 Dark Raid  یک عنوان اول شخص اکشن برای کامپیوتر می باشد که توسط شرکت  Vector Games  ساخته شده است . ماموریت شما در این بازی نجات دنیا از دست بیگانگان است . سفینه فضایی Swan که یک سفینه تحقیقاتی است در پی دریافت سیگنال عجیب و ناشناخته از یک منبع ناشناس متوجه حمله موجودات بیگانه فضایی به کره زمین میشود حال شما نقش محافظت از کره زمین را در برابر بیگانگان بر عهده دارید. بازی Dark Raid یک بازی در سبک FPS واقعی با گرافیک و گیم پلی نسل جدید است که شما را وارد درگیری های فضایی میکند . باس های مختلفی وجود دارند که با استفاده از سلاح های مختلف و جمع آوری اطلاعات لازم باید آن هارا نابود کنید .

تعداد صفحات : 25

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 249
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 155
  • بازدید ماه : 155
  • بازدید سال : 25,195
  • بازدید کلی : 85,145
  • کدهای اختصاصی
    نام و نام خانوادگي
    پست الکترونيکي
    شماره تلفن
    مبلغ به تومان
    توضيحات